Minulla eikä miehelläni ole ollut koskaan isää.Eikä näinollen pojillamme pappaa.
Kommentit (9)
Mikä menetys, jos sitä ei ole koskaan edes ollutkaan?
Onko kuitenkin mummeja? Minun lasteni toiset isovanhemmat (omat vanhempani) kuolivat jo ennen lasten syntymää, miehen vanhempia taas ei juurikaan kiinnosta.
Meilläpä on 2 kelvotonta isoisää. Eronneita, eikä lapsenlapset kiinnosta.
Kannattaa muistuttaa lapselle asiasta joka päivä ja tehdä selväksi, että menetys on suuri. Lapsen täytyy saada kokea, että kyse on isosta asiasta, keskustelkaa siitä iltaisin ja itkekää isoa menetystä. Lapsi oppii näin ymmärtämään, että elämänsä on jotenkin vajaata ja se kokemus seuraa häntä elämänsä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko sikissy yhen yön suhteista?
Molempien vanhemmat eronneet,isien juomisen takia.Isät hävinneet elämästä.
Ihanat,parhaat mummit löytyy;)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistuttaa lapselle asiasta joka päivä ja tehdä selväksi, että menetys on suuri. Lapsen täytyy saada kokea, että kyse on isosta asiasta, keskustelkaa siitä iltaisin ja itkekää isoa menetystä. Lapsi oppii näin ymmärtämään, että elämänsä on jotenkin vajaata ja se kokemus seuraa häntä elämänsä loppuun asti.
Typerys.
Jaa. Omat pappani kuolivat ennen syntymääni. Pidin mummon uutta miestä pappana. Siinä hän aina istui ikkunan vieressä, poltti piippua sisällä ja välillä taputti takapuolelle. Ei koskaan oikein puhunut mitään.
No mun isä on kuollut ja miehen isä on kelvoton juoppo, johon ei voi olla yhteydessä. Joten isoisätön tavallaan on meidänkin poika.
Ootteko sikissy yhen yön suhteista?