Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lääkärit on niin mulkkuja nykyisin?

Vierailija
01.06.2021 |

Eivät määrää kuin Panadolia vaikka olisi pää kainalossa. Selkä paskana ja polvi myös eikä saa nukuttua kivulta. Panadolia, Panadolia, ei uskalla määrätä vahvempaa. Jos ette osata korjata niin poistakaa edes kipu, Mendeleen oppipojat. Joutuu hakemaan apteekista pakettikaupalla reseptivapaita tulehduskipulääkkeitä jotka syö vatsan pilalle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä kipupolille, ei näistä yleislääkäreistä ole mihinkään.

Vierailija
2/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan sun täytyy kolmiolääkkeitä saada, siksihän lääkärillä kävitkin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista paska.

Vierailija
4/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa olla lääkäri kun turhia yhteydenottoja tulee niin paljon.

Vierailija
5/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen julkinen terveydenhuolto on ala-arvoista ja naurettavaa.

Vierailija
6/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on määrätty tämän vuoden puolella kipuihin Panacodia, Burana 800, Arcoxiaa ja nyt viimeksi Gabapentiniä. Hyvin saan nukuttua yöt. En ole yhtäkään näistä lääkkeistä pyytänyt, vaan olen kertonut kivuista. On otettu myös röntgenit ja ultrat ja viimeksi eilen magneettikuvat. Mulla on hyviä kokemuksia lääkäreistä eikä johdu vain määrätyistä lääkkeistä vaan siitä, että kipujen syytä tutkitaan.

Vierailija
7/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk lääkäri osaa saman kuin googlettajakin. Tai oikeastaan vähemmän. Kokeilkaa lääkärit joskus googlettaa. Voitte oppia jotain.

Vierailija
8/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen julkinen terveydenhuolto on ala-arvoista ja naurettavaa.

Verrattuna minkä maan julkiseen terveydenhuoltoon?

Vierailija
9/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihä lääkäreihin enää nykyään saa yhteyttä. Ei ole mitään turhia yhteydenottoja.

Mutta mulkkuja ovat. Vakava sairaus on ja kohtelu on tyyliin katso Googlesta ohjeet.

Vierailija
10/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihä lääkäreihin enää nykyään saa yhteyttä. Ei ole mitään turhia yhteydenottoja.

Mutta mulkkuja ovat. Vakava sairaus on ja kohtelu on tyyliin katso Googlesta ohjeet.

On turhia yhteydenottoja tyyliin pliis lue edes uutiset. Se että sinulla on kunnon syy ottaa terveydenhuoltoon yhteyttä ei tarkoita että koko kansa on yhtä järkevä kuin sinä. Sori mutta joudut jakamaan julkisen terveydenhuollon kaiken maailman tyhjäpäiden kanssa, halusit tai et.

Vierailija
11/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi sanoa olevani arvauskeskuslääkäri.Yleensä Googlelta saa parempia vastauksia kuin typerältä arvauskeskuslääkäriltä.

Vierailija
12/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi sanoa olevani arvauskeskuslääkäri.Yleensä Googlelta saa parempia vastauksia kuin typerältä arvauskeskuslääkäriltä.

Tyhmä kommentti. Vastaa itse kaikkien ihmisten kyselyihin ja tee diagnoosi.

Vierailija
13/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois ne edes reseptillä sitä vahvempaa buranaa laittaa kun maksun ottavat kuitenkin. Suomalainen ei huvikseen raahaudu lääkäriin. Itse kärvistelin puoli päivää puhjenneen munasarjakystan kanssa kotona. Laittoivat ambulanssilla sairaalaan ja oksikodinia suoneen kolme päivää putkeen. Huusin täyttä kurkkua kun sisätutkimus teki niin prhanan kipeää.

Toivon sinulle samankaltaista kokemusta.

Vierailija
14/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämäsi kuulostaa samalta, kuin mun elämäni on kuulostanut. Röntgenlääkärin lausunto täysin puutteellinen. "Näille ei ole tapana tehdä mitään. Fysioterapiaa ja kipulääkkeitä." Pääsin fysiatrille ja nyt on otettu niin paljon kuvia yliopistollisessa, ettei ikinä elämän aikana ja diagnooseja tullut viisi. Mitään näistä ei ollut normisairaalan röntgenlääkäri löytänyt.

Nyt olen kipupolin asiakkaana ja tuntuu siltä, että nyt otetaan tosissaan. Vuodet menivät siinä jumalattomassa säryssä ja siinä, että tuntui, ettei kukaan ymmärrä eikä usko. Sama oli mulla yöunien kanssa; kipu herätti koko ajan. Nyt alkaa pikkuhiljaa näkyä valoa tunnelin päässä, vaikkakin tuli juuri rasitusmurtuma jalkaan ja kesä taitaa olla aika lailla taputeltu tämän kanssa.

Pyydä sinäkin lähete fysiatrille - pääset kunnolla hoitoon ihmisen luokse, joka ymmärtää.

Vierailija
15/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain vatsansuojalääkettä myös.

Itsekin ihmettelen miten niin nuivasti antavat mitään mikä oikeasti auttaa. Parin kuukauden buranakuuri vs muutama päivä oikeasti toimivia troppeja, kumpi oikeasti tekee enemmän vahinkoa?

Itse oon ostanut katukaupasta sirdaludia jemmaan sen varalta jos menee joku paikka niin jumiin.

Vierailija
16/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta jotain vatsansuojalääkettä myös.

Itsekin ihmettelen miten niin nuivasti antavat mitään mikä oikeasti auttaa. Parin kuukauden buranakuuri vs muutama päivä oikeasti toimivia troppeja, kumpi oikeasti tekee enemmän vahinkoa?

Itse oon ostanut katukaupasta sirdaludia jemmaan sen varalta jos menee joku paikka niin jumiin.

Älä osta katukaupasta yhtään mitään. Tuttu makaa hoitokodissa kadulta ostamansa pillerin takia. Tulee viettämään siellä lopun elämänsä. Ei puhu, eikä pysty kävelemään.

Nämä r o m a n i a l a i s e t eivät täällä ole kerjäämässä, ne ovat myymässä näitä pillereitä. Niissä on kaikkea sitä, mitä ei pitäisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi