Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen on niin kutkuttavaa!

Vierailija
31.05.2021 |

Vatsassa kihelmöi ja ruoka ei maistu. Lisäksi näytän varmaan hullulta kun löydän itseni jatkuvasti tuijottamasta tyhjyyteen hymy korvissa. Ja olo on niin kevyt että voisi vaikka lähteä lentoon.

Kiitos ja anteeksi. Halusin vain jakaa tämän tunteen jollekin! Ihanaa vuosien tunnekylmyyden jälkeen herätä eloon ja tuntea jotain tällaista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olo pitäisi jotenkin vain saada luontaiseksi tilaksi, ilman että on ihastunut kehenkään.

Vierailija
2/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä ihastumisen parhaita puolia. Tosin itselläni kyllä mieliala vaan alhaalla kokoajan yksipuolisen ihastumisen takia :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Ikäsi?

Vierailija
4/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu munassa. Tuntuuko teillä tytöt pimpulassa?

Vierailija
5/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa. Kyllä se taas itkuksi muuttuu jossain vaiheessa :)

Vierailija
6/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette vapaita, niin voi tulla jotain. Muuten jää luu kouraan ja kannattaa lopettaa ajoissa.

Vierailija
7/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suhteessa vai onko kyse siitä vaiheesta kun ei tiedä toisen tunteista? Alku on parasta. Myöhemmin seuraa sydänsurut, masennus jne kun ihastus hormonit romahtaa yksipuolisen ihastuksen seurauksena.

Vierailija
8/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tunteen takia en halua viedä asioita pidemmälle :D

Vierailija
9/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tuo ruokahaluttomuus niin pitkälle, että kerran jouduin sairaalaan sen vuoksi kun en ollut päiviin syönyt juuri mitään ja vesikin tuli ylös :) Fyysisesti kamalimpia tunteita!

Vierailija
10/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiseen kuuluu myös toivon ja epätoivon vaihtelu. Itse vaihteeksi epätoivon puolella.

Vierailija
11/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on pe.seestä. Syvältä.

Vierailija
12/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä ap tutustumassa noihin ”lähetä terveiset...” ketjuihin. Tässä maassa on aika paljon ihmisiä, jotka haikailee saavuttamattomien tai menetettyjen ihastuksien perään. Rakkaus on julmaa peliä. Toivottavasti et pääsy kyseiseen ketjuun kirjoittelemaan.

Vierailija
13/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastumiseen kuuluu myös toivon ja epätoivon vaihtelu. Itse vaihteeksi epätoivon puolella.

Kyllä. Minäkin olin vasta epätoivon puolella, mutta nyt vaikuttaa aika lupaavalta. Tsemppiä, toivottavasti pääset epätoivosta taas toivon puolelle!

-Ap

Vierailija
14/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on niin uhkapeliä, pitäisi voida olla varma toisen tunteista, mutta eihän siitä ikinä voi olla ihan varma. Itse ihastuin viime vuonna yhteen ihmiseen, mutta suhteemme ei toiminut ja nyt ärsyttää, että ajattelen häntä liikaa vieläkin.

Vierailija
15/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisesta harvemmin tulee mitään suhdetta. Ne alkaa laimeammin. Tosi kova ihastus estää toimimasta.

Vierailija
16/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kamalaa. Ei niinkään se ihastuminen itsessään vaan siihen liittyvät epävarmuuden ja riittämättömyyden tunteet. Ainakin minulla nämä nostavat ihastuneena tosi voimakkaasti päätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi