Minkä ikäisenä plastiikkakirurgia kannattaa vielä?
Olen unelmoinut tietyistä toimenpiteistä jo teini-iästäni alkaen ja nyt alkaisi olla rahat koossa. Olen jonkin verran päälle kolmekymppinen siis. Ulkonäkö on vaikuttanut haitallisesti pariutumiseen, sosiaaliseen elämään ja työuraan, sillä olen hävennyt itseäni (jännitän ihmisiä, sillä häpeän ja tunnen alemmuudentunnetta ulkonäköni vuoksi ja siksi on vaikeaa tutustua ihmisiin ja välttelen sosiaalisia tilanteita muutenkin, enkä usko itseeni).
Exäni mielestä yli kolmekymppisten ei enää kannata muutella ulkonäköään paremmaksi, kun ovat kuitenkin "liian vanhoja" jo. Exäni on oikeastaan läheisin tuttuni/kaverini, joten hänen sanansa painaa aika paljon kaikessa.
Kommentit (25)
Jos ulkonäössä on jotain kovin häiritsevää, tulee yhteiskunta vastaan leikkauksissa. Fyysinen tai vakava psyykkinen haitta on sellainen. Ystävä sai julkisella puolella rintojen pienennysleikkauksen.
Käy omalla terveyskeskuslääkärillä, joka voi arvioida tilanteesi.
Jos sie olet vuosia sitä halunnut, ja nyt viimein olis rahat koossa niin tee se.
Operaatiota tai ei niin arvosta ja rakasta itseäsi <3
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkonäössä on jotain kovin häiritsevää, tulee yhteiskunta vastaan leikkauksissa. Fyysinen tai vakava psyykkinen haitta on sellainen. Ystävä sai julkisella puolella rintojen pienennysleikkauksen.
Käy omalla terveyskeskuslääkärillä, joka voi arvioida tilanteesi.
Voiko tulla vastaan siinä, jos kasvot ovat poikkeuksellisen rumat? Olen itse hieman epäileväinen. Sen kyllä tiedän, että rintojen pienennyksiä tehdään aika "helposti".
T. Ketjun aloittaja
Ethän sinä vielä mikään vanha ole, herranjestas. Kannattaa mennä vielä sinuakin vanhempana, varsinkin jos ulkonäkö on muuten kunnossa. Itse haluaisin korjauttaa nenäni ja aknearvet, mutta minun on ensin säästettävä ne rahat. Olen ollut velkaantunut, mutta kohta kuivilla, siksi en ole voinut aiemmin säästää tuollaisia summia. Harmittaa vaan, että ne rahat jotka menivät vippeihin, olisivat riittäneet noihin toimenpiteisiin! Nyt olen maksanut turhaan korkoja.
Kauneusleikkaukset, täyteaineet, botox on alunperinkin tarkoitettu 40+ naisille. Eli siitä vaan!