Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äidin puolen suvun hallituksessa. Nyt olen alkanut tutkia sukujuuria joka suunnalta ennen minua. On todella mielenkiintoista. Itselläni on viisi lasta ja toivon todella, että juureni jatkuvat eteenpäin. En ymmärrä yhtään tätä: Ei lapsia kiitos!

Vierailija
02.06.2021 |

Elämä perustuu jatkuvuuteen. Tuntuu turhauttavalta ajatella, että jälkeeni ei jäisi mitään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun geenini ovat menneet eteenpäin sisarusteni lapsissa jo. Isossa perheessä voi vapaamatkustaa.

Vierailija
2/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotatkin siirtävät geenejään eteenpäin.

Vierailija
4/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä helvetti on suvun hallitus?

Vierailija
5/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa viimeistään laittaa se korkki kiinni.

Vierailija
6/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän jälkeeni mielummin jotain vielä pysyvämpää: omistan elämäni tieteelle ja siten nimeni sekä työni tulokset jäävät ikuisesti elämään julkaisuina. Taide on myös toinen vastaava keino jättää jälkeensä jotain ikuista. Lihalla ja geeneillä ei ole mitään väliä pitkässä juoksussa. Se on kaikki vaan samaa ihmisten massaa. Muut lisääntyvät jo tarpeeksi.

Vierailija
7/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitsekaan kaikkea ymmärtää eikä lapsettomien tarvitse sulle henkilökohtasesti selittää mitään. Huomaa kyllä, ettet edes halua yrittää ymmärtää toisenlaista elämänkaarta ja ajatustapaa. Vain sinun omasi on ainoa oikea ja parhain, eikö? Älä ihmeessä opeta tuollaista kapeakatseisuutta lapsillesi, vaikka geenejäsi ylpeänä levitteletkin joka kylään ja saarelmaan.

Vierailija
8/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ikinä kuullut, että laatu korvaa määrän? Onnea viidestä lapsestasi silti, jos se teki susta tarpeellisen.

Vierailija
9/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun hallitus? Muutenkin vähän omituinen avaus.

Vierailija
10/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mielenkiintoista tutkia sukujuuria ennen minua, koska minun jälkeeni ne eivät enää ole sukujuuriani. Lisäksi kaikki suvut Suomessa on jo tutkittu, ei niissä enää ole yllätyksiä.

Vierailija
11/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan ollut mitään erityistä tarvetta jatkaa sukuani, eikä tunnu miltään vaikka jälkeeni ei jäisi mitään. Eihän sillä mitään merkitystä mulle ole kun olen kuollut.

Vierailija
12/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä muunlaista elämää kuin mitä itse elät? Sinä elät oikein ja muut elää väärin?

Vierailija
13/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuus kuuluu niille jotka saapuvat paikalle.

Vierailija
14/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP. Sinulle on käynyt tuossa aloitusviestin kirjoittamisessa pieni sijoitteluvirhe. Olet kirjoittanut viestin otsikkokenttään ja otsikon viestikenttään.

Se ylempi, pienempi laatikko on tarkoitettu otsikolle, ja alempi, isompi, itse viestille.

Vierailija
15/15 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuottaa iloa ja tyydytystä ajatus että katkeamaton linja ja miljardien vuosien jatkumo ensimmäisestä solusta loppuu minuun ikuisiksi ajoiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi