Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen pfizer piikki pistetty...

Vierailija
02.06.2021 |

Pistoksesta muutama tunti, ja kaikki hyvin tähän mennessä! Vähän päätä särkee ja tuntuu että voisi olla lämpöä, mutta olo kokonaisuudessaan hyvä.

Jännitti kamalasti. Mutta nyt on jotenkin helpottuneempi olo <3

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku käden tai pään särky on pientä verrattuna aivoinfarktiin. En minä sitä pelkää, että pistoskohta aristaisi, vaan sitä että kuulun siihen pieneen joukkoon joka kuolee tämän rokotteen takia.

Et pelkää että kuolet koronan takia? Se on paljon todennäköisempää.

Rokotteeseen ei kuole.

En itseasiassa pelkää, sillä olen perusterve kolmekymppinen nainen. En millään mittapuulla ole koronan riskiryhmää. Ja tähän rokotteeseen on jo kuollut ihmisiä.

Minun perusterve, urheilullinen, hoikka, tupakoimaton hieman yli 30-vuotias kaverini sai lievän aivovamman koronasta ( lääkärien diagnosoima). Ei kykene vieläkään töissä olemaan, vaikka joulukuussa sairasti.

Vierailija
22/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen saatu eka annos Modernaa. Käsi edelleen kipeä, päätä hiukan särkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että mikrosiru on lähtenyt liikkumaan ja yrittää nyt tulla päänahasta läpi. Joudun pitämään foliohattua, etteivät uffomiehet lähetä salaisia viestejään mikrosirun kautta. Tiedättekö, että kasvomaskit on oikeasti kyllästetty kuivatetuilla korronaviruksilla, jotka hengitysilmasta kostuvat ja aktivoituvat, ja aiheuttavat kantajalleen superinfektion? Juuri tästä johtuu panddemian esiintyminen aaltoina: Mitä enemmän korronaa esiintyy, sitä useampi käyttää maskeja, ja sitä enemmän korronatapauksia ilmaantuu... 

Vierailija
24/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku käden tai pään särky on pientä verrattuna aivoinfarktiin. En minä sitä pelkää, että pistoskohta aristaisi, vaan sitä että kuulun siihen pieneen joukkoon joka kuolee tämän rokotteen takia.

Rokotteeseen ei kuole.

älä jauha jaskaa.

jos aivosuonessa kunnolla poksahtaa, kuolet varmasti rokotteeseen. 

Vierailija
25/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain Pfizerin viikko sitten. Ei ainakaan vielä metalliesineet ole tarttuneet kiinni ihooni, enkä ole saanut mitään outoja viestejä paholaiselta.

Vierailija
26/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkn sain eilen ensimmäisen rokotteen. Tämän päivän ollut käsi kipeä ja vähän sitä kuumottaa. Mutta hyvä niin, tietääpä, että rokote vaikuttaa.

Vierailija
27/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteeseen ei kuole.

älä jauha jaskaa.

jos aivosuonessa kunnolla poksahtaa, kuolet varmasti rokotteeseen. 

Todennäköisemmin kuolen salaman iskuun

Vierailija
28/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin vaikutus tuossa rokotteessa vaikuttaisi olevan se henkinen puoli. Moni tuntee jotain helpotusta ja keveyttä rokotteen jälkeen. Kannattaako minun ottaa, jos en tarvitse mitään henkistä helpotusta?

Vierailija
29/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ykkösrokotteen viikko sitten. Pistospäivää seuraavat kaksi päivää koko käsivarsi olkapäästä sormiin asti oli tosi kipeä. Sitten se meni ohi. Sen jälkeen on ollut muutaman päivän vilunväristystä, väsymystä, kuivaa yskää ja aivastelua. Nyt on kaksi päivää ollut kainalon imusolmukkeet tosi kipeät. Odottelen pari päivää, meneekö ohi vai pitääkö lähteä lääkäriin.

Vierailija
30/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin vaikutus tuossa rokotteessa vaikuttaisi olevan se henkinen puoli. Moni tuntee jotain helpotusta ja keveyttä rokotteen jälkeen. Kannattaako minun ottaa, jos en tarvitse mitään henkistä helpotusta?

