Sopiiko keski-ikäiselle huulipuna?
Vai pitäisikö suosiolla antaa olla? Mietin asiaa, koska on tulossa ylioppilasjuhlat. Joku valitti, että Anni Sinnemäellä on huulipunaa.
Kommentit (23)
Joillekin sopii, joillekin ei. Itse meikkasin pari vuotta teininä, mutta sen jälkeen en koskaan. On niitä, jotka kauniisti meikattuina ovat upean näköisiä vielä 70-vuotiaina ja sitten on niitä, jotka paakkuuntuneine ripsivärineen ja sinisine luomiväreineen ja puuterit möykkyinä rypyissä, näyttävät lähinnä naurettavilta. Minä varmasti kuuluisin juuri tuohon viimeksi mainittuun kategoriaan. Olen sitten mieluummin luomu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tahansa ikäiselle (nyt puhutaan sen ikäisistä, joiden muutenkin on soveliasta meikata) sopii huulipuna, kunhan se sävy sopii henkilön väreihin ja tilaisuuteen, johon on menossa.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä on se ikä, jonka jälkeen ei ole soveliasta enää meikata? Meidän suvussa on pitkäikäistä väkeä, ja ajattelin meikata vielä 100-vuotiaanakin (jos siis sinne asti elän, ja motoriikka toimii).
En ajattele, että meikkaamiselle olisi yläikärajaa. Enemmänkin alaikäraja, eli ihan pikkutytöille ei meikki sovi.
-8
Siis mietitään nyt vaikka Kisti Paakkasta tai Aira Samulinia. Missä iässä heidän pitäisi lakata meikkaamasta, kun ovat "aina" meikanneet?
Enemmänkin tässä on kyse siitä, mikä kunkin tyyliin sopii, ei siitä, minkä ikäinen on.
-8
Naispoliitikkojen ulkonäköä ei pitäisi ruotia yhtään missään, mutta nyt on pakko kommentoida: nimittäin Anni Sinnemäki näyttää huulipunassaan aivan ihanalta. Heti kuvan nähtyäni ihastelin asiaa. Sävy sopii hänelle loistavasti ja ilme on freesi.
Keski-ikäiselle sopii siis huulipuna oikein hyvin. N27