Millaisilla tavoilla te muut keski-ikäiset hyppyytätte asiakaspalvelijoita jne?
Oma bravuuri on luetella puhelinnumerot ja sotut hypernopeasti ja huokailla kyllästyneesti kun ne kysyy toistamaan tai menee väärin.
Kommentit (34)
Älä tervehdi.
Kysy aina ”miksi”.
Sano aina ”en mä nyt muista, kato sieltä päätteeltä”
Olipa provo taas. Mitäpä sait itsellesi tästä?
Luettelen henkilötunnuksen ennenkuin asiakaspalvelija on edes tietokoneella. Näin tunnen itseni nopeammaksi.
Yksinäisen mielenterveysongelmaisen huvituksia tuollainen hyppyyttäminen.
Todennäköisesti hyppyytettäväsi huomanneet, ehkä hieman säälivät, mutta taatusti nauravat makeasti, hehän voivat milloin tahansa tehdä siitä lopun, heilläkin kun on ihmisarvo, eikä asiakas ole enää yli 20 vuoteen ollut mikään kuningas, eikä muukaan maailmanvaltias, jolta tulee sietää mitä tahansa ..
Jos ne kysyy ”Voinko auttaa” tai ”Etsitkö jotain tiettyä?”, vastaan ”Et.” tai ”Jos osaat lukea mun ajatuksia”
Kun työskentelin opiskelijana asiakaspalvelussa, tein mukaville asiakkaille kaikennäköisiä myönnytyksiä ja saatoin usein joustaa säännöistäkin sen verran kun oli mahdollista. Monet näistä eduista olivat siis ihan riihikuivaa rahaa.
Kun taas asiakkaaksi tuli joku v i t t u naama, niin mitään myönnytyksiä en tehnyt, missään en tullut tippaakaan vastaan ja veloitin kaikki mahdolliset maksut.
:)
Sääliksi käy aloittajan tapaisia ihmisiä ja useimpia tähän ketjuun kommentoineita. Kyllä on köyhää elämää, jos toisten ihmisten “hyppyyttäminen” tuottaa niin suurta iloa, että siitä täytyy oikein tänne kirjoitella.
Get a life.
Taas osotus siitä, kuinka ihanii ihmisii boomerit on.
M26 kirjoitti:
Taas osotus siitä, kuinka ihanii ihmisii boomerit on.
Ei se m*lkkuus iästä ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kun työskentelin opiskelijana asiakaspalvelussa, tein mukaville asiakkaille kaikennäköisiä myönnytyksiä ja saatoin usein joustaa säännöistäkin sen verran kun oli mahdollista. Monet näistä eduista olivat siis ihan riihikuivaa rahaa.
Kun taas asiakkaaksi tuli joku v i t t u naama, niin mitään myönnytyksiä en tehnyt, missään en tullut tippaakaan vastaan ja veloitin kaikki mahdolliset maksut.
:)
Haha, minä teen ihan samaa. Eli v****ilkaa vaan minkä jaksatte, omaa aikaanne ja rahaanne siinä kulutatte. Mulla juoksee palkka joka tapauksessa.
Nuoret aspat tuijottaa mutta eivät ota elettäkään kohti asiakasta. Elleivät ole puhelinliittymämyyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun työskentelin opiskelijana asiakaspalvelussa, tein mukaville asiakkaille kaikennäköisiä myönnytyksiä ja saatoin usein joustaa säännöistäkin sen verran kun oli mahdollista. Monet näistä eduista olivat siis ihan riihikuivaa rahaa.
Kun taas asiakkaaksi tuli joku v i t t u naama, niin mitään myönnytyksiä en tehnyt, missään en tullut tippaakaan vastaan ja veloitin kaikki mahdolliset maksut.
:)
Haha, minä teen ihan samaa. Eli v****ilkaa vaan minkä jaksatte, omaa aikaanne ja rahaanne siinä kulutatte. Mulla juoksee palkka joka tapauksessa.
Ajattelin itse toimivani eräänlaisena karman välikätenä. Liian usein paha ei saa palkkaansa. Minulta tuli suora kosminen palaute omasta käytöksestä :)
Ap soita Fedexin asiakas palveluun.
Siellä sulle selviää miten arvokas asiakas olet
Ai niin sinne EI pääse läpi ja jonotus on maksullinen:)
Ap soita terveyskeskuksen asiakas palveluun.
Voit latoa sotun salaman nopeasti ja veetuilla
Seuraavaa vapaata aikaa ei ole?
Miksiköhän?
Ilkeä voi olla vain kerran.
Minä olen jos olen sata varma että en käytä yritystä koskaan enää
Valitettavasti Fedex , terv keskus ja verottaja..
EI PYSTY!!!
Onko sulla ap kaikki hyvin?
Hanki rauhoittavat.
Jos ahdistaa ota yksi aamulla..
Älä pura v.ihaasi kiltteihin asiakaspalvelijoihin.
Eipä ole tarvetta moiseen. Kohtelen kaikkia asiallisesti. Niin saa parempaa palveluakin.