Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsyttää kun kesä ei jo tule.

Vierailija
31.05.2021 |

Onhan tuolla ulkona jo melko vihreää mutta kylmä ilma masentaa ja tekee surulliseksi. Ja jatkuva sade ja pilvisyys. Kuvastaa niin hyvin tämän yhteiskunnan henkistä tilaakin toi kylmyys, pimeys ja surullinen sade.

En haikaile hellettä mutta olisi edes 20 astetta. Että voisi mennä vähän kevyemmissä vaatteissa ulos kävelemään.
Miten tätä oikein jaksaa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ilmastonmuutos kato. Kaikki paistutaan nyt just. Tänään käytin talvitakkia silleen rennosti auki, Helsingissä. +10,8C näytti mittari.

Vierailija
2/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se ilmastonmuutos kato. Kaikki paistutaan nyt just. Tänään käytin talvitakkia silleen rennosti auki, Helsingissä. +10,8C näytti mittari.

Mitä ihmettä, asun Helsingissä ja nytkin olen pihatöissä bikinit päällä. Ei tuule, aurinko porottaa ja hiki virtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistutaanko? Mä olen jo useana päivänä etsinyt netistä tähän säähän sopivaa välikauden välikausitakkia. Ja syönyt suklaata suruun.

Vierailija
4/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Haluaisin laittaa jo kukat pihalle, mutta moni kasvi josta pidän ei kestä alle kymmenen asteen lämpötilaa :( Ja olis kans kiva istua illalla terassilla, mutta liian kylmä. Onneksi pitäisi lämmetä!

Vierailija
5/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on just paras keli. Helle on hanurista.

Vierailija
6/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Haluaisin laittaa jo kukat pihalle, mutta moni kasvi josta pidän ei kestä alle kymmenen asteen lämpötilaa :( Ja olis kans kiva istua illalla terassilla, mutta liian kylmä. Onneksi pitäisi lämmetä!

Pitäisi lämmetä niin. Ilmatieteenlaitoksen ennuste ei kovin lämpimiä päiviä lupaa edes viikon loppuunkaan. Kukkia tekisi mieli laittaa ja parvekkeella oleilla muttei tarkene ilman talvipomppaa.

Vierailija
7/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA pitää valittaa!

Vierailija
8/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä sanoin. Tämän kuukauden hellepäivät tietää koleaa kesää. Valitkaa niitä kukkia, mitkä kestävät viileää säätä.

Vierailija
9/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla aurinko paistaa ja on lämmin. Paras pihatyökeli.

Vierailija
10/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs minä sanoin. Tämän kuukauden hellepäivät tietää koleaa kesää. Valitkaa niitä kukkia, mitkä kestävät viileää säätä.

Varhaiset ukkoset meinaa viileää kesää On tukokuussa ennenkin vähän lämmintä ollut.

Vierailija
11/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksaa <3 rakastan pilvisyyttä ja sadetta.

Vierailija
12/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin jaksaa <3 rakastan pilvisyyttä ja sadetta.

Minä myös. Kukkaset näyttää hyvältä ja laitoin ne jo viikko sitten.

Vierailija
13/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kesä! Urpo.

Vierailija
14/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan syksyä, paras vuodenaika! Enää muutama, kuukausi niin päästään tuhnuisen kesän ohitse! 😍😍😍 Jaksaa, jaksaa. 🍁🍂

Vierailija
15/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan syksyä, paras vuodenaika! Enää muutama, kuukausi niin päästään tuhnuisen kesän ohitse! 😍😍😍 Jaksaa, jaksaa. 🍁🍂

Sama täällä. 😊

Vierailija
16/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kesä! Urpo.

Huomenna vasta! 😎

Vierailija
17/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin 2018 :) 

Vierailija
18/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on kylmä? Minä olin tänäänkin koko päivän ulkona töissä eikä tullut missään kohtaa kylmä.

Vierailija
19/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 😊

Minä myös 🥰 olisipa syksy jo täällä.

Vierailija
20/45 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin 2018 :) 

Se oli poikkeuskesä, joita tulee onneksi harvoin. Morsian oli pyörtyä kirkkoon ja me vieraat meinattiin läkähtyä. Sinne meni meikit ja nätit kampaukset. Onneksi oli kylmiä juomia hääpaikalla.