Millaisilla tavoilla te muut keski-ikäiset hyppyytätte asiakaspalvelijoita jne?
Oma bravuuri on luetella puhelinnumerot ja sotut hypernopeasti ja huokailla kyllästyneesti kun ne kysyy toistamaan tai menee väärin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kun työskentelin opiskelijana asiakaspalvelussa, tein mukaville asiakkaille kaikennäköisiä myönnytyksiä ja saatoin usein joustaa säännöistäkin sen verran kun oli mahdollista. Monet näistä eduista olivat siis ihan riihikuivaa rahaa.
Kun taas asiakkaaksi tuli joku v i t t u naama, niin mitään myönnytyksiä en tehnyt, missään en tullut tippaakaan vastaan ja veloitin kaikki mahdolliset maksut.
:)
Olenko v.ttunaama?
En ole saanut yritykseni tavaralähetyksiä fedexiltä.
Olen alkanut harkita jonkinlaisen kansalaisaloitteen tekemistä
Yritykseni kärsii..hyllyt tyhjät
Puheluihin ei vastata
Olen ollut kiltti..mutta kärsivällisyys lopussa
Kaikki jenkkitavaran toimittajat vaan käyttää Fedexiä:(
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tarvetta moiseen. Kohtelen kaikkia asiallisesti. Niin saa parempaa palveluakin.
Tuo on ihan totta!
Kävin eilen eräässä paikassa orvokkiostoksilla. Ei ollut silloin paljon tarjolla. Myyjä pahoitteli, etteivät olleet enää huippulaatua.
Mä naurahdin, etten ole enää itsekään ja voin silti ostaa ne kaikki.
Hän antoi ne mulle puoleen hintaan.
Terkkuja vaan, jos satut näkemään tämän🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun työskentelin opiskelijana asiakaspalvelussa, tein mukaville asiakkaille kaikennäköisiä myönnytyksiä ja saatoin usein joustaa säännöistäkin sen verran kun oli mahdollista. Monet näistä eduista olivat siis ihan riihikuivaa rahaa.
Kun taas asiakkaaksi tuli joku v i t t u naama, niin mitään myönnytyksiä en tehnyt, missään en tullut tippaakaan vastaan ja veloitin kaikki mahdolliset maksut.
Haha, minä teen ihan samaa. Eli v****ilkaa vaan minkä jaksatte, omaa aikaanne ja rahaanne siinä kulutatte. Mulla juoksee palkka joka tapauksessa.
Tämä. Kannattaa muistaa varsinkin puhelinaspaan soitettaessa. Esim. operaattorin aspassa olevana, meillä on mahdollisuus vaikka minkälaisiin myönnytyksiin yms rahanarvoisiin etuihin. Mutta jos olet mulkku, etkä osaa käytöstapoja, voit olla varma että mennään tasan ohjeiden mukaan, eikä minkäänlaista myönnytyksiä tule.. Eli mulkut vaan häviää näissä, jopa useita satoja euroja vuodessa. Mut pääasia et on hyvä mieli kun oli mulkku aspalle.
Kai pyydät myös esimiehen paikalle? :) Tunnen suurta mielihyvää, kun saan aina sanoa esimieheni sanovan täysin saman asian. :)
M26 kirjoitti:
Taas osotus siitä, kuinka ihanii ihmisii boomerit on.
Boomerit eivät ole keski-ikäisiä. Eläkkeellä ovat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kai pyydät myös esimiehen paikalle? :) Tunnen suurta mielihyvää, kun saan aina sanoa esimieheni sanovan täysin saman asian. :)
Tunsin suurinta mielihyvää, kun saatoin sanoa, että minä OLEN esimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko v.ttunaama?
En ole saanut yritykseni tavaralähetyksiä fedexiltä.
Olen alkanut harkita jonkinlaisen kansalaisaloitteen tekemistä
Yritykseni kärsii..hyllyt tyhjät
Puheluihin ei vastata
Olen ollut kiltti..mutta kärsivällisyys lopussa
Kaikki jenkkitavaran toimittajat vaan käyttää Fedexiä:(
Toivottavasti et! Totta kai joskus asiakaspalvelu on yksinkertaisesti huonoa, siihenkin törmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin suurinta mielihyvää, kun saatoin sanoa, että minä OLEN esimies.
Heh, esimieheni juuri käski mun hakea kakkosesimieheksi tiimiini.
Ikävä kyllä hankalia asiakkaita palvellaan paljon paremmin kuin asiallisia nopeita ostajia. Asiakaspalvelija pelkää enemmän hankalan asiakkaan raivokohtausta kuin asiallisen asiakkaan menetystä.
Meidän lähikaupassa käy mamma, jonka huvia on heittää seteli kohti myyjää. En käsitä mikseivät ole sanoneet tästä ettei ole ok.
Olen terveydenhoidossa töissä. Asiakaspalvelua sekin. Huonosti käyttäytyville asiakkaille annan juuri se palvelun mikä heille kuuluu, en yhtään enempää. Kohteliaille ja miellytäville voi sitten järjestää jotain ekstrapalvelua tai olla joustavampi kuin pitäisi. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
En mä mitään hyppyytä. Ne hyppii ihan itsekseen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä hankalia asiakkaita palvellaan paljon paremmin kuin asiallisia nopeita ostajia. Asiakaspalvelija pelkää enemmän hankalan asiakkaan raivokohtausta kuin asiallisen asiakkaan menetystä.
Saan aina silloin tällöin asiakkaita, jotka vain räyhäävät ja sanovat, etteivät aio enää ikinä käyttää meidän palveluitamme ja käskevät myös ystäviensä välttää meitä. 😂 ihan kuin jäisimme kaipaamaan jotain yksittäisiä asiakkaita.
Yritän olla mahdollisimman vähän tekemisissä aspa-ihmisten kanssa. Säästää heidän ja etenkin minun aikaa/hermoja.