Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä plastiikkakirurgia kannattaa vielä?

Vierailija
01.06.2021 |

Olen unelmoinut tietyistä toimenpiteistä jo teini-iästäni alkaen ja nyt alkaisi olla rahat koossa. Olen jonkin verran päälle kolmekymppinen siis. Ulkonäkö on vaikuttanut haitallisesti pariutumiseen, sosiaaliseen elämään ja työuraan, sillä olen hävennyt itseäni (jännitän ihmisiä, sillä häpeän ja tunnen alemmuudentunnetta ulkonäköni vuoksi ja siksi on vaikeaa tutustua ihmisiin ja välttelen sosiaalisia tilanteita muutenkin, enkä usko itseeni).

Exäni mielestä yli kolmekymppisten ei enää kannata muutella ulkonäköään paremmaksi, kun ovat kuitenkin "liian vanhoja" jo. Exäni on oikeastaan läheisin tuttuni/kaverini, joten hänen sanansa painaa aika paljon kaikessa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkaukset, täyteaineet, botox on alunperinkin tarkoitettu 40+ naisille. Eli siitä vaan!

Vierailija
22/25 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäössä on jotain kovin häiritsevää, tulee yhteiskunta vastaan leikkauksissa. Fyysinen tai vakava psyykkinen haitta on sellainen. Ystävä sai julkisella puolella rintojen pienennysleikkauksen.

Käy omalla terveyskeskuslääkärillä, joka voi arvioida tilanteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sie olet vuosia sitä halunnut, ja nyt viimein olis rahat koossa niin tee se.

Operaatiota tai ei niin arvosta ja rakasta itseäsi <3

Vierailija
24/25 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäössä on jotain kovin häiritsevää, tulee yhteiskunta vastaan leikkauksissa. Fyysinen tai vakava psyykkinen haitta on sellainen. Ystävä sai julkisella puolella rintojen pienennysleikkauksen.

Käy omalla terveyskeskuslääkärillä, joka voi arvioida tilanteesi.

Voiko tulla vastaan siinä, jos kasvot ovat poikkeuksellisen rumat? Olen itse hieman epäileväinen. Sen kyllä tiedän, että rintojen pienennyksiä tehdään aika "helposti".

T. Ketjun aloittaja

Vierailija
25/25 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä vielä mikään vanha ole, herranjestas. Kannattaa mennä vielä sinuakin vanhempana, varsinkin jos ulkonäkö on muuten kunnossa. Itse haluaisin korjauttaa nenäni ja aknearvet, mutta minun on ensin säästettävä ne rahat. Olen ollut velkaantunut, mutta kohta kuivilla, siksi en ole voinut aiemmin säästää tuollaisia summia. Harmittaa vaan, että ne rahat jotka menivät vippeihin, olisivat riittäneet noihin toimenpiteisiin! Nyt olen maksanut turhaan korkoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän