Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Is:Nyt ollaan rokottamisessa menossa jo parikymppisissä

Vierailija
02.06.2021 |

Heistäkin jo 10% saatu rokotteen. Hyvin etenee.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paikkakunnallani ainakin ollaan vasta nelikymppisissä ja vanhusten tehosterokotteissa.

Vierailija
2/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä 40-vuotiaat voivat vasta varata aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 45+

Vierailija
4/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo 35-

Vierailija
5/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 50 vuotiaat saa varata. Naapurikunnassa kaikki yli 16 vuotiaat... Menee nallekarkit tasan.. Ja ollaan vielä samaa sote-aluetta, saamme kyllä käydä naapurissa verikokeilla mutta ei rokotuksella

Vierailija
6/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Tampereella olla

Vierailija
7/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 45+

Sama Savossa.

Vierailija
8/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun osassa Suomea kuulemma lehtijutun mukaan jää jopa koronarokotteita pistämättä,kun ihmiset eivät tule, niin eikö nyt kannattaisi vaan pistää joka puolella kaikille yli 16-vuotiaille se eka rokote, jotta ei tarvitsisi kenenkään kytätä joka viikolla ikärajoja? Nythän osassa kuntia jo pääseekin kaikki yli 16-vuotiaat. Nyt olisi tärkeintä, että kaikki rokotteet tulevat käytetyiksi.

Vierailija
9/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne rokotteet pitänyt jakaa tasaisesti pitkin maata? Näin ainakin julkisuudessa luvattiin.

Vierailija
10/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoillaan heidän puolesta, että ajattelevat itse, ei olisi aivopesun tai suvun vietävänä.

Vierailija
11/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin Helsinki-keskeistä on kyllä ollut uutisointi.

Vierailija
12/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ kymenlaakso

Vierailija
13/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne rokotteet pitänyt jakaa tasaisesti pitkin maata? Näin ainakin julkisuudessa luvattiin.

Eipä ole avattu tuota. Ilmeisesti turvallisuussyistä ei kerrota yksityiskohtia rokotetoimituksista vaikka olisi mukava tietää edes sairaanhoitopiireittäin, paljonko rokotetta mihinkin menee viikoittain.

Vierailija
14/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoillaan heidän puolesta, että ajattelevat itse, ei olisi aivopesun tai suvun vietävänä.

Minkä aivopesun? Pidin ffp2-maskia jo viime keväänä jabrokotteen olen ottanut ihan omaan älyyni nojaten. Luen kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia aiheesta, mm. The Lancetia. Sellaista aivopesua minulla😀

Vierailija
15/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ihmeessä ottako, jos olette perusterveitä nuorehkoja ihmisiä. Minä ainakin odottelen lisätietoja rokotehaitoista, joita on alkanut kantautua ympäri maailmaa. Kyllä sen sitten tuikattua saa, jos hätä tulee. Pois sitä sen sijaan ei saada millään.

Vierailija
16/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollaan vasta 45-vuotiaissa, en ole kyllä tämän viikon tiedotetta lukenut, mutta itse odottelen syksyyn, kun ei jaksa helteillä lähteä tarpomaan jumalan selän taakse hakemaan yhtä piikkiä. En käsitä miksei niitä rokotuspaikkoja voi järjestää vaikka kaupunkien/kylien keskustoihin

Vierailija
17/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa uutisessa lue että rokotuksissa oltaisiin menossa jo parikymppisissä. Siinä lukee että parikymppisiä on rokotettu noin 10%.

Vierailija
18/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä aivopesun? Pidin ffp2-maskia jo viime keväänä jabrokotteen olen ottanut ihan omaan älyyni nojaten. Luen kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia aiheesta, mm. The Lancetia. Sellaista aivopesua minulla😀

Sitten et selvästikään ymmärrä lukemaasi. Mutta ei se mitään, sama tauti tuntuu vaivaavan montaa tänä päivänä.

Vierailija
19/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-25 vuotiaiden pitäisi saada pian eka rokote, jotta ehtivät saada ennen toisen rokotteen alkusyksystä ja voisivat opiskella lähiopetuksessa. Jalka haudassa olevien toisilla rokotteilla ei todellakaan ole kiire.

Vierailija
20/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vasta 55+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi