Työterveyslääkäri: Ihmisiä työterveyshuollosta TEHOHOITOON. "Tosi ikäviä tapauksia tulee vastaan."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201801092200655618
"- Suomessa on kuollut perusterveitä ihmisiä ja sairastuneita joutuu teholle aika paljon. Tosi ikäviä tapauksia tulee vastaan työterveyshuollossa ja ihmisiä joutuu tehohoitoon"
Jotkut sanovat tätä tautia flunssaksi, kun luulevat sairastamaansa flunssaa influenssaksi.
Aiotko ottaa rokotteen?
Kommentit (60)
Puoliso auttoi minut työterveyslääkärille. kova kuume. happisaturaatio alhainen ja sairaalaan ja teholle. itse en muista kuin sieltä teholta jotain ja pitkän kuntoutuksen että jalat toimi. ikää oli 28 v silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta vanha uutinen.
Öyhöttäjille kelpaa mikä vaan mikä netistä löytyy ja tulee omaa älyttömyyttään. 😆
Mitä tarkoitat? Tuosta uutisestahan käy ilmiselväksi se, että korona ei todellakaan ole sen kummempi tauti kuin influenssakaan. Silti kohta kaksi vuotta hysterisoitu. Miksi influenssan kanssa ei ole tehty samoin? Toinen hyväksytään normaalina asiantilana, mutta toinen vastaava on kauhistus.
Influenssa vaan on aikamoinen tauti, älä yhtään väheksy. Ainoa mitä vastaan kaikkien hoitajien ja lääkärien on pakko ottaa rokotus. Se on ihan lailla määrätty niin.
Oliskohan fiksumpaa käydä siellä työterveydessä ottamassa rokotus???
vai onko sieltä kivempi lähteä teholle kuin takaisin töihin???
siis mistä syystä on influenssarokottamattomia työikäisiä???
Ihmisiä kuolee tauteihin? Onko jotain uutta tuossa, jos katsotaan taaksepäin vaikka 2,4 miljoonaa vuotta?
Miten sekaisin voi todellisuudentaju olla? Kännykkäsäteilykö hapannuttaa ihmisten aivoja?
Influenssarokote otettu. Voin kulkea kevyin mielin ostareilla ja baareissa. Rokotetulle influenssa on vain viikon kova kuumetauti ja sillä selvä.
kerran influenssan sairastaneena en enää suostu olemaan ilman rokotusta. sairaalassa olin mutta en teholla.
Olen ottanut influenssarokotteen sen jälkeen kun A-influenssa vei minut lähes teholle asti.
Kyllä minullakin kävi happi alhaalla, kun oli influenssa mutta ei tarvinnut sairaalassa avustaa hengitystä. Lisähappi riitti, mutta maksimimäärä melkein meni pahimmillaan. Onneksi oli nuori ja voimakas silloin vielä. Nyt jos tulisi sama tauti niin kuolema olisi varma.
Minäkin olen joutunut sairastamaan influenssan ja oli kamala kokemus ja hengenlähtö oli ollut lähellä. Sen jälkeen rokote otettu heti kun tulee saataville. Harmittaa, että en ottanut jo aiemmin, koska influenssa vammautti keuhkot ja kärsin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Nostit sitten vuoden 2018 ketjun taas.
Influenssa on ollut ajankohtainen pääsiäisestä alkaen, ja sairastumisia on ollut paljon. Yleensä influenssakausi on ollut jo alkuvuodesta, nyt siltä säästyttiin, kunnes maskipakosta luovuttiin.
osa tosiaan luulee sairastamaansa flunssaa influenssaksi, mutta oikeaa influenssaa eivät totta vie pidä flunssana. sehän on täysin erilainen tauti.
Vierailija kirjoitti:
osa tosiaan luulee sairastamaansa flunssaa influenssaksi, mutta oikeaa influenssaa eivät totta vie pidä flunssana. sehän on täysin erilainen tauti.
todellakin jo ensimmäiset 10 minuuttia tekee selväksi että nyt on jotain ihan erilaista kyseessä. 30 min horkkaa ja kuume pangs yli 40 astetta!! sitten edessä.on huvin ikäviä viikkoja.
Osa haluaa väkisin akuutrissa sydänoireissakin työterveyshuoltoon vaikka oikea osoite 112. Siinä sitten väännät....
Ja edelleen suuri osa ihmisistä ei tiedä, että flunssa ja influenssa on eri asia, flunssaan ei auta antibiootti, keuhkoputkentulehdus on liki aina virustauti, keuhkoja ei tarvitse kuunnella huvin vuoksi, neljä päivää jatkunut flunssa ei ole pitkittynyt, antibioottikuuria ei aloiteta heti sen takia että olet sen ennenkin saanut jne.
Eipä tuota influenssaa ole tähän vuoden aikaan liikkeellä. Miksi tällaisesta vanhasta lehtijutusta on tehty aloitus kesäaikaan?
Olen sairastanut influenssan ilman rokotusta. Olin melkein 2 kk pahasti kipeä, 6 kk toipilas ja oireet kestivät 1,5 vuotta.
Otan 4.rokotteen heti kun saan.
Ihan kuten influenssarokotteen joka vuosi.
Ottanut influenssarokotteen vuosittain vuodesta 1997. En ole sen jälkeen sairastanut influenssaa.
Influenssa vaan ON todella paha tauti. Olen sen kerran sairastanut ja sen tuntui heti ihan kauhealle. Sairaalassa parantelin ja se olikin hidasta. Aaaaaaaaaaaaargh se kuume, kipu ja loputon tuska ja kuolemisentunne.