Siis onko tämä totta?! Mikä hintapyyntö kaksiosta!
https://www.etuovi.com/kohde/21958060?haku=M1668909936
Tämä menee jo yli ymmärryksen. Kaksio ja hinta 450t€..
Ja ei, en asu maalla vaan Helsingin keskustassa ja ostin oman asuntoni muutaman vuosi sitten reilusti halvemmalla kuin tämän.
Kommentit (52)
Lyhyen näköinen sänky.. jos olisi pidempi niin huone näyttäisi ahtaalta.. kyllä nämä metkut tiedetään
Minusta tuolla flipperillä ei ole minkäänlaista makua. Kaikki trendijutut pitää sulloa samaan kämppään eikä hän osaa huomioida yhtään rakennuksen ominaisuuksia. No, makunsa kullakin. Ja ihan varmasti aina löytyy se yksi jolle kelpaa ja hintakin hänelle ok.
Moni yrittää edelleen saada hyvän hinnan Kalliossa, koska muutama vuosi sitten sieltä myytiin kovaan hintaan asuntoja. Silloin Kallio vaikutti jostain syystä opiskelijan unelmalta ja lapsiperheenkin tarpeisiin sopivalta. Sit kaikki huomasi, että edelleen se on pirinistien ja alkkisten kaupunginosa. Kaupaksihan tuo käy, mutta ihme on, jos tohon hintaan.
Minusta asunnon remontti on pääosin oikein onnistunut. Hinta vain on aivan päätön. Ap.
Yllättävän vähän tullut maalaisten määkinää siitä, miten jostain yläperäahterista saisi sadalla tonnilla kartanon ja tilukset.
On kyllä käsittämättömän kova hinta vaikka asunto kyllä ihan hieno on ja hyvällä paikalla. Mun samankokoinen uusi asunto merinäköalalla Kalasatamassa maksoi 100k vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä käsittämättömän kova hinta vaikka asunto kyllä ihan hieno on ja hyvällä paikalla. Mun samankokoinen uusi asunto merinäköalalla Kalasatamassa maksoi 100k vähemmän.
Jep! Ja Kalasatama on alueena paljon kivempi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jep! Ja Kalasatama on alueena paljon kivempi. Ap
Osittain ymmärrettävää alhaisen vastikehinnan takia, mutta ei noin paljon.
Avutonta sisustussuunnittelua, jos ammattilaisen jäljiltä, varsinkin nuo kalusteet sekä irto että kiinteät.
50-luvun hometaloja. Ei kiitos.