Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette parisuhteessa jos koette tarvetta arvostella kumppaninne uĺkonäköä?

Vierailija
02.06.2021 |

Eikö kannattaisi pariutua henkilön kanssa joka mielyttää silmää?
Kertokaa, en ole koskaan ymmärtänyt.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua eniten tässä asiassa ärsyttää se että itse kun on valinnan saanut tehdä niin miksi valittaa siitä koko ajan? Mulle itselleni ei tulis mieleenkään valita kumppania joka on mielestäni jotekin vastenmielinen. Jättää pitäis koska ei oo rakkautta tuo toisen arvostelu, se ei kuitekkaan ole se mitä haen vaan just sitä että miksi valita sopimaton alunperin. Ap

Niinpä. Miksi valitat ja arvostelet puolisoasi koko ajan, vaikka olet hänet itse valinnut ja valitset joka hetki uudestaan?

Ulkonäön näkee heti, luonne paljastuu myöhemmin. Siksi näillä asioilla on ero. Ap

Ja ulkonäkö pysyy aina samana?

Vierailija
22/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka ei ulkonäkö pysyisikään samana ei tulis mieleenkään ilkeillä rakastamalleni henkilölle. Jos jostain välittää ulkonäkö muuttuu sivuseikaksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostelen koska se kannustaa muutokseen.

Miten saan itseni nuoremmaksi ja nahan vähemmän roikkumaan? Ap

no sun tapauksessa on peli menetetty, en tiiä mitä mies ajattelee, varmaan tyhmä niin kuin on sanottu.

Vierailija
24/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostelen koska se kannustaa muutokseen.

Miten saan itseni nuoremmaksi ja nahan vähemmän roikkumaan? Ap

no sun tapauksessa on peli menetetty, en tiiä mitä mies ajattelee, varmaan tyhmä niin kuin on sanottu.

Joo peli on menetetty. Vaikka lopettais niin tiedän että ajattelee kuitenkin noin. Ap

Vierailija
25/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minä olen ihmetellyt samaa exien kanssa. Miksi ihmeessä ne alkoi olla kanssani jos olen niin silmittömän ruma heidän mielestään? Oliko he sokeita ensimmäiset 3-4kk ja sitten yhtäkkiä heräsivät/näkö palautui vai mitä tapahtui kun yhtenä päivä vain oletkin hirveintä ulkonäöltä mitä ovat ikinä nähneet?

No onko tuo nyt ihmekään, rakkaus on sokea joten alkuihastuksissaan sitä voi olla melkoiset lasit päässä ja totuus paljastuu sitten kun pahin hormonihöyry tasoittuu.

Ihminen on suunniteltu niin, että seksin takia joku ihminen vetää puoleensa ja vasta myöhemmin aletaan ajatella sitä että sovimmeko me edes yhteen. Sitten jos se arki ei olekaan niin ruusuista, alkaa toisessa pikkuhiljaa ärsyttää kaikki, jopa ne ulkonäön virheet.

Sitten voi tietysti olla, että jos kumppanin ulkonäkö muuttuu merkittävästi suhteen aikana, niin voihan se vaikuttaa. Jos lihoo 30 kiloa tai muuta vastaavaa niin eihän se enää ole ihan sama ihminen.

Vierailija
26/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minä olen ihmetellyt samaa exien kanssa. Miksi ihmeessä ne alkoi olla kanssani jos olen niin silmittömän ruma heidän mielestään? Oliko he sokeita ensimmäiset 3-4kk ja sitten yhtäkkiä heräsivät/näkö palautui vai mitä tapahtui kun yhtenä päivä vain oletkin hirveintä ulkonäöltä mitä ovat ikinä nähneet?

No onko tuo nyt ihmekään, rakkaus on sokea joten alkuihastuksissaan sitä voi olla melkoiset lasit päässä ja totuus paljastuu sitten kun pahin hormonihöyry tasoittuu.

