Näin etätöihin tottuneena aion lähteä lähitöihin vasta kun minulle MAKSETAAN työmatka-ajasta
Kommentit (12)
Kannattaa mennä kävellen, niin saat isot matkarahat.
Se riippuu siitä millainen sopimus sulla on. Itse et voi määritellä menetkö töihin vai et.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu siitä millainen sopimus sulla on. Itse et voi määritellä menetkö töihin vai et.
Osaansa tyytyjän osa on tämä. Uudet taloon tulijat osaavat kyllä neuvotella.
Tehdastyöläisenä en ole voinut tehdä töitäni etänä kuten kermaperseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja fiksut talossapysyjät neuvottelevat lisää. Loput joko jäävät eläkkeelle tai turhautuvat ja vain lähtevät. Etätyöystävällisten työpaikkojen pudotuspeli on alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Tehdastyöläisenä en ole voinut tehdä töitäni etänä kuten kermaperseet.
Siksi siitä pitäisi saada ekstrakorvaus mielestäni. Ihminen ei ole kone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja fiksut talossapysyjät neuvottelevat lisää. Loput joko jäävät eläkkeelle tai turhautuvat ja vain lähtevät. Etätyöystävällisten työpaikkojen pudotuspeli on alkanut.
Kyllä vaan. Maamme HUUTAVA työvoimapula pakottaa työnantajat tähän.
Nää. Työnantajalla on direktio-oikeus, mikä pitää sisällään työaikaa ja työntekotapaa koskevan päätäntäoikeuden. Ei siis onnistu, ap.
Tässä Tehyn sivuilta - mutta määräys siis on laissa, ja koskee aivan kaikkia työntekijöitä, liitosta riippumatta.
https://www.tehy.fi/fi/apua/tyosuhteen-alkaminen/tyonantajan-direktio-o…
"Työnantajan direktio-oikeus eli työnjohto-oikeus takaa sen, että työnantajalla on oikeus valvoa ja johtaa työtä. Työnantaja päättää miten, missä, milloin ja millä välinein työtä tehdään. Työntekijällä on velvollisuus noudattaa työnantajan antamia ohjeita ja määräyksiä."
Vierailija kirjoitti:
Nää. Työnantajalla on direktio-oikeus, mikä pitää sisällään työaikaa ja työntekotapaa koskevan päätäntäoikeuden. Ei siis onnistu, ap.
Tässä Tehyn sivuilta - mutta määräys siis on laissa, ja koskee aivan kaikkia työntekijöitä, liitosta riippumatta.
https://www.tehy.fi/fi/apua/tyosuhteen-alkaminen/tyonantajan-direktio-o…
"Työnantajan direktio-oikeus eli työnjohto-oikeus takaa sen, että työnantajalla on oikeus valvoa ja johtaa työtä. Työnantaja päättää miten, missä, milloin ja millä välinein työtä tehdään. Työntekijällä on velvollisuus noudattaa työnantajan antamia ohjeita ja määräyksiä."
Huutista! Kuka tuollaisiin duuneihin menee :DDDDDD
Mä siirryn etätöihin vasta, kun työnantaja maksaa minulle työtiloista.
Kyllä.