Kesätyöntekijän pitsipikkarit vilkkuu
Tuleeko teille kiusallinen olo jos jollakin näkyy alusvaatteet työpaikalla? Meillä on siis työnantajan puolesta työhousut ja t-paita (+takki). Yksi kesätyöntekijä käyttää niin löysiä housuja että "vahingossa" hänen liikkuessaan pikkarien pitsireunus näkyy oikein kunnolla housujen vyötäröltä. Ja jos joutuu pyllistämään niin puoli persettä näkyy. Minusta tuo on asiatonta työkavereita kohtaan. Tekisi mieli jotenkin nolata tuo tyyppi.
Kommentit (29)
Tulee kiusallinen olo. Ja myös siitä, että ahtaudutaan kaksi numeroa liian pieniin housuihin.
Voi kauhistus! Pystytkö uimarannalla käymään, kun siellä neitokaiset ja rouvat esittelevät rintaliiveihin ja pikkareihin verrattavia bikineitä?
Voivat olla peittävyydeltään jopa pienenpiä ;-)
Vierailija kirjoitti:
Minkä värisiä pikkareita käyttää, onko joka päivä samanväriset ?
Yleensä mustia tai kukkakuvioisia.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhistus! Pystytkö uimarannalla käymään, kun siellä neitokaiset ja rouvat esittelevät rintaliiveihin ja pikkareihin verrattavia bikineitä?
Oliskohan uimaranta vähän eri asia kuin työpaikka?
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla ollaan vapaa-ajalla ja se on jokaisen oma valinta. Työpaikalla kuuluu pukeutua asiallisesti.
No sano suoraan sille henkilölle että nosta housujas, kalsarit näkyy. Mikä ihmisiä nykyään vaivaa kun kenellekään ei uskalleta sanoa mitään suoraan vaan tullaan johonkin palstalle itkemään.
Missä työskentelet? Tarkka osoite?
Onko teillä niin pienet paidat, ettei ne yllä peittämään housun vyötäröä? Tulisi kyllä itselle myötähäpeä-olo tuommoisesta käytöksestä, eihän alusvaatteiden esittely kuulu työpaikalle. Ehkä kysyisin, että tarvitseeko hän eri malliset/pienemmät/isommat housut ja tarjoutuisin auttamaan etsinnöissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kans tällaista häirintää!
minäkin tykkään tällaisesta seksuaalisesta häirinnästä
Meidän työpaikalla on yks vähän erikoinen tyttö joka koettaa välillä olla söpö ja naisellinen. Istuu jalat levällään kun äijät ja pöksyt paistaa.
Mua vaan huvittaa kun ei itse tunnu tajuavan yhtään :D
Mainitsin kyllä hänelle että laita nyt hyvänen aika ne jalat kiinni tai hametta alemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan uimaranta vähän eri asia kuin työpaikka?
ei uimavavojalle
Vierailija kirjoitti:
Onko mies vai nainen?
Mulla ei ainakaan riittäisi pokkaa sanomaan miehelle jos sillä vilkkuu mustat pitsialkkarit. :-D
Minä vaan mietin, miten hölmölle se näyttää kun housut lököttää puolessa perseessä ja takamus näkyy. Tuommoinen oli nuorten keskuudessa muotia kun olin yläasteella 2000-luvun puolivälin paikkeilla, sen jälkeen en ole nähnyt nuorten roikuttavan housujaan tuolla tavalla.
Itselläkin jos vahingossa vilkkunut. Ihan oon kiittänyt ja nostanut kun joku on maininnut.
Ihme tuppisuita suomalaiset, ja sit kyräillään selän takana.
Itse oon raksa- ja puuhommissa ja raksamiesten auringot paistaa. En jaksa vaivaantua.
Wedge ja verokortti (itselle) kouraan!
Minkä värisiä pikkareita käyttää, onko joka päivä samanväriset ?