Hyvin toimeentulevien ( lue:rikkaitten) perheiden lapsia ei huostaanoteta vaikka perusteet olisi!
T: ex- sossu(yök). Nykyään tehdastyössä ja hyvä niin!
Kommentit (11)
Noinko teitä siellä perehdytettiin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huostaanotetaan.
Ei milloinkaan minun aikanani( 9vuotta työssä) aina otettiin silmätikuiksi alempi sosiaaliluokka! Eri asia on jos vanhemmat rikkaissa perheissä lapsensa halusivat antaa pois, näitäkään ei ollut 9 vuoden aikana
No tämä selittääkin jo sen mitä itse olen kokenut t: nuori isä vm-90
Opettaja alaamme liittyen kertoili tilanteista joissa tehdään lastensuojeluilmoitus, esim kun jää alaikäisenä kännäämisestä poliiseille kiinni. Kertoi samalla myös oman lapsensa sekoiluista, miten poliisit tuonut kännissä kotiin. Minä sitten kysyin, että mites se lastensuojeluilmoitus sitten eteni. Opettaja tulistui ja sanoi, että tietenkään poliisit eivät hänen lapsestaan tehneet, koska hänhän on tunnettu ja vieläpä opettaa näitä asioita muille. Olisi tehnyt mieli lisätä, että asiaa varmaan auttoi myös se, että ukkonsa on kaupungin rikkain ja vaikutusvaltaisin häiskä..
Vierailija kirjoitti:
Opettaja alaamme liittyen kertoili tilanteista joissa tehdään lastensuojeluilmoitus, esim kun jää alaikäisenä kännäämisestä poliiseille kiinni. Kertoi samalla myös oman lapsensa sekoiluista, miten poliisit tuonut kännissä kotiin. Minä sitten kysyin, että mites se lastensuojeluilmoitus sitten eteni. Opettaja tulistui ja sanoi, että tietenkään poliisit eivät hänen lapsestaan tehneet, koska hänhän on tunnettu ja vieläpä opettaa näitä asioita muille. Olisi tehnyt mieli lisätä, että asiaa varmaan auttoi myös se, että ukkonsa on kaupungin rikkain ja vaikutusvaltaisin häiskä..
Kiitos. Tätä yritin kertoa mutten osannut.
Vierailija kirjoitti:
Voiko asiaa enää paremmin sanoa? terv. Enoni vaimo ollut lasten"suojelussa"
Lasuun hakeututuvat narsistiset kiusaajat, ja alempaa sosiaaliluokkaa on helpompi kiusata, koska heillä on resurssit sossuja vastaan monella tavoin rikkaampia heikommat. Myös yksinhuoltajat ovat sossujen mielikiusankohteita, koska he ovat yksin sossuja vastaan, eivätkä saa tukea esim. puolisostaan. Ja ovat myös usein köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Lasuun hakeututuvat narsistiset kiusaajat, ja alempaa sosiaaliluokkaa on helpompi kiusata, koska heillä on resurssit sossuja vastaan monella tavoin rikkaampia heikommat. Myös yksinhuoltajat ovat sossujen mielikiusankohteita, koska he ovat yksin sossuja vastaan, eivätkä saa tukea esim. puolisostaan. Ja ovat myös usein köyhiä.
Onhan täällä muitakin hyviä
Jahas, joku taas aktkeroitunut siitä, että oma lapsi otettiin huostaan, vaikka maailman parhaita vanhempia oltiin - mitä nyt ryypättiin päivät pitkät ja annettiin lasten hillua kylillä. Mutta paljon pahempi on kyllä lapsen kannalta se, että Naapurin toimarin Viljami on tosi ärsyttävä penska. Mutta joo, ihan varmasti olet ap ex-sossu.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset lain yläpuolella olevat ylimieliset ihmiset tosiaan opettavat näitä asioita. Laki ei koske heitä, vaan ainoastaan heikommassa asemassa olevia perheitä. Ihan sama vaikka oikeasti isommat ongelmat muhisivat noissa "paremmissa" piireissä. Kenttätyössä näiden hyvien ja huonojen piirien välillä ero usein siinä että köyhemmät vetää viinaa ja rikkaiden perheiden pennut huumeita. Sekin ero on, että huonompiosaiset yleensä ottavat apua vastaan auliimmin, kun taas nämä hemmotellut pennut ovt sitä mieltä itsekin, ettei laki koske heitä. Koska näin on vanhemmat opettaneet!
Kyllä huostaanotetaan.