Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin, että exäni käytös ajaa minua lesbouteen

Vierailija
02.06.2021 |

Exäni oli tuossa eron jälkeen useamman vuoden mukavahko minua kohtaan. Otin sitten puheeksi sen, että haluaisin palata hänen kanssaan yhteen ja voisimme esim. muuttaa yhteen, mistä hän kieltäytyi ja rupesi pitkän tauon jälkeen todella inhottavaksi minua kohtaan eli saan taas kuunnella rähjäämistä, komentelua, huutamista ja olen saanut taas useamman kerran olevani tyhmä, hidas, lehmä jne.

Sen seurauksena olen alkanut taas haaveilla naisista, vaikka kuvittelin palautuneeni melkein täysin heteroksi. Tajusin tuon korrelaation vasta nyt. Elin nimittäin ihan h-lvetillisessä avioliitossa niihin aikoihin, kun hatkahdin haaveilemaan naisesta. Tai no minulle h-lvetillistä on jatkuva huutamisen, määräilyn ja haukkumisen kohteena olo. Onko muilla kokemusta vastaavasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaistetusti: ikävä kohtelu miessukupuolen taholta saa pelkäämään miehiä ja hakemaan turvaa naisista. Onko muille käynyt samaa?

Vierailija
2/9 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen ja luotettava mies saisi siis minut takaisin heteroksi ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei muutu heterosta homoksi/lesboksi tai toisinpäin riippuen exän käytöksestä.

Vierailija
4/9 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis biseksuaali?

Vierailija
5/9 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy nyt vaan että olet lesbo. Voit löytää vielä onnen ja rakkauden.

Vierailija
6/9 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet miehesi valinnut, mutta bi/lesbolaiset tuntemukset taas ei ole oma valinta.

Vierailija
7/9 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt näitä heteroiksi heittäytyviä lesboja tarpeeksi, enkä todella enää jaksa niitä.

Vierailija
8/9 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen ja luotettava mies saisi siis minut takaisin heteroksi ehkä.

Minä olen ystävällinen mies. Haluasitko lähteä kanssani sipsille ja sidukalle viikonloppuna? Olet mielestäni erittäin kaunis nainen ☺️ tunnen tyydittävää lämpöä aina sydämmessäni kun olet lähellä.

...Noin. Olet taas hetero.

Hyvää päivän jatkoa kaunis 🤗❤️

Vierailija
9/9 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä logiikalla jokaisen heteromiehen pitäisi muuttua homoksi naisen kanssa asuttuaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän