Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku sairastunut "ihan minkä vaan" rokotuksen jälkeen?

Vierailija
01.06.2021 |

Olen lueskellut influenssa- ja koronarokotus tarinoita. Usein ilmenee, että aina ollaan oltu terveitä, mutta heti kun on rokotus otettu, niin on alettu sairastelemaan.
Itselle kävi näin. Koronarokotus otettu kaksi viikkoa sitten. Nyt sitten iski flunssa. Ja tosiaan, olen ollut terve ilman mitään nuhia tai muita niin viimeiset viisi vuotta. Sattumaa vai mitä? Muita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis ole mikään rokotusvastainen.

Ap

Vierailija
2/8 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistaakseni. Rokotuskohta on joskus ollut kipeä pari päivää, siinä se. Koronarokotusta en ole ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No influenssarokote on sellainen. Joka kerta jos erehdyn ottamaan, sairastelen useampia nuhakuumeita talven ajan. Sellaista pientä lämpöä ja nuhaa, pari kolme viikkoa terveenä ja taas vuotaa nenä. Jos en ota, olen terve. Sattumaa sanovat. Tänä vuonna taas otin ja se hyötyhän siitä oli että viisi koronatestiä ja töissä ei juuri tarvinut käydä. Koronaa ei ollut. Jospa taas ensi vuonna jätän väliin, kun kyllästyttää jatkuva sairastelu.

Vierailija
4/8 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen joka sairastui narkolepsiaan sikainfluenssarokotteen jälkeen. Ei ole hauska sairaus.

Vierailija
5/8 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt hyvin tunnollista korona-aikaa. Käyttäny maskia, tehnyt etätöitä, pessyt käsiä. Käynyt kyllä kaupassa.

Ja tosiaan selvinnyt ilman flunssia tai muita pöppiäisiä monta vuotta. Kaksi vkoa rokotuksen jälkeen iski hiipivä kurkkukipu ja yskä. Poskionteloissa tuntuu räkää, mutta mitään ei tule ulos ja päätä särkee, hengittäminen vaikeaa.

Mun mielestä outoa.

Ap

Vierailija
6/8 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteen syksyllä. Eka talvi kun en flunssaa sairastanut. Korona on hyvinkin voinut pelastaa. Ei kontakteja ole normaalia määrää.

Vierailija
7/8 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona rokotus 1.annos saatu,toista odotellessa.Iän takia Astra Zenecan valmiste.Ei mitään ongelmia!Infulenssa rokotetta en koskaan ottanut. Karaistunutko kun ei flunsia ollut?Ulkoilen paljon joka päivä,säällä kuin säällä läpi vuoden aikojen yksin.Eläkeläeläisenä  tietysti on mahdolisuus.Ravintooni kun lautasella laitan, siihen lisään  raakaa valkosipulia ja inkivääriä(.viis hajuhaitat) Joka aamu 100g, mustikoita aamu puuron kanssa tai vattuja vuorotelen .Liekkö niissäkin oma terveyshyöty?

Vierailija
8/8 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin mojovan flunssan helmikuussa, ennen koronarokotusta. Voi hirveää, mistä ihmeestä se mahtoi tulla kun ei voi nyt rokotetta syyttää???