Helpotus ja keveys tulee siitä että A) ensimmäinen pistos on ohi ja otettu B) koronaa vastaan on parempi suoja kuon ilman rokotetta.

Ota rokote koronavirusta vastaan jos koet sen tarpeelliseksi! Älä suinkaan vain helpotuksen tunteen takia, se on vain ylimääräinen plussa :)

-ap

Vierailija
31/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se taivaan vallat varmaan yhtä huikeaa joillekin kuin kahdenkeskinen rippi, synninpäästö ja uskoontulo toisille. Tie, totuus ja elämä, ei kukaan ole tuleva sisään UMJhin muuten kuin rokotepisteen kautta. uskokaa YLEen ja uskokaa Nuhanäppiin

Vierailija
32/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain viime viikon tiistaina Modernan. Pistokohta särki vuorokauden.

Mutta tänään sitten näin oravan?! Sattumaa?

Vierailija
33/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin turvallinen olo jo nyt, piikillä menettäisin sen. Olen siis tasoissa piikatun kanssa, enkös vaan? Yhtä kivat olot meillä kummallakin

Vierailija
34/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

werwerwe kirjoitti:

On täysin turvallinen olo jo nyt, piikillä menettäisin sen. Olen siis tasoissa piikatun kanssa, enkös vaan? Yhtä kivat olot meillä kummallakin

No se on hyvä!

Itselläni ei ole mitään ihmisiä vastaan jotka eivät rokotetta ota. Rokotteen ottaminen tai ottamattomuus on jokaisen oma valinta.

Itselleni rokote tuo varmasti turvallisuuden tunnetta, kunhan on molemmat annokset ja ei ole sattunut tulemaan mitään sivuoireita 👏🏻

-ap

Vierailija
35/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni sairasti koronan ja rokotuksen saatuaan hän sai täysin samat oireet siitä kuin koronasta.  Itse meinasin vielä odottaa ja seurata mitä jälkioireita muut saavat.

Vierailija
36/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko piikki vapaaehtoinen siis vain 20 prosentille suomalaisista jos kaikkia uhataan rankaisata jollei 80 prosenttia suostu kokeilemaan piikkiä

Vierailija
37/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteeseen ei kuole.

On jotkut kuolleet rokotteeseen, Suomessakin. Siis tulppaan joka tuli AZ rokotteesta. Maailmalla on tapauksia myös muista rokotemerkeistä, kannattaa googlata. En matkaile ulkomailla ja täällä perähikiällä on ollut 0 tartuntaa viikkoja. Todennäköisyys saada korona on melkein nolla mutta rokotteen saisin ajanvarauksella. Suvussa on niin paljon tukostaipumusta että taidan passata tämän kierroksen ainakin. Jos korona lähtee leviämään ja tartunta uhkaa oikeasti niin otan sitten rokotteen.

Vierailija
38/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tukostaipumusta on riittämiin, enkä koe olevani vaarassa näillä tartuntaluvuilla. Eikä rokote suojaa lopun ikää, joudut ottamaan tehosteita, skippaan influpiikinkin samaten tämän. En halua joka vuosi alumiinia kroppaani.

Vierailija
39/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullu yhtään mitään oireita. Mahdoinko saada jonkun lumerokotteen?

Vierailija
40/48 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteeseen ei kuole.

On jotkut kuolleet rokotteeseen, Suomessakin. Siis tulppaan joka tuli AZ rokotteesta. Maailmalla on tapauksia myös muista rokotemerkeistä, kannattaa googlata. En matkaile ulkomailla ja täällä perähikiällä on ollut 0 tartuntaa viikkoja. Todennäköisyys saada korona on melkein nolla mutta rokotteen saisin ajanvarauksella. Suvussa on niin paljon tukostaipumusta että taidan passata tämän kierroksen ainakin. Jos korona lähtee leviämään ja tartunta uhkaa oikeasti niin otan sitten rokotteen.

Oletko kuullut, että Astra Zenegaa annetaan vain yli 69 vuotiaille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi