Farmi Suomi 2022 Official
Kommentit (275)
Onks tuo Akslei Herlevi vielä lihavanmpi kuin Suurimassa pudottajassa?
Kuinka monta päivää kilpailijat oikeesti on farmilla. Luulenpa että yhtenä päivänä monta kisaa. Eivät varmana ole montaa päivää suomalaisella maatilalla ilman yhteyttä perheeseen ja ulkomaailmaan. Käsikirjoitettu ohjelma, nuo kilpailutilanteet on ihan ärsyttäviä kun ei ole aitoja.
Ovatko Packalenit veljeksiä, Robin ja Teemu?
...tarkoittanet ylipainoinen ja ylimielinen.... Mutta ylipaino ei ole se juttu miksi minä en häntä siedä...
Vierailija kirjoitti:
Palstan naiset eivät siedä Burgerimiestä koska tämä on ylipainoinen ja itsevarma mies.
Mitä tuo Taina ja Packalen juonivat nyt?
Juonittelun mestarit, teemu ja taina 😂toivottavasti kumpikaan niistä ei voita 915
Miksi Packalen haluaa hävitä tahallaan?
Voiko tuo Taina oikeasti olla noin tyhmä vai annetaanko vain tahallaan sellainen vaikutelma?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan tietää.
Seuraatteko bb:tä? Itse kun en yhtään tykkää näistä juonittelu kuvioista, niin toivottavasti uus suomen bb ei oo pelkkää supatteluu selän takana 🙄oli niin kiva kun juonittelu oli kielletty 😅
Olipa surkean huono jakso tämä 8.4. esitetty. Mitään ei tapahtunut, pelkkää juonittelua. Katsoin tosin ohjelmaa vain vilkaisemalla välillä, kun en jaksanut sitä, että ruudun kokoinen pää jauhoi sontaa. Nuo kaikki sais jo potkaista pois, ihan turha porukka, sama kuka "voittaa". Hyvä ohjelmaidea on pilattu, minä vaihdan kanavaa pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua. Esittää, että haluaa, koska pelkää häviävänsä oikeasti. Vois sitten dissata voittajaa sanomalla, että hävisin tahallaan. Huono häviäjä.
Lipsauttiko Susanna eilen extrassa kauden voittajan ?
Miksi täältä häviää kommentteja?
Kyllä on ärsyttäviä tyyppejä jäljellä. Herlevi, Packalen kärjessä. Ei pysty enää juonittelua katsomaan, saa olla koko ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täältä häviää kommentteja?
Tässä vissiin 2 samannimistä ketjua vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua. Esittää, että haluaa, koska pelkää häviävänsä oikeasti. Vois sitten dissata voittajaa sanomalla, että hävisin tahallaan. Huono häviäjä.
Hän Teemu on niin ovela, että jos vaik kysytään, et mikä on naisvuohi niin vastaan duuhi, vaik tiedän et uuhi ,et sillain.
Sit ketään ei pidä mua uhkana ja hoksi kuin fiksu olen.
Että nämä viimeisimmät tehtävät ovat olleet tylsiä. Kovin nopeita ja yksinkertaisia. Ensimmäiset farmikaudet (se taviskausi ja se, jonka Räty voitti) olivat mielenkiintoisia, koska tehtävät olivat haastavia. Kilpailijoiden hermoja kiristivät enimmäkseen arkiset asiat ja luonne-erot, mieli ei koko ajan harhaillut strategiseen peliin, vaikka toki sitäkin oli.
Kukahan tätä sarjaa käsikirjoittaa?
Alkuperäinen idea Norjasta se, että kuinka ihmiset pärjäävät maalla 1800-luvun olosuhteissa.
Suomen Farmi 90 % juonittelua ja henkilösuhteiden käsittelyä.
Johonkin väliin tökätään joku kilpailu, kuten muotinäytös.
Sama pehtoori Terho Häkkinen siellä on. Eli ei oo lähtenyt kesken kaiken. Tää on paras farmi kausi näistä kaikista menneistä !