Keksitään hirveimpiä kevätlahjoja päiväkodin tädeille tai opettajille!
Tuo lapsen askartelu on mielestäni aika hirveä. Tai eriparikuppi. Muita?
Kommentit (42)
Jos joku päiväkotitäti loukkaantuu lapsen ammatista niin on hän väärässä ammatissa.
Lapsen tekemä askartelu ta piirros päiväkodin tädistä on ihan paras lahja. Myös kaupan pakastealtaasta pussi pikkupullia, joita paistat tädille pari kappaletta, on ihana lahja. Lapsi voi koristella pullat sokerilla.
Mieheni (opettaja) toi viime keväänä kotiin kangaskassin, valkaisematonta puuvillaa ja oppilaan piirtämiä kuvia. Sinänsä kiva idea ja oman lapsen tekemää voisikin käyttää, mutta ei nyt kuitenkaan oppilaan.
Mikä se opettajien joulumuistamis-gate oli viime jouluna? Saivatko he kaupungilta muutaman teepussin, Fazermint-konvehdin ja tuikkukupin? Vai pelkän tuikkukynttilän? Se oli kyllä aika hauska.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku päiväkotitäti loukkaantuu lapsen ammatista niin on hän väärässä ammatissa.
Lapsen ammatista? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni (opettaja) toi viime keväänä kotiin kangaskassin, valkaisematonta puuvillaa ja oppilaan piirtämiä kuvia. Sinänsä kiva idea ja oman lapsen tekemää voisikin käyttää, mutta ei nyt kuitenkaan oppilaan.
Näitä vastaavia askarteluita on somekanava jo tällekkin keväälle täynnä
Vierailija kirjoitti:
Muki lapsen valokuvalla.
Olisi aika kauhea, koska siinä olisi vielä nähty vaivaa, käyty painattamassa se ym. Nuo kuvat muuten kuoriutuvat niistä mukeista pesussa pois, ihan tiedoksi.
Joku hassunhauska itse koottu selviytymispakkaus. Nätissä paketissa vessapaperia, laastareita, flunssalääkettä, suklaata iloon ja suruun...
Vierailija kirjoitti:
Puutarhatonttu! 😉
Ehdit ensin, juuri olin tulossa ehdottamaan.
No sitten ehdotan kynttilälyhtyä. Niitä on aina kaikilla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muki lapsen valokuvalla.
Olisi aika kauhea, koska siinä olisi vielä nähty vaivaa, käyty painattamassa se ym. Nuo kuvat muuten kuoriutuvat niistä mukeista pesussa pois, ihan tiedoksi.
Ei ne kaikki kuoriudu. Mä sain aikoinaan lahjaksi Paavo ja Vuokko Väyrynen mukin. Se on kestänyt konepesun. Paavo ei todellakaan lähde kulumallakaan :D
Päiväkodin täti? Oletko ap keskenkasvuinen, vai miksi kutsut heitä tädeiksi?
Paavomuki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muki lapsen valokuvalla.
Ei ne kaikki kuoriudu. Mä sain aikoinaan lahjaksi Paavo ja Vuokko Väyrynen mukin. Se on kestänyt konepesun. Paavo ei todellakaan lähde kulumallakaan :D
lähtikö vuokko?
Hjk kirjoitti:
Päiväkodin täti? Oletko ap keskenkasvuinen, vai miksi kutsut heitä tädeiksi?
lapsenvahdeiksi minä niitä tätejä kutsun
Voi hyvänen aika taas näitä älynjättiläisiä, kun ovat niin, niin hauskoja ideoineen. Jos ei todellakaan tee mieli antaa jotain lahjaa, niin jättää antamatta. Vai tuleeko siitä antajalle kovinkin hyvä mieli, kun saaja pahoittaa mielensä. Joo, onhan se niin väärin, että opettajatkin saavat kesälomaa. Kas kun ette ehdota, että opettajat voisivat - ilman lisäpalkkaa tietenkin - työskennellä kunnan vanhuspalvelussa kakkavaippoja vaihtaen. Jotain tuon suuntaista eräs kaupunginvaltuutettu kerran ehdottikin. Sanoin, että jos palkoista sovitaan, niin sitten voidaan keskustella myös työtehtävistä.
Tuikkukuppi on kyllä niin hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuhkakuppi parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuhkakuppi parempi?
Selvä, se on vielä hirveämpi!
Puutarhatonttu! 😉