Väsyttää kun kesä ei jo tule.
Onhan tuolla ulkona jo melko vihreää mutta kylmä ilma masentaa ja tekee surulliseksi. Ja jatkuva sade ja pilvisyys. Kuvastaa niin hyvin tämän yhteiskunnan henkistä tilaakin toi kylmyys, pimeys ja surullinen sade.
En haikaile hellettä mutta olisi edes 20 astetta. Että voisi mennä vähän kevyemmissä vaatteissa ulos kävelemään.
Miten tätä oikein jaksaa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Se on se ilmastonmuutos kato. Kaikki paistutaan nyt just. Tänään käytin talvitakkia silleen rennosti auki, Helsingissä. +10,8C näytti mittari.
Mitä ihmettä, asun Helsingissä ja nytkin olen pihatöissä bikinit päällä. Ei tuule, aurinko porottaa ja hiki virtaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on se ilmastonmuutos kato. Kaikki paistutaan nyt just. Tänään käytin talvitakkia silleen rennosti auki, Helsingissä. +10,8C näytti mittari.
Paistutaanko? Mä olen jo useana päivänä etsinyt netistä tähän säähän sopivaa välikauden välikausitakkia. Ja syönyt suklaata suruun.
Sama! Haluaisin laittaa jo kukat pihalle, mutta moni kasvi josta pidän ei kestä alle kymmenen asteen lämpötilaa :( Ja olis kans kiva istua illalla terassilla, mutta liian kylmä. Onneksi pitäisi lämmetä!
Tämähän on just paras keli. Helle on hanurista.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Haluaisin laittaa jo kukat pihalle, mutta moni kasvi josta pidän ei kestä alle kymmenen asteen lämpötilaa :( Ja olis kans kiva istua illalla terassilla, mutta liian kylmä. Onneksi pitäisi lämmetä!
Pitäisi lämmetä niin. Ilmatieteenlaitoksen ennuste ei kovin lämpimiä päiviä lupaa edes viikon loppuunkaan. Kukkia tekisi mieli laittaa ja parvekkeella oleilla muttei tarkene ilman talvipomppaa.
Mitäs minä sanoin. Tämän kuukauden hellepäivät tietää koleaa kesää. Valitkaa niitä kukkia, mitkä kestävät viileää säätä.
Vantaalla aurinko paistaa ja on lämmin. Paras pihatyökeli.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs minä sanoin. Tämän kuukauden hellepäivät tietää koleaa kesää. Valitkaa niitä kukkia, mitkä kestävät viileää säätä.
Varhaiset ukkoset meinaa viileää kesää On tukokuussa ennenkin vähän lämmintä ollut.
Hyvin jaksaa <3 rakastan pilvisyyttä ja sadetta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin jaksaa <3 rakastan pilvisyyttä ja sadetta.
Minä myös. Kukkaset näyttää hyvältä ja laitoin ne jo viikko sitten.
Odotan syksyä, paras vuodenaika! Enää muutama, kuukausi niin päästään tuhnuisen kesän ohitse! 😍😍😍 Jaksaa, jaksaa. 🍁🍂
Vierailija kirjoitti:
Odotan syksyä, paras vuodenaika! Enää muutama, kuukausi niin päästään tuhnuisen kesän ohitse! 😍😍😍 Jaksaa, jaksaa. 🍁🍂
Sama täällä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kesä! Urpo.
Huomenna vasta! 😎
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin 2018 :)
Missä on kylmä? Minä olin tänäänkin koko päivän ulkona töissä eikä tullut missään kohtaa kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. 😊
Minä myös 🥰 olisipa syksy jo täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin 2018 :)
Se oli poikkeuskesä, joita tulee onneksi harvoin. Morsian oli pyörtyä kirkkoon ja me vieraat meinattiin läkähtyä. Sinne meni meikit ja nätit kampaukset. Onneksi oli kylmiä juomia hääpaikalla.