Arvostaako miehet lihavaa naista, joka on aloittanut liikunnan harrastamisen?
Kävelee pitkiä lenkkejä, kokeilee hölkkää, toisinaan pyöräilee. Olen myös lähdössä vaeltamaan pohjoiseen myöhemmin.
Kommentit (22)
No ei noilla ole juurikaan merkitystä niin pitkään kuin olet edelleen lihava.
Arvostan. Tsemppiä ja mukavaa kesää.
Arvostus riippuu siitä oletko opiskellut akateemisen tutkinnon kovista tieteistä
Tietenkin. Parhaimmassa tapauksessa pariskunta voi pudottaa painoa yhdessä, meissä miehissä on tosi paljon ylipainoisia.
Sitten kun näkyy kropassa. It's simple like that.
Oletko alakerran ihana lihava sinkkunainen? Lähdetkö kanssani kävelemään joskus?
Kyllä mä ainakin arvostan ihmistä joka ymmärtää että ylipaino ei ole hyväksi pitkällä kaavalla ja että liikkuminen on aina jees. Ja auttaa asiaan. Joten hienoa. Arvostan.
Todellakin arvostan. Arvostaisin tosin siinäkin tapauksessa vaikkei urheilisikaan sillä arvostus menee ensisijassa sen mukaan millainen toinen ihminen on ja miten tämä arvostaa minua ja läheisiäni.
Mitä ihmeen väliä jonkun randomi-miehen (miesten) arvostuksella on tähän asiaan?
Juokse, hiihdä, jumppa, ui, pyöräile, tramppaa...ihan mitä vaan.
Takuulla alat vähitellen arvostaa ITSEÄSI. Siitä saattaa seurata jotain hyvää.
Tsemppiä!
Arvostukseni ei riipu aloituksessa mainituista asioista. Arvostan jos olet ystävällinen ja kohtelet toisia hyvin.
Onko tarkoitus hakea arvostuksella parisuhdepotentiaalia? Minusta on hyvä, jos ihminen liikkuu ja koittaa parantaa elämäänsä.
Kyllä, kertoo aktiivisuudesta. Semmonen röhnöttävä lihava ei kelpaa, aktiivinen kyllä.
Arvostaa yhtä paljon kuin elämäntapatyötöntä miestä, joka on juuri aloittanut hakemaan töitä.
Viittaa kintaalla muiden arvostuksille ja mielipiteille. Pääasia, että arvostat itse itseäsi. Tsemppiä!
Minä ainakin arvostan kaikkia, jotka pitävät huolta itsestään. Arvostan kyllä siis toki kaikkia ihmisiä, mutta hienoa nähdä kuinka suurikokoinen ihminen liikkuu, sillä tiedän, että painon vuoksi liikkuminen on heille on vaikeampaa kuin normaalikokoiselle.
Feeder-mies tuskin arvostaa, jos ei enää rouvalle mättö maistu.
EIVÄT ARVOSTA.
Miehet arvostavat vain laihoja naisia, liikunnan harrastus EI vaikuta miesten arvostukseen!
Kuten kommenteista käy ilmi, niin miehet eivät yleisestikään arvosta naisia. Nätit ja hoikat naiset kohtaavaat paljon seksuaalista häirintää mikä jo itsessään kielii kunnioituksen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuten kommenteista käy ilmi, niin miehet eivät yleisestikään arvosta naisia. Nätit ja hoikat naiset kohtaavaat paljon seksuaalista häirintää mikä jo itsessään kielii kunnioituksen puutteesta.
Naisethan niitä seksuaalisia ahdistelijoita maahan oikein haluavat joten taitavat salaa nauttia siitä.
Kaikki miehet ovat varmasti samaa mieltä kaikista asioista, tästäkin.