Voin kertoa millaista on olla naapureiden vihaama.
Tuntuu hirveältä. Kun uudetkin naapurit katsovat vinoon kun vanhat naapurit ovat jo ehtineet käydä haukkumassa ja mustamaalaamassa. On hämmästyttävää miten helposti ihmiset uskovat toisten puheita, eivätkä halua itse muodostaa omia mielipiteitään. Ei auta korkea koulutus, eikä hyvät ammatit.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Just tämä! Mua on nimitelty hooraksi ja ties miksi. Miehet tyrkyttää itseään, kun luulevat helpoksi. No empä tartu. Ikinä en ole pettänyt enkä pettäis, en ole koskaan harrastanut edes yhden illan stoppeja. Tarkka miesseurastani olen ja valikoin pidempiaikaiseen suhteeseen pyrkivän miehen. Silti, kun joku leukojaan louskuttaa niin muut perässä. Mukavaa mennä lenkillä, kun räitään päälle ja sanotaan huoraksi tai nimitellään muuten. Mulle riittää , et läheiset tietää miten asiat on. Siinähän louksuttaa.
Ja se, että käytökselläni en edes viestitä olevani krvytkenkäinen jokamiehen nainen.
Joo tuttua on. Riitaiseen taloyhtiöömme muutti uusi mukavan oloinen perhe. Kaksi pääpukaria otti heidät oitis käsittelyynsä ja parin viikon p:n jauhanna jälkeen lakkasivat moikkaamasta meitä pihalla. Aaah... on tämä hieno paikka. Muutetaan HETI kun mahdollista.
Olen tässä maalittamis-kampanjassa päätynyt siis itsesensuuriin. En ole noussut itseäni puolustamaan, enkä saattanut esim. uusien naapureiden tietoon että olen jo vuosia jatkuneen mustamaalaamisen uhri. Ehdin tuntemaan tämän pääkiusaajan ehkä noin vuoden verran, mutta siitä vuoden tuttavuudesta hän on nyt ammentanut materiaalia jo kymmenen vuotta.
ap,onko sinulla itsellä kaikki hyvin ? mitä juttuja ne kertoo ja missa?
Just tämä! Mua on nimitelty hooraksi ja ties miksi. Miehet tyrkyttää itseään, kun luulevat helpoksi. No empä tartu. Ikinä en ole pettänyt enkä pettäis, en ole koskaan harrastanut edes yhden illan stoppeja. Tarkka miesseurastani olen ja valikoin pidempiaikaiseen suhteeseen pyrkivän miehen. Silti, kun joku leukojaan louskuttaa niin muut perässä. Mukavaa mennä lenkillä, kun räitään päälle ja sanotaan huoraksi tai nimitellään muuten. Mulle riittää , et läheiset tietää miten asiat on. Siinähän louksuttaa.