Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pian ootte aloittaneet deittailun tai jopa seurustelun

Vierailija
01.06.2021 |

edellisen parisuhteen kariutumisen jälkeen. Olettaen että oisitte olleet pidemmän aikaa yhdessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 8V erään olennon kanssa yhdessä, naimisissakin. Suhteen loputtua annoin asua vielä kodissani kunnes sai oman kämpän. 

Treffailin jo sinä aikana kun se asui kodissani edelleen. 

Mutta- Tärkein kysymys onkin, koetko itse olevasi valmis treffailemaan, riippumatta onko mennyt päivä, viikko tahi kuukausia asiasta.

Vierailija
2/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuoden suhteesta kun tuli ero, puolen vuoden päästä aloin deittailla ja 2kk tapailin eri tyyppejä, kunnes löytyi sellainen kenen kanssa halusin seurustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v suhde veteli viimeisiään, kun aloitin uuden tapailun. Asuimme puoli vuotta yhdessä eron jälkeen ja ex tiesi kyllä, että minulla on toinen.

Vierailija
4/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kuluttua oli jo uusi seurustelukaveri. Vuotta myöhemmin vakituinen jonka kanssa nyt 10 vuotta.

Vierailija
5/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeen? Aloitin jo paljon ennen. Tottahan sitä pitää uusi olla katsottuna ensin.

Vierailija
6/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kun mulla saattaa olla pari kiinnostavaa tiedossa joista jompaa kumpaa tapaan mikäli treffit syntyvät. Ero kun tapahtui niin se olisi jo voinut tapahtua pari vuotta sitten koska suhde veteli jo viimeisiään pitkään.

aaapee