Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisilla tavoilla te muut keski-ikäiset hyppyytätte asiakaspalvelijoita jne?

Vierailija
02.06.2021 |

Oma bravuuri on luetella puhelinnumerot ja sotut hypernopeasti ja huokailla kyllästyneesti kun ne kysyy toistamaan tai menee väärin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvetta moiseen. Kohtelen kaikkia asiallisesti. Niin saa parempaa palveluakin.

Vierailija
2/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tervehdi.

Kysy aina ”miksi”.

Sano aina ”en mä nyt muista, kato sieltä päätteeltä”

Vierailija
4/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa provo taas. Mitäpä sait itsellesi tästä?

Vierailija
5/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelen henkilötunnuksen ennenkuin asiakaspalvelija on edes tietokoneella. Näin tunnen itseni nopeammaksi.

Vierailija
6/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne sukupolvi ei yllätäXD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä puuttuu hintalappu.

Vierailija
8/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisen mielenterveysongelmaisen huvituksia tuollainen hyppyyttäminen.

Todennäköisesti hyppyytettäväsi huomanneet, ehkä hieman säälivät, mutta taatusti nauravat makeasti, hehän voivat milloin tahansa tehdä siitä lopun, heilläkin kun on ihmisarvo, eikä asiakas ole enää yli 20 vuoteen ollut mikään kuningas, eikä muukaan maailmanvaltias, jolta tulee sietää mitä tahansa ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kysyy ”Voinko auttaa” tai ”Etsitkö jotain tiettyä?”, vastaan ”Et.” tai ”Jos osaat lukea mun ajatuksia”

Vierailija
10/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työskentelin opiskelijana asiakaspalvelussa, tein mukaville asiakkaille kaikennäköisiä myönnytyksiä ja saatoin usein joustaa säännöistäkin sen verran kun oli mahdollista. Monet näistä eduista olivat siis ihan riihikuivaa rahaa.

Kun taas asiakkaaksi tuli joku v  i  t  t  u naama, niin mitään myönnytyksiä en tehnyt, missään en tullut tippaakaan vastaan ja veloitin kaikki mahdolliset maksut.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy aloittajan tapaisia ihmisiä ja useimpia tähän ketjuun kommentoineita. Kyllä on köyhää elämää, jos toisten ihmisten “hyppyyttäminen” tuottaa niin suurta iloa, että siitä täytyy oikein tänne kirjoitella.

Get a life.

Vierailija
12/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas osotus siitä, kuinka ihanii ihmisii boomerit on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Taas osotus siitä, kuinka ihanii ihmisii boomerit on.

Ei se m*lkkuus iästä ole kiinni.

Vierailija
14/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun työskentelin opiskelijana asiakaspalvelussa, tein mukaville asiakkaille kaikennäköisiä myönnytyksiä ja saatoin usein joustaa säännöistäkin sen verran kun oli mahdollista. Monet näistä eduista olivat siis ihan riihikuivaa rahaa.

Kun taas asiakkaaksi tuli joku v  i  t  t  u naama, niin mitään myönnytyksiä en tehnyt, missään en tullut tippaakaan vastaan ja veloitin kaikki mahdolliset maksut.

:)

Haha, minä teen ihan samaa. Eli v****ilkaa vaan minkä jaksatte, omaa aikaanne ja rahaanne siinä kulutatte. Mulla juoksee palkka joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret aspat tuijottaa mutta eivät ota elettäkään kohti asiakasta. Elleivät ole puhelinliittymämyyjiä.

Vierailija
16/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun työskentelin opiskelijana asiakaspalvelussa, tein mukaville asiakkaille kaikennäköisiä myönnytyksiä ja saatoin usein joustaa säännöistäkin sen verran kun oli mahdollista. Monet näistä eduista olivat siis ihan riihikuivaa rahaa.

Kun taas asiakkaaksi tuli joku v  i  t  t  u naama, niin mitään myönnytyksiä en tehnyt, missään en tullut tippaakaan vastaan ja veloitin kaikki mahdolliset maksut.

:)

Haha, minä teen ihan samaa. Eli v****ilkaa vaan minkä jaksatte, omaa aikaanne ja rahaanne siinä kulutatte. Mulla juoksee palkka joka tapauksessa.

Ajattelin itse toimivani eräänlaisena karman välikätenä. Liian usein paha ei saa palkkaansa. Minulta tuli suora kosminen palaute omasta käytöksestä :)

Vierailija
17/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap soita Fedexin asiakas palveluun.

Siellä sulle selviää miten arvokas asiakas olet

Ai niin sinne EI pääse läpi ja jonotus on maksullinen:)

Vierailija
18/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap soita terveyskeskuksen asiakas palveluun.

Voit latoa sotun salaman nopeasti ja veetuilla

Seuraavaa vapaata aikaa ei ole? 

Miksiköhän?

Vierailija
19/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä voi olla vain kerran.

Minä olen jos olen sata varma että en käytä yritystä koskaan enää

Valitettavasti Fedex , terv keskus ja verottaja..

EI PYSTY!!!

Vierailija
20/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap kaikki hyvin?

Hanki rauhoittavat.

Jos ahdistaa ota yksi aamulla..

Älä pura v.ihaasi kiltteihin asiakaspalvelijoihin.