Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmainen opiskelu, joka kustannetaan verovaroista.

Vierailija
31.05.2021 |

Jokainen verovelvollinen ylläpitää ilmaista opiskelua yliopistossa, mutta silti opiskelemaan ei pääse kaikki sinne haluavat. Missä vika?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinhän tämä on.

Vierailija
2/11 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään. En minä ainakaan haluaisi, että kuka tahansa voisi valmistua lääkäriksi tai siltoja rakentavaksi laskutaidoista riippumatta. Se on kommunismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluissa jaetaan myös lounasetua vähävaraisille, josta huoltajat eivät naksa veroa.

Vierailija
4/11 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään. En minä ainakaan haluaisi, että kuka tahansa voisi valmistua lääkäriksi tai siltoja rakentavaksi laskutaidoista riippumatta. Se on kommunismia.

Ranskassa kaikki pääsevät yliopistoon, miten siellä uskaltautuu kukaan lääkäriin?

Vierailija
5/11 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma on kuitenkin kotona lojuvat elämänkoululaiset, jotka eivät tee yhtään mitään ja me veronmaksajat kustannamme heille kaiken elämisen.

Sairas yhteiskunta.

Vierailija
6/11 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. läheskään jokainen verovelvollinen ei maksa edes sitä osuutta veroina mikä olisi hänen osuutensa julkisyhteisöjen menoista. Ei vaikka poistettaisiin yliopiston kulut laskuista.

Vierailija
7/11 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri siksi, kun ne opiskelupaikat kustannetaan verovaroista, pitää niitä pyrkiä rajoittamaan siten, että valmistuneet pystyisivät veroina opiskelunsa korvaamaan.

Omakustanteisessa opiskelussa on asia hieman toinen, mutta ei silloinkaan ole kansantaloudellisesti järkevää, että kouluista valmistuu liikaa työllistymisnajymiin nähden.

Vierailija
8/11 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskassa kaikki pääsevät yliopistoon, miten siellä uskaltautuu kukaan lääkäriin?

Siellä karsitaan parin ensimmäisen vuoden aikana kaikki turhat pois rivistä. Ei sielläkään valmistu kuin pätevimmät.

Vierailija
9/11 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

työvoimatoimiston kautta.Hakeudu työtömäksi työvoima koulutukseen.maksavat samalla työtömyys rahaa.työ voima koulutuksen kautta pääsee oppisopimus työhön.Sitkin saa rahaa.kontakti vaan työkäriin.varaa aika ja puhu asiasi.Älä suostu asiat vain luurin takaa tai netti TEL vai mikä lyhenne nykyisin on työvoimatoimiston?

Vierailija
10/11 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä läheskään kaikki yliopistoon menijät eivät valmistu, koska karsiminen tapahtuu opintojen aikana.

Vierailija
11/11 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä läheskään kaikki yliopistoon menijät eivät valmistu, koska karsiminen tapahtuu opintojen aikana.

No siellä kuitenkin kaikilla on mahdollisuus, kuten kuuluukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi