Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen?

Vierailija
20.08.2006 |

Mulla ois ensi viikolla haastatteluaika yhteen koulutukseen. Se kestää noin tunnin. Matkoihin mulla menee yhteen suuntaan aina tunti joten kolmen tunnin reissu.

Voiko kaksikuukautisen vauvan jättää iskän kanssa siksi aikaa? Pärjääkö se jos imetän just ennen lähtöa ja heti kun tuun takaisin?

help

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetät juuri ennen haastattelua ja sitten isä vaunuilemaan vauvan kanssa.

Vierailija
2/8 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on heitteille jättö!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ei välttämättä tuolla syöttövälillä pärjää.

Tai ota isä ja vauva mukaan. Paras tietenkin olisi lypsää muutama satsi jääkaappiin.

Vierailija
4/8 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vauva ja isukki mukaan tai sitten lypsä maitoa pulloon. Muista vaan varmistaa, että vauva huolii sen pullon.

Tuskin voi ennustaa, etteikö vauva juuri sinä päivänä kolmeen tuntiin tarvitsisi rintaaa, vaikka muuten olisikin pitkiä aikoja syömättä.

Vierailija
5/8 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lypsät vaikka maitoo , nii saa sitte syöttää jos/kun nälkä vauvalla yllättää..

Vierailija
6/8 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vähän relata ja ottaa iisimmin. Voi jumankauta. Etkö muka oo kahteen kuukauteen vauvan viereltä poistunut? Alan tajuta, miksi palstalla idiootteja uusavuttomia yli laillisen rajan.

Vierailija
7/8 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että osaatte aukoa pienemmästäkin. Jos siis vauva HUOLII pullosta maitoa niin helpoimmalla pääsette jos tosiaan lypsät ennen lähtöä.

Jos ei huoli pulloa tee niinkuin aijemmin laitoin :)

t:2

Vierailija
8/8 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa koittanu ja vatkannu ties kuin kauan- tuloksena vaivaset 10-15ml. Ja en oo juuri poistunu vauvan viereltä näiden parin kuukauden aikana. Sitähän se vauva-arki on.. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi