Is:Nyt ollaan rokottamisessa menossa jo parikymppisissä
Kommentit (39)
Jyväskylässä 40-vuotiaat voivat vasta varata aikoja.
Täällä 50 vuotiaat saa varata. Naapurikunnassa kaikki yli 16 vuotiaat... Menee nallekarkit tasan.. Ja ollaan vielä samaa sote-aluetta, saamme kyllä käydä naapurissa verikokeilla mutta ei rokotuksella
Vierailija kirjoitti:
Täällä 45+
Sama Savossa.
Kun osassa Suomea kuulemma lehtijutun mukaan jää jopa koronarokotteita pistämättä,kun ihmiset eivät tule, niin eikö nyt kannattaisi vaan pistää joka puolella kaikille yli 16-vuotiaille se eka rokote, jotta ei tarvitsisi kenenkään kytätä joka viikolla ikärajoja? Nythän osassa kuntia jo pääseekin kaikki yli 16-vuotiaat. Nyt olisi tärkeintä, että kaikki rokotteet tulevat käytetyiksi.
Eikös ne rokotteet pitänyt jakaa tasaisesti pitkin maata? Näin ainakin julkisuudessa luvattiin.
Rukoillaan heidän puolesta, että ajattelevat itse, ei olisi aivopesun tai suvun vietävänä.
Hyvin Helsinki-keskeistä on kyllä ollut uutisointi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne rokotteet pitänyt jakaa tasaisesti pitkin maata? Näin ainakin julkisuudessa luvattiin.
Eipä ole avattu tuota. Ilmeisesti turvallisuussyistä ei kerrota yksityiskohtia rokotetoimituksista vaikka olisi mukava tietää edes sairaanhoitopiireittäin, paljonko rokotetta mihinkin menee viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Rukoillaan heidän puolesta, että ajattelevat itse, ei olisi aivopesun tai suvun vietävänä.
Minkä aivopesun? Pidin ffp2-maskia jo viime keväänä jabrokotteen olen ottanut ihan omaan älyyni nojaten. Luen kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia aiheesta, mm. The Lancetia. Sellaista aivopesua minulla😀
Älkää nyt ihmeessä ottako, jos olette perusterveitä nuorehkoja ihmisiä. Minä ainakin odottelen lisätietoja rokotehaitoista, joita on alkanut kantautua ympäri maailmaa. Kyllä sen sitten tuikattua saa, jos hätä tulee. Pois sitä sen sijaan ei saada millään.
meillä ollaan vasta 45-vuotiaissa, en ole kyllä tämän viikon tiedotetta lukenut, mutta itse odottelen syksyyn, kun ei jaksa helteillä lähteä tarpomaan jumalan selän taakse hakemaan yhtä piikkiä. En käsitä miksei niitä rokotuspaikkoja voi järjestää vaikka kaupunkien/kylien keskustoihin
Ei tuossa uutisessa lue että rokotuksissa oltaisiin menossa jo parikymppisissä. Siinä lukee että parikymppisiä on rokotettu noin 10%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä aivopesun? Pidin ffp2-maskia jo viime keväänä jabrokotteen olen ottanut ihan omaan älyyni nojaten. Luen kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia aiheesta, mm. The Lancetia. Sellaista aivopesua minulla😀
Sitten et selvästikään ymmärrä lukemaasi. Mutta ei se mitään, sama tauti tuntuu vaivaavan montaa tänä päivänä.
16-25 vuotiaiden pitäisi saada pian eka rokote, jotta ehtivät saada ennen toisen rokotteen alkusyksystä ja voisivat opiskella lähiopetuksessa. Jalka haudassa olevien toisilla rokotteilla ei todellakaan ole kiire.
Minun paikkakunnallani ainakin ollaan vasta nelikymppisissä ja vanhusten tehosterokotteissa.