Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks ihmeessä mä täällä siivoan kun kaikki muut

Vierailija
20.08.2006 |

(lapset ja mies) jättää tavaraat mihin sattuu? perkele että ottaa pattiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa kun ei oo kuin hetki ja kaikki on taas sotkettu!

Vierailija
2/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään sen näköistä kuin en olisi tehnyt mitään. Esim. mies teki eilen ruuat ja keittiö vaan räjähti. Mies ja lapset on nyt anoppilassa ja syövät siellä, en lähtenyt mukaan. Pitää siivota että voi tehdä iltapalaa, mutta hetken oon koneella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tänään sen näköistä kuin en olisi tehnyt mitään. Esim. mies teki eilen ruuat ja keittiö vaan räjähti. Mies ja lapset on nyt anoppilassa ja syövät siellä, en lähtenyt mukaan. Pitää siivota että voi tehdä iltapalaa, mutta hetken oon koneella...

Meilläkin on keittiö kun pommin jäljiltä sillon kun mies siellä kokkaa. Mikä siinä on ettei voi siivota jälkiään??

Vierailija
4/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sekä mies että lapset siivoaa jälkensä, tosin on vaatinu vuosien koulutuksen =D mies on oppinu turhankin hyvin, nykyään marisee mun jättämistä sotkuista :O

Vierailija
5/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistu... kovapäinen äijä. Ennen lapsia jätin hänen sotkut siivoamatta ja sanoin, että tv:n ohjelmissa on avustajat, ketkä siivoaa ne tuhannet kipot, mutta täällä se joka kokkaa, siivoaa itse ne pois (tiskoneeseen). Lapsien myötä en oo vaan voinut aina jättää siivomatta...

Vierailija
6/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 4. niitä opetan siivoamaan kyllä.