Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni pitää minua seksiobjektina

Vaimo
03.06.2021 |

Hei, turhauttavaa kun mies haluaa vain kouria ja paneskella kun vähänkin halataan ja pussataan. Muuten on mulle melko ilkeä. Harmittaa hirveesti tää miesvalinta, yhdessä oltu 8,5 vuotta ja tajuan että mies on ollu samanlainen aina, että mihin ihmeeseen hänessä ihastuin? Ei siitä ole kuin seksiin.. hän on tästä kommentista vain ylpeä. Talo rakenteilla ja yhteinen lapsi, ei voi nyt erota. Ehkä myöhemmin, sen jälkeen en kyllä asu enää koskaan miehen kanssa! Muilla samaa? Miten jaksatte?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Noh, jos et pysty tarjoo mitää muuta miehelle, nii ei oo mikää ihme, et hän keskittyy siihe ainoosee asiaan, joho siust on.

Ei kannata puhua toisten puolesta kun itse olet koneella istuva lapsi. 

Onko myös loogisen päättelyn ja luetun ymmärtämisen vaikeutta? Mieshän on se joka ei muuta kykene tarjoamaan.

Ja AP ei maininnut mitään onko ollut kuinka läsnä seurustelusuhteen aikana, vai menikö aika jossain muussa. Heillä sentään on lapsi pitämässä jotain syytä olla yhdessä, mutta jos ei ole syytä olla yhdessä niin AP voi ihan hyvin jättää sen sian. Tosin elintaso laskee ja ei olekkaan enää tulossa omaa taloa, mutta nämähän eivät ole modernille naiselle mikään ongelma kun on niin luontainen menestyjä ja onnistuja.

Vierailija
22/24 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pari kolme kertaa päivässä eli siinä parisenkymmentä panoa viikossa on kohtuullinen palvelus naiselta miehelleen. Mukaan mahtuu huonompiakin nussimisia, mutta keskimäärin kumminkin saa kassit tyhjennettyä kohtuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Noh, jos et pysty tarjoo mitää muuta miehelle, nii ei oo mikää ihme, et hän keskittyy siihe ainoosee asiaan, joho siust on.

Ei kannata puhua toisten puolesta kun itse olet koneella istuva lapsi. 

Onko myös loogisen päättelyn ja luetun ymmärtämisen vaikeutta? Mieshän on se joka ei muuta kykene tarjoamaan.

Ja AP ei maininnut mitään onko ollut kuinka läsnä seurustelusuhteen aikana, vai menikö aika jossain muussa. Heillä sentään on lapsi pitämässä jotain syytä olla yhdessä, mutta jos ei ole syytä olla yhdessä niin AP voi ihan hyvin jättää sen pattikullisen sian. Tosin elintaso laskee ja ei olekkaan enää tulossa omaa taloa, mutta nämähän eivät ole modernille naiselle mikään ongelma kun on niin luontainen menestyjä ja onnistuja.

Vierailija
24/24 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan tosi hyvin sen talonkin kimpussa, kuten monella naisella on tapana. Miehet, älkää tehkö sitä taloa sen naisen kanssa, koska arvostusta ja kiitosta siitä työstä ei saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi