Tätäkö tämä tapailukulttuuri on - pettynyt miehen käytökseen
Olin nähtävästi liian naiivi ja luulin miehen olevan kiinnostunut nimenomaan minusta, ja että olisin ainoa josta hän olisi kiinnostunut. Hän olikin ollut deittisivustolla samaan aikaan ja tavannut siellä naisen, jonka kanssa sitten alkoivat seurustella. Tätä koko juttua mutkisti minun ja sen miehen kannalta se, että asuin 300 km:n päässä. Olin matkustanut miehen luoksekin varta vasten. Sitä ei mies tuntunut arvostavan. Ja jätti tosiaan mainitsematta että on deittisivustolla ja tapaillut jotain toistakin. Seurustelustakaan hän ei kertonut, vaan sain sen selville muuta kautta jälkeenpäin. Ja hän oli alkanut seurustella sen naisen kanssa jo, kun vielä tapasi minut. Siis petti sitä naista kanssani. Minut sitten lemppasi ja jätti yhdeksi kysymysmerkiksi, että mikä meni pieleen. En saanut mieheltä vastausta vaan valkoisia valheita, mutta selvitin myöhemmin asian itse.
Kannattaako vastaisuuden varalle tapailuvaiheessa rautalangasta vääntää "pelisäännöt", tai jos nyt ei pelisääntöjä niin kysellä tarkasti, missä mennään, tapaileeko muita eikä naiivisti olettaa mitään.
Ja HUOM. Olimme tuon miehen kanssa tuttuja entuudestaan muista ympyröistä, en siis ollut tavannut häntä netissä.
Kommentit (40)
Täysin samaa tekevät naiset. Että tasoissa ollaan. Nyt kierroksessa 4 naista, mukavaa vaihtelua panna näitä vuoroviikoin.
Tjaaah.. Tapasin Tinderissä miehen, joka asui 200 km päässä. Kiinnostuin miehestä kovasti jo viestitellessä ennen tapaamista ja uskoin, että mieskin kiinnostui minusta koska oma-aloitteisesti piti tiiviisti yhteyttä.
En silti koe, että mies olisi ollut mitenkään velvollinen varaamaan itseään vain minulle tapaamiseemme saakka. Kesti monta vkoa ennen kuin tapasimme, joten riski oli, että jompi kumpi olisi yhtäkkiä tavannut jonkun toisen jossakin. Itselläni tosin on se asenne, että haluan aina keskittyä yhteen kerralla, jos oikeasti olen kiinnostunut. Jos en ole kiinnostunut, en edes halua tavata yhdentekeviä tyyppejä.
No meillä kävi kuitenkin hyvin, rakastuimme heti ensi näkemällä... Ihan sama jos mies olisi treffaillut jota kuta toista sitä ennen kun, halusi kuitenkin tavata minut ja rakastui sitten minuun.
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä matkaa miehen luo. Mies tulee sinun luo jos oikeasti pitää sinusta.
Entä jos mies ajattelee samoin? Tuloksena molemmat odottavat toiselta sitä aloitetta. Ihme sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa tekevät naiset. Että tasoissa ollaan. Nyt kierroksessa 4 naista, mukavaa vaihtelua panna näitä vuoroviikoin.
Niin että oikeasti et haluaisi tehdä mutta teetpä nyt "koska naisetkin".
Naurettavaa ja lapsellista.
Aika psykoa kahdesti (!!) tavattua ihmistä pitää jotenkin itselle vakavasti varattuna. Hyvänen aika sentään. Ja vielä selvittää uuden tyttiksen nimet ja numerot ja lähetellä jotain kirjeitä... Kunnon stalker!
Ja ei se toista ihmistä mihinkään velvoita että SINÄ olit vakavissasi. Hänellä on oikeus ihan itse päättää kuka kiinnostaa ja ei. Ei sun päätös matkustaa aseta hänelle mitään velvollisuuksia sitoutua.
Tulee aika kilt tis -fiilis koko selityksestä.
Kannattaa kysyä ja tehdä pelisäännöt selviksi, tiedän jokusen ns. perusrehellisiä miehiä, jotka käyttävät hyväkseen nimenomaan sellaista tilannetta, jossa niin ei olla tehty.
Ei tarvitse olla heti naimisiin menossa, mutta ei mikään sikailukaan ole mistään kotoisin.
Nykypäivänä "deittailu" on niin helppoa, että se väkisinkin vaikuttaa negatiivisesti ihmisten käytökseen ja jopa älykkyyteen. Olen seurustellu nyt parin vuoden ajan kumppanini kanssa. Me tutustuimme yhteisen kaverimme häissä eli juttumme alkoi hyvinkin perinteisellä tavalla. Itse olen karttanut Tinderin ja muiden typerien deittipalveluiden käyttöä kuin ruttoa. Myönnän kyllä, että kerran sitä kokeilin mutta aikamoista p*s*aahan se oli joten lähdin sieltä nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on totuus. Jotkut asiat vain pysyvät vaikka maailma muuttuu. Vaikka mies sanoisi, ettei pysty matkustamaan, odottaisin että hän tulee konstilla tai toisella. Koska silloin hän on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Miten muistat, mitä olet kenenkin kanssa puhunut?
Vai ettekö tee muuta kuin panette vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on totuus. Jotkut asiat vain pysyvät vaikka maailma muuttuu. Vaikka mies sanoisi, ettei pysty matkustamaan, odottaisin että hän tulee konstilla tai toisella. Koska silloin hän on kiinnostunut.
Ei näköjään muutu. Miehen täytyy tehdä kaikki naisen puolesta, ja nainen vain odottaa palveluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minuakin naurattaa kun kerron kuinka tunnetta ja rakkautta vahvasti mukana. Tyhmät naiset uskoo ja samat tarinat seuraavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää keskustelut yleisissä asioissa ja välttää muunneltua totuutta kertomasta. Mitä sitten jos hieman huonomuistinen, kuka nyt kaikkea pystyy muistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minuakin naurattaa kun kerron kuinka tunnetta ja rakkautta vahvasti mukana. Tyhmät naiset uskoo ja samat tarinat seuraavalle.
Oi että, kyllä sä sitten olet kova jätkä!
...Not
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat aina olleet myyjän markkinat, eli se kellä on ylempi käsi myydä - kuka on se halutumpi ja tasokkaampi osapuoli - on se jota heikommalla oleva osapuoli tavoittelee ja tekee siihen tarvittavan työn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että, kyllä sä sitten olet kova jätkä!
...Not
No kuule, ihan miten vaan. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mitkään pelisäännöt auta, koska toisella ei ole mitään velvollisuutta niitä noudattaa.
No tämäpä. Voihan ne pelisäännöt sopia mutta kannattaa muistaa, että ihmiset osaavat myös valehdella. Jos mies sanoo ettei tapaile muita, ei ole mitään takeita että puhuisi totta.
Olen ymmärtänyt, että naisetkin kykenevät valehtelemaan. Tämäkään asia ei liene sukupuoli vaan yksilökysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mitkään pelisäännöt auta, koska toisella ei ole mitään velvollisuutta niitä noudattaa.
No tämäpä. Voihan ne pelisäännöt sopia mutta kannattaa muistaa, että ihmiset osaavat myös valehdella. Jos mies sanoo ettei tapaile muita, ei ole mitään takeita että puhuisi totta.
Olen ymmärtänyt, että naisetkin kykenevät valehtelemaan. Tämäkään asia ei liene sukupuoli vaan yksilökysymys.
Kommentissa luki: ihmiset osaavat valehdella. Eli pitää sisällään myös naiset, jotka käsittääkseni ovat myöskin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat aina olleet myyjän markkinat, eli se kellä on ylempi käsi myydä - kuka on se halutumpi ja tasokkaampi osapuoli - on se jota heikommalla oleva osapuoli tavoittelee ja tekee siihen tarvittavan työn.
Jossain määrin näin. On kuitenkin tosi yleistä, että nainen ei halua millään ilveellä tehdä aloitteita. Ja toisaalta miehet tietävät yleensä, että heidän se aloite on aina tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla vain yksi perheenjäsen, yksi ystävä, yksi työtoveri? Vai miten muuten muistat mitä kenenkin kanssa puhut?
Hassu kysymys, kun yleensä ihmiset kuitenkin säännöllisesti keskustelevat paljon useamman kuin neljän ihmisen kanssa.
Eli onkin olemassa jokin yleinen sääntö, että monia treffaillaan samaan aikaan? Näemmä olen sitten maailman ainoa ihminen, jolla on periaatteena tapailla vain yhtä kerrallaan. Hyvä tietää vastaisuudessa.
Kyllä minä ainakin mielelläni kuulisin mieheltä että hän tapailee muitakin, vaikka olisin tullut hänen luokseen pitkän matkan päästä. Mulle muiden tapailu kertoo, että täyttä kiinnostusta minuun ei ole ja sellaisesta jutusta haluan sanoa itseni irti välittömästi. P*ska reissu mutta tulipahan tehtyä. Huomattavasti parempi vaihtoehto kuin että mies esittää että olen jotenkin merkityksellinen hänelle, vaikka heti seuraavana päivänä on menossa panemaan jotain toista naista.