Olenko huono ihminen kun ruokin mieheni Lidlin eineskeitoilla?
Viikko mennään yleensä aina eineksillä. Viikonloppuisin vaan itse ruokaa
Jännää, miten sitä laiskistuu vanhemmiten. Joskus parikymppisenä tein aina kaiken itse ja alusta saakka. Silloin ei kyllä mitään puolivalmisteita ollutkaan ja einesvaihtoehtojakin paljon vähemmän.
Mitenkäs muilla?
Kommentit (21)
Onko miehesi nimi siis Lidl?
Esim. Lidl Virtanen/ Lidl Laaksonen
Mun tuttavan pojan etunimi on Inex.
Peronpuo kirjoitti:
Onko miehesi nimi siis Lidl?
Esim. Lidl Virtanen/ Lidl Laaksonen
Kyllä. Kuinka voit tietää? Epäilen salaliittoa
Jos annat miehelle Lidlin savulohikeiton ja voileipiä kunnon leikkeillä, olet hyvä ihminen.
Ei ole paha, mieskin välillä kokkaamaan toki.
M35
Et ole. Mä olen ruokkinut vaimon ja pojan selsisilla silloin kun en ollut etätöissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos annat miehelle Lidlin savulohikeiton ja voileipiä kunnon leikkeillä, olet hyvä ihminen.
Ostin sitä itelle, tarkoitat sitä uutta savukirjolohikeittoa varmaan? Saan yleensä syödä kalaruuat yksin, mies ei tykkää
Miehiä pitäis ruokkia vain, ja ainoastaan koiran ruuilla koska semmosia rasittavuuksia ne ovat!!! :-D :-D :-D
Kyllä valmisruoillakin hengissä pysyy ja ne ovat laadukkaampia kuin ennen, mutta jotkut suosittelevat raakaruokaa. Saako miehesi tarpeeksi virikkeitä ja liikuntaa?
Ihan kuin mies ei voisi itse koskaan keittää perunaa ja kypsentää lihaa tai kanaa? Ei keitto ole kuin yhden päivän ruoka, se ei ole kovin kiinteää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valmisruoillakin hengissä pysyy ja ne ovat laadukkaampia kuin ennen, mutta jotkut suosittelevat raakaruokaa. Saako miehesi tarpeeksi virikkeitä ja liikuntaa?
Kyllä kai, pelaa jotain peliä missä ollaan ulkoilmassa ja rakennetaan rautateitä
Omaishoitajana sinulla on varmasti paljon muutakin tekemistä. Valmisruuat ovat ihan hyviä ja mainettaan parempia.
Ei väliä kunhan olet kaunis ja peto sängyssä.
Meillä ei ainakaan koira syö niitä Lidlin eineksiä. Kotiruokaa kyllä muuta.
Valmiseineksillä tukka harmaantuu jo 30v
Miehenä sanon että et tee väärin.
Jos miehesi haluaa jotain muuta, niin voihan hän itsekin tehdä.
Kunhan kissalle haet kunnon muonaa Mustista ja mirristä, niin kaikki on hyvin. Mies elää keppanalla hyvin koko kesän.
Siis onko tuo mies poikasi?