Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutto Helsingistä Turkuun alkaa kaduttaa.

Vierailija
02.06.2021 |

Kiva ymmärtää näin jälkikäteen kuinka ei ole Uittamossa kauppoja. Joka paikkaan hirveät matkat kun se he mmetin julkinen bussiliikenne ei kulje. Bussilippu on järkyttävän kallis.

Näin on kun uupuneena tekee päätöksiä. Ajatus ei kulje vaikka kuinka on mietitty tuhansia kertoja kaiken.

Auto ei ole käytössä

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä joku marketti ole? Ja föli 53 €/kk.

Vierailija
2/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pyörä. Niin mä tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilippu kallis? Föli on yksi halvimmista. Arvokortilla yksi matka 2,2 € ja kahden tunnin vaihtoaika, ehtii samalla hinnalla kaupasta kotiinkin.

Vierailija
4/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uittamoon ei 20.00 jälkeen mee enää mitään busseja jos ymmärsin oikein? :( miten pääsee kotiin??

Vierailija
5/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustupa tarkemmin Fölin reitteihin, kyllä Uittamolle pääsee illallakin.

Vierailija
6/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen bussi uittamolle lähtee klo 23:05. joten mihin perustat väitteesi, että bussit ei kulje ?

Vierailija
7/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että siellä on turvatonta? Helsingissä on onneksi alueet selkeet.

Vierailija
8/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uittamo on vielä aika lähellä keskustaakin. Kesäaikaan pääsee pyörällä tosi näppärästi. Kannattaa muuttaa lähemmäs kauppoja niin helpottaa jos se on tärkeä asia. Eikö kannata selvittää nämä joukkoliikenne ja kauppa-asiat ennenkuin muuttaa johonkin tiettyyn paikkaan? Onneksi muuttaminen on edelleen mahdollista.

Vierailija
9/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta että siellä on turvatonta? Helsingissä on onneksi alueet selkeet.

Ei ainakaan turvattomampaa kuin helsingissä. Uittamo on sitä paitsi todella rauhallinen alue turussa.

Vierailija
10/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin, että Turussa ei ole niin kattavaa ja ympäri vuorokauden kestävää julkista liikennöintiä kuin pk-seudulla.

Vierailija
11/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uittamossa on muuten k-market siinä uittamon keskustassa. Ei siihen voi pitkä matka olla?

Vierailija
12/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin kaverilta kuullut että Turun keskusta on aika ällö. Siellä on paljon epämääräistä väkeä. Kusi haisee ja esim. Wiklundin vieressä paljon ulkkk taustaista porukkaa joka ahtis telee naisia :(

Vierailija
13/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ainakin kaverilta kuullut että Turun keskusta on aika ällö. Siellä on paljon epämääräistä väkeä. Kusi haisee ja esim. Wiklundin vieressä paljon ulkkk taustaista porukkaa joka ahtis telee naisia :(

Keskusta on osittain sellainen. Kauppatorin ympäristö ainakin. Jokiranta ei ole paha. Tosin mitö olen helsingissä käynyt niin siellä on vielä enemmän omituista hiipparia...

Vierailija
14/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sinne Uittamolle oli muuttaa? Turussa on fiksumpiakin asuinalueita. Esim. Vasaramäki/Luolavuori/Petrelius, joka on rauhallinen ja puistoinen alue lähellä keskustaa. Hyvät bussiyhteydet ja lähistöllä useita kauppoja, mm. Kupittaa CM. Pyörällä pääsee Turussa joka paikkaan.

Vierailija
15/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niin, että Turussa ei ole niin kattavaa ja ympäri vuorokauden kestävää julkista liikennöintiä kuin pk-seudulla.

Päinvastoin. Asukaslukuun suhteutettuna on jopa kattavampi. Eikä ole vyöhykemaksuja. Samalla lipulla pääsee vaikka Piikkiöstä Naantaliin.

Vierailija
16/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi keskustan alue mietityttää. Joka kerta kun olen siellä käynyt on näkynyt aika omituista porukkaa. En käsitä kun Helsingissä ei näe sellaisia ellei mee Kannelmäkeen tai Itikseen.

Vierailija
17/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole mitään verrattuna Helsingin rautatieasemaan.

Vierailija
18/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Keskusta on ihan pilalla, osin ulkkisten takia, osin ikuisesti rakenteilla olevan torin takia. Eipä ole syytä mennä kuin välttämättömille asioille keskustaan.

Jokos se uusi Hamburger Börs valmistui? Vai kaatuvatko loputkin talot sinne torimonttuun?

Vierailija
19/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi keskustan alue mietityttää. Joka kerta kun olen siellä käynyt on näkynyt aika omituista porukkaa. En käsitä kun Helsingissä ei näe sellaisia ellei mee Kannelmäkeen tai Itikseen.

Ai ei näe Rautatieasemalla?

En ymmärrä mistä keskustan alueesta puhutaan. Keskustassa kulkee lähinnä lapsia ja opiskelijoita koska paljon kouluja siellä.

Vierailija
20/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uittamo on ihana <3