Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko ajan tunne, että kuolen ihan just

Vierailija
31.05.2021 |

Ja aivan kamala paniikki iskee, tuntuu ettei saa henkeä ja kaikki katoaa ympäriltä. Mikä mua vaivaa? Ajattelen koko ajan kuolemaa. Varsinkin öisin saan näitä kuolemanpelkokohtauksia. Päässä vihloo ja sitten olen jo kehittämässä kaikenlaisia skenaarioita itsestäni kuolemassa aivoinfarktiin tai aivoverenvuotoon parissa minuutissa yksin kotonani.

En tiedä vaikuttaako näihin pelkoihin se, että olen itse asiassa sairastanut aivoveritulpan ja pienen aivoinfarktin ja lähiaikoina nähnyt vierestä isoäitini kuoleman.

Pelkään, että sekoan kohta niin pahasti, että joudun psykoosiin tai sairaslomalle töistä.

Olen 27-vuotias, eikä tämän ikäiset yleensä näin pakkomielteisesti ajattele kuolemaa, vai?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö? Traumaperäinen stressi?

Vierailija
2/5 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuossa jo tapahtumaa joka voi hyvin olla syynä.

Miten töissä?

Stressiä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on kyllä aika paljon stressiä just nyt, tai tuntuu, että vähän liikaa kaikkea meneillään :(

Voi olla, että kohta hankin apua työterveydestä.

Ap

Vierailija
4/5 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mutta hae apua.

Minä en hakenut. Itselläni oli vuosia mielessä kuolemanpelko. Pelkäsin, että itse tai joku läheiseni kuolee. Ja varsinkin iltaisin mietin sitä myös. Todella ahdistavaa. En tiedä mistä se johtui. Minulla pitkälle yli toistakymmentä ihmistä kuollut ympäriltä. En tiedä onko sillä jotain tekemistä asian kanssa. Jossain kohtaa nuo ajatukset kuitenkin väistyivät enkä ole pitkään aikaan miettinyt moisia.

Vierailija
5/5 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhas ja rauta-arvot katsottu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan