En ymmärrä ihmisiä jotka tekee parisuhteessa abortin.
Kommentit (30)
Jos hyväksyt abortin kun ei olla parisuhteessa, sosiaalisin perustein, niin miksi sitten et jossain muussa tilanteessa?
Jos abortti on eettisesti mielestäsi väärin, miten se on tilannesidonnaisesti väärin?
mutta iloitset kuitenkin kidutuskuolemista.
Abortin tehnyt palaa helvetin tulessa..
Kylmä ja tunteeton ihminen olet et edes muista kuinka monta lastasi olet tapattanut.
Onhan siinä tietty puolensa ettei noin tyhmä ihminen lisäänny.
Minähän hedelmöityn kuin kani :) T. 25 ja kuuden lapsen äiti
itse tulin raskaaksi heti section jälkeen noin 1kk sectiosta ja lääkäritkin sanoivat ettei kohtu kestä. kortsulla yritettiin ehkäistä+imetys mutta näinkin voi käydä.
sulla kälyseni yksi.
Minä tekisin abortin jos rupeasin odottamaan kolmatta. Olen avioliitossa ja meillä on ihan hyvä suhde mutta mielestäni kahdessa lapsessa on ihan tarpeeksi että heistä kasvatat täyspäisiä aikuisia. En ole niin lapsirakas että jaksaisin aloittaa taas alusta sitä raskaus, synnytys, yövalvomis ym. rumbaa. Muutenkin jää omaa aikaa liian vähän (olemme yrittäjiä) niin vielä tähän taas vauva. Ei kiitos!
"Abortin tehnyt palaa helvetin tulessa. T:abortin vastustaja henkeen ja vereen"
Mites se Jesse sanoikaan? "Rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi", eiks se jotenkin noin mennyt?
Minut raiskattiin ja tulin siitä luutavimmin raskaaksi tai sitten oli oman mieheni. Minulla on kierukka mut silti tulin. En halunnut lasta pitää kun en halunnut pitää lasta kun ei ollut varmuuta kumpi olisi isä ennen kun lapsi olisi syntynyt.
Päätökseen olen todella tyyväinen enkä kadu yhtään.
Minä halun et lapsi on saanut alun rakkaudesta eikä tuskasta ja painajaisesta joka vieläkin ajoittaa tulee mieleen.
Minä tekisin abortin jos rupeasin odottamaan kolmatta. Olen avioliitossa ja meillä on ihan hyvä suhde mutta mielestäni kahdessa lapsessa on ihan tarpeeksi että heistä kasvatat täyspäisiä aikuisia. En ole niin lapsirakas että jaksaisin aloittaa taas alusta sitä raskaus, synnytys, yövalvomis ym. rumbaa. Muutenkin jää omaa aikaa liian vähän (olemme yrittäjiä) niin vielä tähän taas vauva. Ei kiitos!