Opettakaa minut pukeutumaan hyvin...
Tuntuu todella haastavalta. Olen siis ennen osannu pukeutua kivasti mutta enää en. Lähinnä viihdyn vaan urheiluvaatteissa.
Ruumiinrakenteeni on aika perus, mutta tuntuu haastavalta. Olen 164 cm pitkä ja tällä hetkellä painan 68kg. Perus melko lyhyet jalat ja pitkä selkä kombo. Ongelma tulee siinä, että rintamus on melko iso. Olen kuppikoolta yleensä 65G tai 65H eli vähänkin "löysemmissä" vaatteissa näytän isommalta kun olen. Reidet ovat tietenkin myös suht paksut. En tykkäisi käyttää rintamusta korostavia vaatteita, enkä liian ihonmyötäisiä. Kuitenkin perus t-paita näyttää huonolta ylläni.
Vaatekauppojen vaatteet ovat liiam laatikkomaisia ja lyhyitä malliltaan. Ne sopivat ennemmin hoikemmille ja lyhytselkäisille vartaloille.
Hyvin pukeutuminen on oikeasti helppoa. Sijoitat rahaa muutamaan parempaa laatua olevaan klassikkoon, sillä klassikot ovat klassikoita syystä. Esimerkiksi:
- korkeavyötäröiset siniset farkut (kunnon puuvillaa ja suorat lahkeet eikä mitään makkarankuoria) ja valkoinen kauluspaita
- mustat suorat housut ja poolopaita
- kauniisti leikattu kirkkaanvärinen mekko
Siihen lisäksi sievät kengät ja kiva käsilaukku, aurinkolasit ja rannekello, ja se on siinä.
Kannattaa myös googlettaa asuinspiraatiokuvia vaikkapa hakusanoilla "classic style outfits" tms.