Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kuukautissiteitä myydä isoissa säkeissä niin kuim vessapaperia?

Vierailija
02.06.2021 |

Meil on kolme teinityttöä perheessä, siteitä menee paljon.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vain mä, joka käyttää siteitä ja silti ketuttaa joka kuukausi ostella niitä 24 kappaleen pakkauksia. Kerralla kunnon setti, niin ei tarvii niitäkään jatkuvasti muistella.

Panostaisivat enemmän pakkauksen kokoon, kun siihen imumäärään, joita riittää kymmeniä versioita.

Voithan sä itse ostaa kerralla useamman pakkauksen, vaikka kuin moneksi kuukaudeksi.

Mitä järkeä on ostaa vain yksi tai kaksi pakettia kerrallaan?

Honey, tuo oli esimerkki. Mä ostan yleensä neljä tai viisi pakettia kerralla, ettei tarvii jatkuvasti pitää menkkoja mielessä.

Vierailija
22/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska normaaleille ihmisille riittää 1-2 pakettia kk.

No sitten normaaleille ihmisille varmaan riittäisi yksittäiset 8 rullan wc-paperipakkauksetkin. Sen takia on noita jumbopaketteja jotain tiettyä tuotetta, ettei sitä tarvitse olla jatkuvasti ostamassa lisää varastoon.

Jumbopaketit on lähinna perheiden käyttöön.  Ei yhden naisen perheisiin.

Kyllä ne tulevat edullisemmaksi myös yhden naisen perheelle/perseelle. Sen lisäksi käytännöllistä ostaa kerralla enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipoille haittavero ohjaamaan käytöstä, niinhän se menee muidenkin juttujen kanssa.

Vierailija
24/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten normaaleille ihmisille varmaan riittäisi yksittäiset 8 rullan wc-paperipakkauksetkin. Sen takia on noita jumbopaketteja jotain tiettyä tuotetta, ettei sitä tarvitse olla jatkuvasti ostamassa lisää varastoon.

Olen nainen, asun yksin ja ostan lähes aina jättipakkauksen vessapaperia kerralla. Kätevää, edullista ja riittoisaa. Sama pätisi myös siteisiin jos niitä saisi kunnon satsin kerralla. Siis ison säkin, ei tyyliin 3 pakettia vitosella. 

Vierailija
25/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaipoille haittavero ohjaamaan käytöstä, niinhän se menee muidenkin juttujen kanssa.

Ei täällä puhuttu vaipoista yhtään mitään.

Vierailija
26/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä ongelmaa. Ostaa vaikka verkkokaupasta laatikollisen kerralla.

Vierailija
27/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä saa paljousalennusta.

Vierailija
28/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä et. Niissä jättipakkauksissa tuotteet ovat edullisempia.

Vierailija
29/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä saa paljousalennusta.

Mikä oletus on että olisivat paljoakaan halvempia vaikka olisi millainen säkki?

Näkyyhän tuota olevan esim. 2 snt kappalehinnassa eroa 16 kpl ja 48 kpl pakettien välillä. Tuskin niitä puoleen hintaan saisi vaikka olisi millainen paali.

Vierailija
30/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä et. Niissä jättipakkauksissa tuotteet ovat edullisempia.

No eihän se mikään laki ole että suurpakkauksissa halvempia! Oisko siis sittenkin parempi toivoa niiltä firmoilta edullisempia siteitä, eikä niin isoja paketteja että jäävät kuitenkin myymättä kun eivät ole lähes ilmaisia?

Vierailija
31/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan kaikki palautetta Libresselle!

Vierailija
32/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän niitä vanhoja siteitä, paksuja.

Yli 15 v sitten naapurissa asui yks mummo, jonka koiraa ulkoilutin aina töiden jälkeen pari vuotta.

Asui kivassa kolmiossa, oli jostain kauempaa muuttanut ja tavaraa oli paljon. Maksoi mulle viikottain tarpeettomalla tavaralla ulkoilutukset.

Muutamassa vuodessa sai tungettua mulle varmaan huoneellisen kaikkea vanhaa ja ehkä arvokastakin, mutta myös paljon tarpeetonta.

Muistan myin hänen puolesta huonekaluja huutiksessa, eli kauan aikaa sitten.

Mummo muutti palvelutaloon, ennen sitä koirakin kuoli, muuton hetkellä toi muutaman säkin lahjaksi.

Noita siteitä sain tosi usein. Paketissa on 8 kpl ja mulla kuluu niitä aina 6 sidettä, per kk.

Kun muutettiin, laitoin niitä vaatehuoneen ylähyllylle ja sieltä aina otan pari krt vuodessa ja vien vessaan.

Voishan sitä vaikka miettiä kuinka paljon olen vuosien aikana säästänyt rahaa, kun nämä ovat tulleet käyttöön. Sellaisten verkkoalushousujen kanssa ne menettelee.

Vierailija
33/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkosilla on ainakin tuplapaketti, mutta sen isompia en ole nähnyt.

Vierailija
34/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tulevat edullisemmaksi myös yhden naisen perheelle/perseelle. Sen lisäksi käytännöllistä ostaa kerralla enemmän.

No jos ajattelee sinkkunaista, jolla ei ole autoa, niin pikkasesn hankala raahailla kotiin suuria pakkauksia wc- ja talouspaperirullia.

Ja melko raskastakin, kun kilo perunoita, litra vissyvettä ja siihen päälle muut ruokatarvikkeet tekee joskus tiukkaa raahata kaupasta kotiin.

Kaikilla kun ei ole lähikauppaa heti nurkan takana.

Vierailija
35/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Always myös tuplapaketti, ainakin Cittarissa olen noita nähnyt

Vierailija
36/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa satsaamaan kestositeisiin tai kuukautispantsuihin? :)

Vierailija
37/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ajattelee sinkkunaista, jolla ei ole autoa, niin pikkasesn hankala raahailla kotiin suuria pakkauksia wc- ja talouspaperirullia.

Ja melko raskastakin, kun kilo perunoita, litra vissyvettä ja siihen päälle muut ruokatarvikkeet tekee joskus tiukkaa raahata kaupasta kotiin.

Kaikilla kun ei ole lähikauppaa heti nurkan takana.

Eihän tässä puhuttu autottomuudesta mitään. Hankalaa tuo varmaan olisi myös autottomalle perheelle, mutta siitähän tässä ei ollutkaan kysymys.

Vierailija
38/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä idis kirjoitti:

Vuokkosilla on ainakin tuplapaketti, mutta sen isompia en ole nähnyt.

Vuokkosillahan on myös niitä halpoja 30 kpl paketissa, mutta ne ovat vähän huonoja. Libressellä on 48 kpl paketti.

Vierailija
39/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhiljaa satsaamaan kestositeisiin tai kuukautispantsuihin? :)

Hyvä että nämä kertiksetkin pysyvät markkinoilla. Ihmisiä on niin erilaisia, ettei oikeasti voida vaan tuputtaa kaikille jotain kuukuppeja tai menkkapikkareita. Mulla on ollut 10v aikana 3:t menkat. Todennäköisesti en olisi tässä ajassa oppinut käyttämään kuppia, pikkarit olisi jääneet pieniksi/isoiksi ja kestositeet saaneet kenkää turhaa tilaa viemästä. Olen aika varma, että sidepaketinkin heitin roskiin tässä välissä, kun olivat niin vanhoja ja olin ostanut tuplapaketin.

Vierailija
40/120 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Delipap myisi säkeittäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi