Olen viime kesälomasta eli noin 10 kk säästänyt yli 350 € sillä kun budjetoin arkisin ruokarahaksi työpaikkalounaan hinnan
mutta olen useimmiten ottanutkin eväät eli valmisruokaa kaupasta tai kokonaan kotiruokaa (jotka siis maksan tuosta budjetoidusta). Mitäs kivaa tuolla säästyneellä rahalla sitten tekisi :) Toki muitakin säästöjä on mutta tuo nyt on ihan korvamerkittyä ns. ilmaista rahaa kun ennen söin aina sen työpaikkalounaan.
Kommentit (5)
Vuodessa siis vain 420 euroa. Tuossa on yksi syy miksi huonotuloisen on raivostuttavaa säästää, jos se on edes mahdollista, sillä jo tonnin saaminen säästöön kestää todella kauan. Heti kun on saanut jonkin verran säästettyä niin jo tulee jotain mihin säästöt joutuu käyttämään.
Ps. luin kyllä viestisi kokonaan.
Vietä koko kesä Tallinnan-päiväristeilyllä buffetissa
Ohhoh melkein Sanna Marinin kuukauden aamiaisrahan verran.
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa siis vain 420 euroa. Tuossa on yksi syy miksi huonotuloisen on raivostuttavaa säästää, jos se on edes mahdollista, sillä jo tonnin saaminen säästöön kestää todella kauan. Heti kun on saanut jonkin verran säästettyä niin jo tulee jotain mihin säästöt joutuu käyttämään.
Ps. luin kyllä viestisi kokonaan.
Juu mulla siis on muitakin säästöjä mutta niitä en tähän nyt luetteloi kun monella eri tilillä on eri käyttötakoituksiin rahaa ja lomarahatkin tulossa jne.
Tuo lounassäästö on nyt eka konkreettinen itsenäinen säästö enkä tiedä oikein minne sen tuhlaisin edes :)
Minä olen säästänyt 350 €/kk omaa asuntoa varten. Aamupaloista joutuu tinkimään.