Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako jättäytyä työttömäksi vai missä ammatissa voi toimia,

Vierailija
02.06.2021 |

jos ei hyväksy tiettyjä nyky-yhteiskunnan tuputtamia arvoja? Olen opettaja ja puolisoni on yrittäjä, mutta meistä valitetaan ja cancellataan jatkuvasti, koska meillä on konservatiiviset arvot emmekä hyväksy esim. sukupuolenmonimuotoisuusideologiaa. Onko nykyään olemassa yhtään sellaista työtä, jossa voisi olla oma itsensä eikä tarvitsi koko ajan varoa puheitaan, ettei joku ota nokkiinsa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia mielipiteitään on ihan suotavaakin opetella suodattamaan ja kehittää sitä sosiaalista pelisilmää missä yhteydessä omat mielipiteensä tuo esille.

Noin muuten kyllä ymmärrän teitä. Ei tässä itsekään sovita oikein mihinkään.

Vierailija
2/3 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen näkökanta aloittajalla. Jos kokee että on itse erilainen arvoiltaan kun muut, niin perse kenttään ja työttömäksi.

Vaikea uskoa että opettaja tuommoista ajattelee, jos totta niin säälin sekä opettajaa että oppilaitaan.

Jää sitten työttömäksi. Katso kuitenkin ensin milloin sinun mahdollinen ansiosidonnainen työttömyyspäiväraha loppuu ja katso myös paljonko on peruspäiväraha. Tarkasta myös mikä on tähän mennessä tullut eläkekertymä.

Oikea ratkaisu mielestäni on se, että itse pyrit elämään omien arvojesi mukaan ja mahdollisesti vaikuttamaan siihen, että muutkin ihmiset olisivat samoilla linjoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkökanta aloittajalla. Jos kokee että on itse erilainen arvoiltaan kun muut, niin perse kenttään ja työttömäksi.

Vaikea uskoa että opettaja tuommoista ajattelee, jos totta niin säälin sekä opettajaa että oppilaitaan.

Jää sitten työttömäksi. Katso kuitenkin ensin milloin sinun mahdollinen ansiosidonnainen työttömyyspäiväraha loppuu ja katso myös paljonko on peruspäiväraha. Tarkasta myös mikä on tähän mennessä tullut eläkekertymä.

Oikea ratkaisu mielestäni on se, että itse pyrit elämään omien arvojesi mukaan ja mahdollisesti vaikuttamaan siihen, että muutkin ihmiset olisivat samoilla linjoilla.

Kyllä opettajan pitää sitoutua koulun edustamiin arvoihin eikä opettaja voi tuoda omia näkemyksiään esiin, jos ne ovat ristiriidassa koulun arvojen kanssa.