Farmi Suomi 2022 Official
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi kun meni ______ tippumaan! Toi niin paljon sisältöä tähän.
Just hyvä, kun tippui!!! Yes!
Palstan naiset eivät siedä Burgerimiestä koska tämä on ylipainoinen ja itsevarma mies.
Sani kun tippuis niin ilmapiiri paranis.
Jessus voi nainen olla ilkeä ja kiero.
Naiset vastaan miehet, se kuuluu selviytyjiin
ei farmiin.
Vierailija kirjoitti:
ei farmiin.
Kyllä Kristian Heiskari joutais pois on niin itseään täynnä oleva äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei farmiin.Kyllä Kristian Heiskari joutais pois on niin itseään täynnä oleva äijä.
Odotas ens jaksoa Farmista, moni varmasti yllättyy 😉 !!
Teemu Packalén lätsä päässä ruokapöydässäkin. Ei mitään tapoja !!!!
No olipa hätäinen tulkinta Teemusta. Ei varmasti suuttunut. Ja muka heikko nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Krisu,onneksi
Jees. Pian sitä vois vaikka ruveta itsekin katsomaan, kun ärsyttävimmät kieroilijat poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kans kirjoittamaan, että Teemu vaikuttaa ikävältä tyypiltä.. Ei tarvi kauan katsoa todetakseen tämä. Kitisihän se kun ei saa nukuttua vauvavuotena ja pisti Eevin hoitamaan sen kokonaan, että saa itse nukuttua. Itsekkäältä ihmiseltä vaikuttaa. Mollaa myös farmilla muita, kuten Pauliinaa..
Huomasin, ettei halunnut että saavat palkinnoksi lihaa mutta kun sitä tuli, oli sitä syömässä. Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei farmiin.Kyllä Kristian Heiskari joutais pois on niin itseään täynnä oleva äijä.
Kristian taitaa olla eräänlainen kevytputin, jopa fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Toivottavasti "varsinaisella" on kohtapuoleen samankaltainen kohtalo. Ainakin "tähdet" lupaavat sitä: jos 9.30 tai 9.31 -syntymäaika (rektifioitu) on oikea, Putlerin diktaattoreja suosiva 19 vuoden Saturnuksen hallitsema jakso (mahaa-dashaa) päättyy vuoden sisällä, kenties jo marraskuussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyvät henkilöt leimataan yleensä itseään täynnä oleviksi.
Mua jotenkin järkyttää se, miten avoimesti Pauliinaa pidettiin kaikilla tavoilla heikkona ja tyhmänäkin vaikka kahden kesken ylistettiin miten viisas on. Miten ihmiset on noin tahdittomia? Sitten kuvittelevat, että ovat Pauliinalle mukavia?
Apua, mä en kestä. Gogi on kalsareissa vihkivalojen uusimistilaisuudessa! Mä nauran niin paljon, että itken. Kohta kuolen 🤣😂🤣
Nyt putosi oikea henkilö jeess, oli niin varma voitostaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin oli varma voitostaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kans kirjoittamaan, että Teemu vaikuttaa ikävältä tyypiltä.. Ei tarvi kauan katsoa todetakseen tämä. Kitisihän se kun ei saa nukuttua vauvavuotena ja pisti Eevin hoitamaan sen kokonaan, että saa itse nukuttua. Itsekkäältä ihmiseltä vaikuttaa. Mollaa myös farmilla muita, kuten Pauliinaa..
Huomasin, ettei halunnut että saavat palkinnoksi lihaa mutta kun sitä tuli, oli sitä syömässä. Mitä ihmettä?
No miksi hän olisi laittanut itsensä muita heikompaan asemaan, kun haluaa että muut olisi heikompia kuin hän? Totta kai söi lihaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin oli varma voitostaan?
Laavulle lähtiessäänkin vannoi, että palaan farmille mutta kuinkas kävikään
Olipa kummallinen tuo eilinen jakso. Oli mielenkiintoinen tehtävä, tynnyritervanpoltto. Mutta sitä ei näytetty, ei yhdenkään tervapisaran valumista tai yön vahtivuoroja. Luulenkin, ettei yhtään tervaa saatu siitä tynnyristä, vaan terva tuotiin valmiina. Jo polttotynnyrin kokoaminen oli kyllä kiva nähdä.
Tuo Teemu Paskalen taitaa olla aika tyhmä jätkä. Eikös ne ns voimamiehet yleensäkin ole. Nyt hän otti Pauliinan kiusauksen kohteeksi. Minusta Teemun omat tekemiset ovat vähäisiä, ei tee yhtään mitään ylimääräistä. Turha tyyppi ja tylsä, joutaa pois nopeasti.