Ihminen on suunniteltu niin, että seksin takia joku ihminen vetää puoleensa ja vasta myöhemmin aletaan ajatella sitä että sovimmeko me edes yhteen. Sitten jos se arki ei olekaan niin ruusuista, alkaa toisessa pikkuhiljaa ärsyttää kaikki, jopa ne ulkonäön virheet.

Sitten voi tietysti olla, että jos kumppanin ulkonäkö muuttuu merkittävästi suhteen aikana, niin voihan se vaikuttaa. Jos lihoo 30 kiloa tai muuta vastaavaa niin eihän se enää ole ihan sama ihminen.

Mulla ei itselläni mielipide mieheni ulkonäöstä muuttunut lainkaan. 5 kilon lihomista ei ehkä voida laskea syyksi jatkuvaan arvosteluun. Ap

Vierailija
27/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on läski.

Vierailija
28/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies vastasi, kun kysyit tätä häneltä, ap?

Vierailija
29/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet hyötyvät siitä suhteesta jotenkin, esim taloudellisesti tai että nainen tekee kotityöt tms. Lisäksi sillä naisella on luultavasti huono itsetunto, joten hän pysyy suhteessa, vaikka mies olisi kuinka p@. Ska tahansa. Ehkä mies alitajuisesti tietää, ettei moni nainen jäisi.

Vierailija
30/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin normaalipainoinen, pitkäsäärinen etc. Siitä tässä ei ole kyse.

Enkä aijo sietää moista kohtelua. Mietin vaan tosiaa miksi ihminen aloittaa yleensäkin. Ap

Vierailija
31/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies vastasi, kun kysyit tätä häneltä, ap?

Mies ei ole antanut selitystä kysymyksiini. Ap

Vierailija
32/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekunnioituksen puutetta. Eihän toisia ihmisiä osaa kunnioittaa, jos ei kunnioita itseään.

Toisia haukkuvat ihmiset voivat itse pahoin. Kun tämän faktan ymmärtää, tajuaa senkin, miksi mielenterveyshoito maassamme on niin ylikuormitettu.

-Psyk. hoitsu

Tämä on varmaan totta. Koitan itse aina kehua ulkonäköä.

Mieheni ei kestä että liikun ilman silmälaseja koska näytän niin kauhealta.

Näytän roikkuvalta myös joka paikasta.

Olen ihan normaalivartaloinen kolmen lapsen äiti ja täynnä asiaa. Ap

Siis mitä helvettiä mä just luin?

Pistä se äijä ulkoruokintaan. Ei todellakaan pidä kuunnella tuollaisia juttuja keneltäkään, varsinkaan omalta puolisolta!!!

Vierailija
33/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen nuoruuden poikaystävä. Hän kuulemma seurusteli kanssani säälistä, kun en olisi kenellekään muulle kelvannut.

Kamala parku kuitenkin tuli, kun pistin herran vapaille markkinoille.

Vierailija
34/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikinpuolin viehättävä puolisoni kasvatti n. 1,5 vuodessa vyötärölle usean kilon uimarenkaan. Miten se onkin kaikki mennyt sinne. Otin puheeksi. Paha mielihän siitä tuli. Ei olisi tullut mieleenkään huomautella normaaliin ikääntymiseen liittyvistä ilmiöistä, joille ei nyt sinällään voi mitään. Mahalle voi jotain tehdä eikä ole mahdotonta. Kyllä siinä suhde muuttuu, jos toisen ulkonäkö vaihtuu vahvasti positiivisesta vetovoimatekijästä toiseen suuntaan, pikemmin miinusmerkkiseksi. Hiljaa olisi siis pitänyt olla?

Vierailija
35/35 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei itselläni mielipide mieheni ulkonäöstä muuttunut lainkaan. 5 kilon lihomista ei ehkä voida laskea syyksi jatkuvaan arvosteluun. Ap

No 5 kiloa ei kyllä ole paljon. Ehkä mieheltä on vain rakkaus loppunut tai ihastunut johonkin toiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme