Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puolisosi kokkaa, niin tekeekö hän myös jotain kasvisjuttua oheen?

Vierailija
01.06.2021 |

Meillä vaimo ei tee.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen vatsa oikein lopulta kestää tuota palkokasvien jatkuvaa syömistä?

Ei ihme että nykyisin on  niin paljon erilaisia vatsavaivoja jo nuorilla, kun syödään tuollaista pelkkää kasvisruokaa härkäpapuineen kaikkineen.

Sekaruoka on parasta ruokaa tervelle ihmisille, siitä saa kaikki vitaminit ja hiven-ja kivennäisaineet.

Eikä tarvitse juosta lääkärissä vatsakipujen takia.

Eläinperäinen rauta on kanssa hyvä. Kun muistaa etei samaan aikaan käytä maitotuotteita. Estää imeytymisen aika tehokkaasti. Minäkään en pitänyt maksasta ennen enkä siitä pehmeästä osasta mutta kyllä sitä tulee syötyä. 

Vierailija
22/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen vatsa oikein lopulta kestää tuota palkokasvien jatkuvaa syömistä?

Ei ihme että nykyisin on  niin paljon erilaisia vatsavaivoja jo nuorilla, kun syödään tuollaista pelkkää kasvisruokaa härkäpapuineen kaikkineen.

Sekaruoka on parasta ruokaa tervelle ihmisille, siitä saa kaikki vitaminit ja hiven-ja kivennäisaineet.

Eikä tarvitse juosta lääkärissä vatsakipujen takia.

Olisiko koko Aasian vatsa? Perinteisillä aasialaisilla ruokavalioilla myös hyvin alhainen sairastuvuus syöpiin ja sydäntauteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kasvisjuttu" voi olla pääruokakin. Tiesitkös sitä? 

Olen sekasyöjä, mutta joka aterialla ei todellakaan tarvitse olla lihaa. 

Vierailija
24/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee oheen, koska se koko ruoka on kasvisjuttu. Mies on kasvissyöjä, minä sekasyöjä. Kun syödään yhdessä, ruoka on kasvisruokaa.

Vierailija
25/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se puoliso, joka kokkaa. Meillä on aina iso salaatti pääruoan ohella. Lisäksi esim. keitettyä parsaa, parsakaalia, kukkakaalia, papuja tms.

Aika monena päivänä viikosta syödään pelkkää kasvisruokaa. Punaista lihaa ehkä kerran viikossa vkl kunniaksi.

Vierailija
26/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat laitamme vain kasvisruokaa.

Vierailija
27/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokataan aina ja pelkästään vaan kasvisruokaa. Myös puoliso. Ja kyllä, salaattiakin on joka kerta muodossa tai toisessa.

Vierailija
28/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon saatte sitä salaattia mussuttaa, että puoli kiloa tulee täyteen, ylikin pitäisi uusien tutkimusten mukaan syödä. Meillä tehdään uunijuureksia, paistetaan pannulla esim. paprikaa, kesäkurpitsaa, punasipulia ja sieniä. Kukkakaaligratiinia ja parsakaalia höyrytettynä myöskin. Usein on myös juuresraasteita tai porkkanatikkuja. Mies tekee ruuan, koska työajat on semmoiset.

Vierailija
29/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme kasvispainotteista ruokaa, joten kyllä vaan.

Vierailija
30/30 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme yleensä soveltaen eri ruokia. Mies laittaa kasviksia ruokaan korkeintaan näön vuoksi, itse tykkään syödä niin että vähintään puolet kasviksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi