Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olen eri mieltä Halla-ahon kanssa?

Vierailija
01.06.2021 |

Persut ovat rasittava puolue rasisteineen ja alkoholisteineen. Myöskään tuulivoimasta räjähtelevät lepakot eivät lisää uskottavuutta. Mutta, kun luen Halla-ahon kannan ottoja, olen oikeistolaisen liberaalina usein ihan samaa mieltä. Talouspolitiikasta, ammattiyhdistyksistä ja kun Hallis on nyt myöntänyt ilmastonmuutoksen ja ottaa rokotteen, niin mistä olen hänen kanssaan eri mieltä? En tietenkään hyväksy kansanryhmien syrjimistä mutta myöskään en pidä mitään uskontoa puolustettavana. Uskonnot ja kansalaisuudet ovat eri asioita ja uskontoja saa ja pitää kritisoida kuin mitä vaan ideologiaa. Kun otat huomioon oman poliittisen kantani, niin mistä Hallis ja minä ollaan eri mieltä? En tule persuja äänestämään sen rupusakin takia tuskin koskaan, mutta hieman pelottaa nuo Halliksen kanssa yhtenevät mielipiteet. Nyt olisi hyvä löytää eroja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on fiksu kaveri vaikka ihan eri linjoilla olen.

Vierailija
2/5 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon kaikesta.

Nyt haetaan jotain konkreetista eikä yleistystä ilman perusteita.

Vierailija
4/5 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon kaikesta.

Eli suomen islamisaatio ja rinnakkaisyhteiskunnallistuminen ovat hyviä asioita?

Vierailija
5/5 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on täysin samaa mieltä kaikista puolueen linjauksista, niin on aivopesty. En minäkään ole kaikesta PS:n kanssa samaa mieltä, mutta aion silti äänestää.