Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puolisosi kokkaa, niin tekeekö hän myös jotain kasvisjuttua oheen?

Vierailija
01.06.2021 |

Meillä vaimo ei tee.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatin tekee mies

Vierailija
2/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kokkaa kasvisruokaa. Tekee myös salaattia yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pelkkää lihaa.

Vierailija
4/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia menisi varmaan paljon enemmän, mutta monet on niin laiskoja, etteivät viitsi tehdä niitä.

Kasvisten kanssa menee usein enemmän aikaa kuin pääruuan kanssa.

Vierailija
5/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään vain kasvisruokaa ja mies kokkaa noin puolet sapuskoista, nainen puolet. 

Vierailija
6/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin mies tekee, ellen pyydä. Oikeastaan nyt kun mietin niin on oppinu tekemään itsekkin joskus kasvista kylkeen.

Sun pitää pyytää!

Vierailija
7/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Tosin harvoin teen itsekkään.

Pitäisi syödä enemmän kasviksia mutta en koskaan keksi niistä yhtään mitään muuta kuin tyyliin joku salaatti ja ne on tylsiä.

Vierailija
8/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei kokkaa ja se on ihan ok, koska minä tykkään kokkaamisesta mutta inhoan tiskaamista ja hän taas tykkää tiskaamisesta ja koneen täyttämisestä ja muutenkin jälkien siistimisestä.

En tiedä, mitä tarkoittaa "kasvisjuttuja oheen" mutta kyllä meillä lähes joka päivä on salaattia ja/tai lämpimiä vihanneksia lisukkeena. Itse olen vegaani, joten ruokavalioni koostuu muutenkin kasviksista ml. palkokasvit. Puolisolle laitan kalaa ja lihaa.

Vierailija
9/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen vatsa oikein lopulta kestää tuota palkokasvien jatkuvaa syömistä?

Ei ihme että nykyisin on  niin paljon erilaisia vatsavaivoja jo nuorilla, kun syödään tuollaista pelkkää kasvisruokaa härkäpapuineen kaikkineen.

Sekaruoka on parasta ruokaa tervelle ihmisille, siitä saa kaikki vitaminit ja hiven-ja kivennäisaineet.

Eikä tarvitse juosta lääkärissä vatsakipujen takia.

Vierailija
10/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puoliso ei juurikaan kokkaa. Minä teen ruuan ja laitan kasviksia joka kerta. Mies hoitaa tiskit.

Vierailija
11/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko sinä kasvikset, kun puoliso kokkaa? Laittaako puoliso kasvikset, kun sinä kokkaat?

Vierailija
12/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oheen ja pääruuaksi. Mieheni on kasvissyöjä ja kokkaa mielellään ja hyvää kokkaakin.

Vierailija
13/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että nykyisin on  niin paljon erilaisia vatsavaivoja jo nuorilla, kun syödään tuollaista pelkkää kasvisruokaa härkäpapuineen kaikkineen.

Sekaruoka on parasta ruokaa tervelle ihmisille, siitä saa kaikki vitaminit ja hiven-ja kivennäisaineet.

Minun, ei ole ikinä tullut mitään oireita.

Vierailija
14/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ei tehty mitään kasvisjuttuja. Oli pääruoka ja sen oheen lätkäistiin vaan kurkku ja tomaatti. Hiukan salaatinlehteä joskus.

Vierailija
15/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun, ei ole ikinä tullut mitään oireita.

Ja minun, kaikki kasvikset ovat oikein ok kypsinä. Raa'at raapivat. 

Crohnikko

Vierailija
16/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä ketjussa on palkokasveista mitään puhunut sun lisäksesi? Kasvis on kasvis, eikä sen tarvitse sisältää ollenkaan palkokasveja.

ps. vaikkakin vatsa tottuu palkokasvien syöntiinkin, kun niitä säännöllisesti syö. Enkä pidä härkäpapueineksiä hyvänä kasvisruokana.

Vierailija
17/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan ei tehty mitään kasvisjuttuja. Oli pääruoka ja sen oheen lätkäistiin vaan kurkku ja tomaatti. Hiukan salaatinlehteä joskus.

No onhan siinä sentään JOTAIN kasvisjuttuu. Vaikak voisi vähän paremmaksi tyuunata. Jo ihan maun vuoksi.

Vierailija
18/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se kokkaava puoliso. Teen mikäli se soveltuu pääruualle.

M54

Vierailija
19/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan siinä sentään JOTAIN kasvisjuttuu. Vaikak voisi vähän paremmaksi tyuunata. Jo ihan maun vuoksi.

äähh leivänmuruja näppäimistössä. prkl.

Vierailija
20/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meillä laittaa molemmat ruokaa ja aina myös salaatin, paitsi keiton kera.

N54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi