Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole tiedostanutkaan, kuinka kiinnostava olen miesten silmissä

Vierailija
02.06.2021 |

Mutta nyt tässä viimeisten kahden vuoden aikana olen alkanut saada paljon kiinnostuneita katseita ja lähestymisiä miehiltä. Olen vähän yli 30-vuotias. Mielestäni olen nätimpi nyt kuin nuorempana, tai sitten mielipiteeni on vain muuttunut ulkonäköni suhteen. Joka tapauksessa, kiinnostuneita miehiä tuntuu olevan ja olenkin alkanut miettiä, miksi tapailen miestä, jossa häiritsee monikin asia. Toki hänessä on miellyttäviäkin piirteitä, mutta ärsyttäviä kuitenkin enemmän.

Minua katselee miehet, jotka miellyttävät omaakin silmääni, ja tuntuu jotenkin tosi ikävältä ajatella, miten paljon voin mahdollisesti menettää, kun en varattuna pääse tutustumaan näihin miehiin.

Onko teillä muilla kokemusta tällaisesta, että olette tajunneet jossain vaiheessa kiinnostavuutenne miesten silmissä ja alkaneet kyseenalaistaa, miksi olette olleet sellaisten miesten kanssa, jotka teitä eivät täysin miellytä, mutta olette olleet näiden kanssa vain, koska ette ole uskoneet saavanne parempaakaan?

Minä alan oikeasti kallistua siihen, että lopetan näiden miesten tapailun, joita olen tähän asti tapaillut. Mitä järkeä on jättää käyttämättä tilaisuuksia saada oikeasti itseä miellyttävä kumppani... ei mielestäni mitään. Ja onhan se väärin toistakin kohtaan olla tämän kanssa, jos oikeasti ei halua olla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Vierailija
2/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tapailla useaa samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin mielelläni muiden ajatuksia aiheesta. Etenkin omakohtaiset kokemukset kiinnostaisi.

-ap

Vierailija
4/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnenlahjat. Olet parisuhteessa ja kiinnostavia kiinnostuneita miehiä pyörii ympärillä? Kauhea ongelma.

T. Vastentahtoisesti sinkku

Vierailija
5/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut nyt ajattelevan parisuhdetta aika vahvasti vain ulkonäön kautta. Ethän sinä tiedä ollenkaan millaisia nuo omaa silmääsi miellyttävät miehet oikesti luonteeltaan ovat.

Vierailija
6/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut kenenkään kanssa vain siksi että joku pitää olla. On toki ollut pitkiä sinkkukausia, mutta olen pitänyt ehtona yhdessäololle että olen oikeasti ihastunut ja kiinnostunut.

Toisaalta en ole sitten teinivuosien ihastunut keneenkään pelkän ulkonäon tähden. Kyllä se mitä päässä liikkuu kiinnostaa enemmän.

Ja nainen voi olla todella viehättävä vanhempanakin. Viehätys ei ole pelkkää ulkonäköä tässäkään tapauksessa.

Vierailija
7/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattaa naiset, jotka kertoo olevansa omasta mielestään kauniita. Todellisuudessa kun ovat kuitenkin vähän yhyhyhhh (lihavia yms.) ja persoonaltaankin narsistisia. Kauheasti ylpeillään sillä viennillä, vaikka se nyt on fakta että miehille kelpaa vaikka lyhtypylväs jossa on reikä.

Vierailija
8/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei käy onnenlahjat. Olet parisuhteessa ja kiinnostavia kiinnostuneita miehiä pyörii ympärillä? Kauhea ongelma.

Niinhän sitä voisi kuvitella, että tällainen tilanne olisi jotenkin autuaallinen, mutta olen menettänyt tilaisuuksia tutustua todella kiinnostavan näköisiin miehiin. Ja niitä nyt ei ihan joka päivä tule vastaan.

-ap

Vierailija
9/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa samaistua yhtään. Olen aina ollut miesten kanssa, joihin olen ollut ihastunut, enkä silloin ole miettinyt muita. Eikä muiden miesten tarjonta ole muutenkaan vaikuttanut parisuhdepäätöksiini, puoleen tai toiseen. Parisuhde on kahden kauppa.

Vierailija
10/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä voisi kuvitella, että tällainen tilanne olisi jotenkin autuaallinen, mutta olen menettänyt tilaisuuksia tutustua todella kiinnostavan näköisiin miehiin. Ja niitä nyt ei ihan joka päivä tule vastaan.

-ap

Kuulostaa pinnalliselta. Aina on tilaisuuksia tutustua muihin ihaniin ihmisiin. Sitten pitää vaan valita pysähtyykö johonkuhun vai jatkaa haihattelua loputtomasti.

Vierailija
11/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistattaa naiset, jotka kertoo olevansa omasta mielestään kauniita. Todellisuudessa kun ovat kuitenkin vähän yhyhyhhh (lihavia yms.) ja persoonaltaankin narsistisia. Kauheasti ylpeillään sillä viennillä, vaikka se nyt on fakta että miehille kelpaa vaikka lyhtypylväs jossa on reikä.

En mä ole omasta mielestäni kaunis. Kaunis on esim. joku Cindy Crawford nuorena. Minä olen lähinnä söpö ja kivannäköinen. Ehkä minun nykyinen luonteeni näkyy ulospäin, koska olen kasvanut henkisesti aikalailla ja sitä kautta alkanut suhtautua positiivisemmin ja ymmärtäväisemmin muihin.

-ap

Vierailija
12/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kuulostaa pinnalliselta. Aina on tilaisuuksia tutustua muihin ihaniin ihmisiin. Sitten pitää vaan valita pysähtyykö johonkuhun vai jatkaa haihattelua loputtomasti.

No pinnallista varmaan, mutta kyllä mä haluan kumppanini miellyttävän minua ulkoisestikin.

-ap

Vierailija
13/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta ja vaikea kuvitella että tuollaiseen tilanteeseen tulisin päätymään. Jo pelkästään tapailun aloittaminen vaatii sen, että olen täysin ihastunut mieheen enkä suunnilleen edes näe muita. Mihinkään kädenlämpöiseen en ryhtyisi, ennemmin olen yksin. Aika paljon olen yksin ollutkin, sillä olen ihastunut vain kerran niin kovasti että suhteeseen ryhdyin. Ja kun suhde päättyi, yli pääsemisessäkin meni useampi vuosi.

Vierailija
14/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että kroppa on hyvä, en oo ikinä

nainu ketään söpön naaman takia.

Vierailija
15/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peronpuo kirjoitti:

Riittää että kroppa on hyvä, en oo ikinä

nainu ketään söpön naaman takia.

Kyllä miehet minua ihan mielellään ovat naineet, vaikken mikään timmikroppaisin ole. Mä kyllä tykkään enemmän siitä, että olen miesten silmissä nätti ja söpö kuin seksikäs. Pukeutumistyylinikään ei ole ollenkaan seksuaalisuutta korostavaa, se ei ole mun juttu 🙂

-ap

Vierailija
16/16 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Eroa ja päästä miehesi etsimään järkevämpää seuraa.