Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehen kaverit kertovat miehestä?

Vierailija
03.06.2021 |

Olemme vähän päälle 40-vuotiaita mieheni kanssa ja seurustelleet muutaman vuoden. En ole tavannut kun kerran mieheni läheisimmät kaverit, osittain johtuen tästä korona-ajasta, mutta minusta tuntuu, että heitä ei kiinnosta minua tavatakaan kun useamman kerran sitä ennen koronaa yritimme, mutta koskaan heille ei käynyt. Ennen minun tapaamistani mies vietti erittäin paljon aikaa ko. kavereidensa kanssa baareissa yms., (vaikka oli avoliitossa), mutta nyt se on vähentynyt, kun mieheni on sanonut ettei sellainen touhu enää kiinnosta vaan mielummin on perheen kanssa. Kaverit kuitenkin jatkuvasti kyselevät mökkireissuille ja baariin (silloin kun ne olivat vielä normaalisti auki). Mielestäni he eivät siis käyttäydy ikäisensä tasoisesti vaan touhu on jäänyt parikymppisen tasolle. Kukaan heistä ei myöskään ole mennyt naimisiin tms vaikka tällä hetkellä seurustelevatkin.

Mieheni on kertonut, että ulkona ollessaan nämä miehet katselevat (ja joskus myös iskevät) muita naisia ja ovat ilmeisesti käyneet strippibaareissakin. Onko teidän miehellänne vastaavia kavereita? Mielestäni tuollainen käytös ei sovi varatulle ihmiselle ja muutenkin kuulostaa joltain puutteessa olevien teinien touhulta. Mieheni on sanonut minulle, että häntä ei vastaava touhu kiinnosta, mutta ei tunnu kovin mukavalta ajatella, että hän kävisi ulkona tuollaisessa porukassa, jossa kuolataan muita naisia yms. Mieheni on myös ehdottomasti kaveriporukan komein ja jos joku alkaisi vieraille naisille puhumaan, veikkaisin naisten yrittävän iskeä minun miestäni. Kun itse olen ollut mieheni kanssa ulkona, olen huomannut kuinka naiset katsovat häntä kuola valuen, mutta hän ei ole itse kiinnittänyt näihin mitään huomiota ja sanoo ettei huomaa sellaista. Mutta kuitenkin, miksi mieheni pitäisi viettää aikaa täysin erilaisten kavereidensa kanssa ja mitä se oikeasti kertoo miehestäni, jos hän niin haluaa tehdä? Minulle hän sanoo, että kavereita tavatessaan keskittyi vaan kavereidensa kanssa juomiseen, mutta hänen juttujensa perusteella vaikuttaa siltä, että hänen kaverit taas haluavat keskittyä myös muiden naisten kuolaamiseen. Minusta myös tuntuu, että kavereita häiritsee, että mies ei tapaamiseni jälkeen ole halunnut jatkaa samaa ”teinimeininkiä” heidän kanssaan ja siksi heitä ei kiinnosta tutustua minuun. Itse taas pidän erittäin outona, että miehelläni on kavereita, joita en tunne lainkaan ja jotka eivät edes halua tutustua minuun. Aiemmassa parisuhteessani totuin siihen, että meillä oli ystäväpariskuntia, joiden kanssa vietimme aikaa ja istuimme iltaa yms. Onko tuo yleistäkin, että päälle 40-vuotiaana on ”omat kaverit” joiden kanssa käydään baareissa yms?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paitsi mustasukkainen niin myös erittäin epävarma ja kärsit huonosta itsetunnosta. Siihen ei miehesi ja miehesi kaverit liity mitenkään.

Vierailija
2/2 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin yksi sinkkukaveri, mutta kun olemme olleet hänen kanssaan ulkona, me emme katsele muita miehiä vaan keskitymme juttelemaan keskenään yms. Jos katselisimme, se johtaisi siihen, että nämä miehet tulisivat juttelemaan meille (kaverini on oikein kaunis nainen) eikä edes sinkkukaverini ole kiinnostunut sellaisesta, kun tarkoitus on viettää aikaa ”tyttöporukalla”. Itse kokisin sen pettämisenä, jos ensin katselisin miehiä (jotka alkaisivat katsomaan takaisin) ja sitten viettäisin iltani heidän kanssa jutellen. Mikä tarve sille olisi, itsetunnon pönkitys? Olenko ainut, joka kokee tuon epäkunnioittavana puolisoa kohtaan ja epäsopivana käytöksenä parisuhteessa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi