Olitko nuorena punkkari? Mitä sinusta tuli isona?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Musta tuli isona (Ei Aikusena!) teologi ja ope.
Joka ei siis mitenkään liity teologiaan! Vaan ihan tahkon pyörittämiseen.Ja olen edelleen punkkari aatoksiltani, mutta yli kuuskymppisenä oon antanut tyylin pahasti repsahtaa...
Sama. Hymyilytti, kun historiaani tietämätön tokaisi hyväntahtoisesti, että sinä olet luonteeltasi niin punk!
Ikää tulee, mutta sama sisin edelleen.
T: kukkahattu-tantta
Olin kova punkkari aikoinaan ja muutenkin aika epävakaata elämää vietin. Minut mm. erotettiin yhdestä koulusta, syy jääkööt nyt kuitenkin kertomatta.
Myöhemmin koulukin alkoi kiinnostaa ja maisteriksi asti luin, nykyään olen ihan hyvätuloisessa toimistotyössä.
Joskus kun näen jotain vanhoja kavereita eivät meinaa uskoa urapolkuani millään. Huvittavaa katsoa niiden ilmeitä kun kerron mitä teen työkseni :)
Enemmänkin gootti? Olen vielä vapaa-ajalla goottimainen, mutta pidän normin väriset hiukset töiden takia. Minula on lävistyksiä, jotka otan pois töissä.
Silloin kun aloin punkkariksi, en tiennytkään että on olemassa optio että sen voisi lopettaa. Melkein 50 vuotias ja edelleen välillä niitti nahkarotsi päällä. Punk ei kuole koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun aloin punkkariksi, en tiennytkään että on olemassa optio että sen voisi lopettaa. Melkein 50 vuotias ja edelleen välillä niitti nahkarotsi päällä. Punk ei kuole koskaan!
Entä oletko nykyään myös jotain muutakin kuin punkkari?
Vierailija kirjoitti:
Punk on kuollut.
Ei ikinä!
Terveisin,
punkkari, valtion virkamies, ihminen
Moottoripyöräkerholainen tuli ja aina punk!
Tunsin paljon punkkareita. Itse olin satanisti eli enemmän metallin puolella. Mutta olen käynyt paljon punkkikeikoilla ja on ollut punk vaatteita.
Kaikki saman tyyppisessä musiikista tykkäävät ja keikoilla käyvät oli kavereita keskenään silloin, kun olin teini. Politiikka ei ollut kovin tiiviisti mukana kuvioissa ja punkkareilla oli myös ha ka ristejä. Ski nit pyöri keikoilla, nat sit ei. Nat sit oli nörttejä joita kaikki vihasi.
Isännöitsijä.
Joskus tulee kuunneltua vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli pääministeri
Petteri? Vai Eero?
En minä, mutta kaverini oli. Hänestä tuli KTM.
Joo, ihan lälläri nykyään. Musiikkia kuunnellessa tausta paljastuu.