Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä hitolla mä vedän jääkapin kun ei ole voimaa

Vierailija
01.06.2021 |

Eikä miestä. Eikä muitakaan mies tuttuja joita vois kysyä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tällaisia rääpälenaisia jotka ei selviä edes punkin irrottamisesta,

Vierailija
22/39 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkun tietäisi, painin itse saman ongelman kanssa. Sivulla 3millimetrin väli joten sivuttain pikkuhiljaa hivuttaminen ei onnistu, ei jalkoja jonka alle saisi maton kuten joku ehdotti vaan tönöttää lattiassa, jääkaapin päällä joku 4cm rako ja sitten on kiinteä kaappi jota ei saa pois hajottamatta rakenteita keittiössä.

Ai siis miten niin sitä ei saa ulos hivuttamalla sen 3 mm kerrallaan tai nostamalla 4 cm pohjasta ja vetämällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun tietäisi, painin itse saman ongelman kanssa. Sivulla 3millimetrin väli joten sivuttain pikkuhiljaa hivuttaminen ei onnistu, ei jalkoja jonka alle saisi maton kuten joku ehdotti vaan tönöttää lattiassa, jääkaapin päällä joku 4cm rako ja sitten on kiinteä kaappi jota ei saa pois hajottamatta rakenteita keittiössä.

Ai siis miten niin sitä ei saa ulos hivuttamalla sen 3 mm kerrallaan tai nostamalla 4 cm pohjasta ja vetämällä?

Koska olla avuton nainen piip piip.

Vierailija
24/39 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei liiku. Kokeiltu on

Vierailija
25/39 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se 4cm on jääkaapin päällä, ei alla. Ei pysty nostamaan koska kaapin alle ei saa sormia, on suoraan lattiassa.

Vierailija
26/39 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on pyörät alla, joten tartut alhaalta kiinni ja vetäiset

Vierailija
27/39 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se 4cm on jääkaapin päällä, ei alla. Ei pysty nostamaan koska kaapin alle ei saa sormia, on suoraan lattiassa.

Ei se mikään umpinainen kuutio ole. Avaa ovi ja nosta jonkun kiinteän ja vahvan hyllyn avulla tai vaikka jääkaapin katon avulla. Jatkossa kannattaa pyyhkiä tahmeat mehutahrat sun muut heti lattialta pois, ettei huonekalut tartu kiinni lattiaan.

Vierailija
28/39 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4180282/pystytko-vetamaansiirtamaan-jaa… Noniin kuinka monta avutonta mammaa ja pappaa täältä löytyy?

Vierailija
29/39 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapi on tauti, jota ei nykyään ihmisillä juuri ole. Koirilla sittenkin useammin.

Vierailija
30/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liikkuu naisen voimilla ja vielä yli 70v naisen.

Jääkaappipakastin. Pakastinosat irti ja jääkaappi tyhjäksi kaikesta. Monet kerrat on tuo tehty.

Vierailija
31/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaosassa on pienet pyörät, kallistus ja veto. Ei tarvi voimaa paljoa.

Vierailija
32/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hivuttelet sen sivuille nykimällä. Ensin liikkuu vain muutaman millin kerrallaan, sitten muutaman sentin, sitten sen voikin vain liu'uttaa kevyesti sitä muovialustaa pitkin.

T. Nainen 50 kg, joka on rapakunnossa

Ei liiku sivusunnassa. Pitää saada vedettyä suoraan.

Sama mulla. Mistään ei saa otetta. Pitäis olla sellainen imukuppi, jolla siirrellään isoja ikkunaruutuja.

Vierailija
33/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hivuttelet sen sivuille nykimällä. Ensin liikkuu vain muutaman millin kerrallaan, sitten muutaman sentin, sitten sen voikin vain liu'uttaa kevyesti sitä muovialustaa pitkin.

Onpas erikoista. Mä olen asunut sekä vieraillut hyvin monessa eri asunnossa ja yhdessäkään ei ole ollut jääkaappiaukko niin nafti, etteikö siinä olisi milli tai pari jääkaapin ja seinän välissä. Toi on jo suuri paliturvallisuusriski. Ottaisin välittömästi isännöitsijään yhteyttä.

Ostin asunnon uudesta talosta. Jääkaappipakastin on niin ahtaassa kolossa, ettei sivuilla ole milliäkään vapaata tilaa. Olen silti saanut vedettyä kaappia ulospäin nostamalla etuosaa ja siitä pikkuhiljaa nytkyttelemällä kaappia ulos.

Melkein kaikissa jkp:ssa on pyörät ainakin takana.

Vierailija
34/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjennä se. Jääkaappi ei paina paljoa. Se on vain isokokoinen.

Muuten hyvä idea mutta ei se juuri auta. Pakkasta kun ei voi tyhjentää.

Kerran tai kaksi vuodessahan se pitäisi sulattaakin. Kesän alussa kun marjat syöty, niin tyhjää, sulattaa ja siirtää tai talvella kunnon pakkasilla kamat ulos sulatuksen ajaksi.

Vierailija
35/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Mistään ei saa otetta. Pitäis olla sellainen imukuppi, jolla siirrellään isoja ikkunaruutuja.

Avataan ovi/ovet ja nostetaan pakastinosan yläreunasta kiinni pitäen.

Kaapin yläpuolella on pakko olla ilmatilaa, eli etuosan saa aina nostettua. Ujuta kapean maton pää alle ja vedä sitten matosta.

Vierailija
36/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks rasittavimpia provotyyppejä tämä, jossa kysytään apua johonkin yksinkertaiseen asiaan, mutta jokainen neuvo tyrmätään jollain älyttömällä tekosyyllä.

Vierailija
37/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jääkaappi-pakastimessa alhaalla pikku ritilä minkä saa otettua napsauttamalla pois, ja sitten siitä hyvä vetää, siellä takana jotku rullat  niin ei tartte ku yläviistoon kiskoa niin liikkuu yllättävän kevyesti.

Vierailija
38/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vasta rakennus ja muuttohommissa kuinka voimaton nainen on. Ei mitään mikä vähän painoi saatu yhdessä nostettua. Jääkaappikaan ei nyt kovin painava ole, mies, treenaamatonkin nostaa yksin sen.

Vierailija
39/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne lihakset nyt hävis ,toisaalla naiset aina sanovat että se ylipaino johtuu lihaksista  koska kävelevät paljon..