Visa electronia puollustelevat ne jotka ei oikeaa luottokorttia saa
Kyllä näin olen havainnut olevan monen kohdalla
Kommentit (60)
En tarvitse luottokorttia kun minulla on rahaa maksaa ostokset
Köyhille ei pitäisi antaa pankkikortteja ollenkaan.
IDC:ssä on ihan tautiluokituskin niille, jotka käyttävät ilmaisua "puollustaa".
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä samaa.
Ap on ilmeisesti saanut elämänsä ekan Visan, ja nyt täytyy elvistellä.
Kaikki debitkortit ovat VISA kortteja. Ilmeksesti Elektronilla tarkoittaa vanhoja pankkikortteja millä ei voi maksaa ainoastaan nostaa rahaa.
Tätäkin keskustelua kun lukee niin huomaa ettei ihmisillä ole mktään hajua korteista tai niiden käyttämistä systeemeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotto-Visa on vain köyhille, jotka elävät yli varojensa
No eihän niitä persaukisille edes anneta ja sekös tietenkin vtuttaa
Ei tarvi olla kovin hääppöiset tulot että luottokortin saa, ihan vaan tiedoksi. Jopa osa-aikatyötä tekevä saa kortin
Verbiä puollustella käyttävät vain ne, jotka eivät osaa edes kirjoittaa.
Minä maksan aina käteisellä. Tänäänkin lähikaupassa jäi osalla ostokset tekemättä, kun kahden pankin kortit eivät toimineet.
Se ja sama mitä mieltä sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Köyhille ei pitäisi antaa pankkikortteja ollenkaan.
Ai miten niin? Olen köyhä, en kuulu tukien piiriin. Kait mulla on oikeus maksaa ostokseni kortilla?
Eipä Suomessa asuessa ollut tarvetta vaihtaa siitä teininä saadusta Electronista mihinkään, kun ei ole tapana ostella lainaksi.
Nykyään asun ulkomailla eikä ollut koko Electronia vaihtoehtona, niin on Debit.
Missä aloittaja näkee muita kuin VISA kortteja nykyään? Mitään pankkikortteja ei saa nykyään ilman VISA tai Mastercard maksusysteemiä.
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/kortit/kaikki-kortit
Perjaatteessa olen erimieltä. Aijon itsekkin honmata senlaisen. Kohtalontovereita?
Vierailija kirjoitti:
Eipä Suomessa asuessa ollut tarvetta vaihtaa siitä teininä saadusta Electronista mihinkään, kun ei ole tapana ostella lainaksi.
Nykyään asun ulkomailla eikä ollut koko Electronia vaihtoehtona, niin on Debit.
Enää ei saa Electronia mistään pankista.
Pullistelevat? - Enpä ole eläessäni kohdannut täyspäistä ihmistä, jolla olisi tarve pullistella omalla maksukortillaan. - Sen sijaan olen ennenkin täällä ihmetelly, että millaisella ihmisellä on aikaa ja halua kyätätä toisten maksukortteja.- "Pankin sedän" luulisi tietävän, että, jotta electron -korttia voi käytää, niin tilillä täytyy olla katetta, kun taas luotolla kun maksaa, niin saa ainakin hetken aikaa järjesää "katetta". Molemmissa korteissa on yhtä kaikki puolensa. Luottokortti eriyisesti silloin kätevä, kun ostaa esim. lentoliput, Electron taas silloin kun yhtä hyvin voisi maksaa käteiselä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä samaa.
Ap on ilmeisesti saanut elämänsä ekan Visan, ja nyt täytyy elvistellä.Kaikki debitkortit ovat VISA kortteja. Ilmeksesti Elektronilla tarkoittaa vanhoja pankkikortteja millä ei voi maksaa ainoastaan nostaa rahaa.
Tätäkin keskustelua kun lukee niin huomaa ettei ihmisillä ole mktään hajua korteista tai niiden käyttämistä systeemeistä.
Kyllä minä vaan sitä Electronia vinguttamalla maksoin kaupoissa ostokseni sujuvasti kymmenen vuotta :D
Visa debit on hyvä mulle, kun tilillä on aina rahaa. En tartte creditiä.
Mihin ihmeeseen sitä luottokorttia tarvitaan?
Peraukisethan ne luottokorttia tarvitsee. Electronihan ei ole luottokorttia nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
IDC:ssä on ihan tautiluokituskin niille, jotka käyttävät ilmaisua "puollustaa".
Misså maassa asut? Oma sivistykseni tuntee vain ICD- ja DSM-luokitukset.
Nyt pitäisi enää tietää onko tuo electronin plussa vai miinus..