Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko käyneet koronarokotuksessa? Miten kauan siitä on? Mitä oireita tuli?

Vierailija
31.05.2021 |

Itselleni oli yllätys, ettei se rokottaminen tuntunut oikeastaan yhtään.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kolmisen viikkoa sitten. Pistos ei tuntunut miltään, käsivarsi oli pari päivää kipeä kun sitä liikutteli eri suuntiin. Mitään muuta ei tullut ja olen todella herkkä kaikille sivuvaikutuksille.

Vierailija
2/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 23.4. Pistoskohta jomotteli lievästi pari vuorokautta, ei mitään muita oireita. Seuraava rokoteannos 16.7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko sitten kävin, rokottaja oli huono, koska pistos sattui. Käsi oli tosi kipeä vuorokauden - ei muuta.

Vierailija
4/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin helmikuussa ja pari viikkoa sitten. Oireena oli lihassärkyä ja pääkipua.

Vierailija
5/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa ensimmäinen ja helmikuussa toinen. Ekasta tuli seuraavana päivänä aivosumu, toisesta ei tullut mitään.

Vierailija
6/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään iltapäivällä klo 15 aikaan kävin.

Pistäminen tuntui hieman kirvelevältä. Nyt järkky väsymys joka tod näk johtuu lyhyistä yöunista ja helvetillisen jännityksen laukeamisesta. Pientä ajoittaista jomotusta käsivarressa. Alaselkää juilii (voi johtua myös muista asioista).

Vierailija
7/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 22.5.

Pistos tuntui vähemmän kuin hyttysen pisto. Seuraavana päivänä pistoskohtaa hiukan jomotti mutta sitä seuraavana päivänä ei ollut enää mitään oireita. Eikä ole ollut sen koommin.

Vierailija
8/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen yllätys se nyt on, ettei tunnu juuri miltään? Otin pari vuotta sitten tuhkarokkorokotteen. Ei tuntunut miltään. Otin sitä ennen tetanus-rokotteen. Ei tuntunut miltään. Olen lapsena saanut monia rokotteita. En muista, että olisi tuntunut miltään. Kolme viikkoa sitten otin koronarokotteen. Ei tuntunut miltään. Vähän taisi olka aristaa seuraavana päivänä, jos oikein tunnusteli.

Vierailija
9/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko sitten. illan oli lihaksessa arkuutta. ei haitannut mitenkään.

Vierailija
10/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.4. Olkavarsi oli jäykkä pari päivää ( ei pystynyt nostamaan korkealle). Toisella viikolla rokotuskohdassa oli kutinaa pari päivää.

Vierailija
11/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen yllätys se nyt on, ettei tunnu juuri miltään? Otin pari vuotta sitten tuhkarokkorokotteen. Ei tuntunut miltään. Otin sitä ennen tetanus-rokotteen. Ei tuntunut miltään. Olen lapsena saanut monia rokotteita. En muista, että olisi tuntunut miltään. Kolme viikkoa sitten otin koronarokotteen. Ei tuntunut miltään. Vähän taisi olka aristaa seuraavana päivänä, jos oikein tunnusteli.

No se ei olisikaan yllättänyt, mutta mua sattui ja SE yllätti.

Vierailija
12/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun aattona Pfizerin Comirnaty. Käsi kipeytyi, mutta ei muita oireita. Käsin kipeytymisen noteeraamista häiritsi iso kipu olkapäässä, joka säteili käsivarteen myös, joten en oikeastaan osaa sanoa mikä kipu oli rokotteen aiheuttamaa.

Itse piikitys ei ole koskaan ollut yhtä huomaamaton, sillä ihan rehellisesti voin sanoa etten edes huomannut sitä - tosi taitava ja nopea pistäjä :)

Vierailija
13/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapun aattona Pfizerin Comirnaty. Käsi kipeytyi, mutta ei muita oireita. Käsin kipeytymisen noteeraamista häiritsi iso kipu olkapäässä, joka säteili käsivarteen myös, joten en oikeastaan osaa sanoa mikä kipu oli rokotteen aiheuttamaa.

Itse piikitys ei ole koskaan ollut yhtä huomaamaton, sillä ihan rehellisesti voin sanoa etten edes huomannut sitä - tosi taitava ja nopea pistäjä :)

Minäkin valmistauduin henkisesti, että nyt pistetään, ja näin sivusilmällä, että hän tökkäsi sen - mutta en kyllä voi sanoa, tunsinko sitä ollenkaan. Sitten se oli jo ohi, ennen kuin oli minusta edes alkanutkaan. ap

Vierailija
14/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita.

Vierailija
15/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi jos joku autoimmuunisairautta sairastanut ottanut rokotteen. Minulla Hashimotin tauti. Hiukan arveluttaa.

Vierailija
16/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tasan kaksi viikkoa sitten. Käsi oli kipeä pari päivää ja päätä särki sen viikon. Viime perjantaina iski sitten flunssa tai allergiaoireet. Nenä tukossa, keuhkoihin sattuu kun hengitän, yskittää, päätä särkee. Kurkku ei ole kipeä. En ole sairastanut flunssaa yli viiteen vuoteen.

Tiedän kyllä ettei ole mitään tekemistä rokotuksen kanssa, mutta... 😡

Vierailija
17/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa molemmat annokset. Käsivarsi kipeäja hartijat jumissa pari päivää, ei muuta.

Vierailija
18/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä kiinnostavampaa on, että puhkeaako rokotetuille esim. Joku autoimmuunisairaus rokotuksen ”kirvoittamana”. Ei niinkään teidän kipunne kyynärvarressa.

Vierailija
19/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi jos joku autoimmuunisairautta sairastanut ottanut rokotteen. Minulla Hashimotin tauti. Hiukan arveluttaa.

Sä sait jo vastauksesi tähän siinä omassa ketjussasi.

Vierailija
20/50 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä kiinnostavampaa on, että puhkeaako rokotetuille esim. Joku autoimmuunisairaus rokotuksen ”kirvoittamana”. Ei niinkään teidän kipunne kyynärvarressa.

😅 Sellaisia ei ole, sori.