Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette työttömiä ja ette keksi ammattia, niin miksette mene levyseppähitsaajaksi?

Vierailija
30.05.2021 |

Helppoa ja hauskaa työtä, palkkakin on hyvä ja sillä todellakin elää. Työllisyyskin on lähes 100% varmaa. Miksette kouluttaudu alalle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten vielä toitotettiin, että kaikkien työttömien pitäisi ryhtyä koodariksi. 

Nyt kaikkien työttömien pitäisi ryhtyä hitsaajiksi? Niitähän tuodaan jo rekkalasteittain virosta ja venäjältä halpatyövoimana. Ei suomalaista enää oteta.

Vierailija
22/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kädentaitoammatit vaan sovi kaikille. Mä menin nuorena kokoonpanoon. Siirrettiin toimistotehtäviin, kun mun kädentaidot ei vaan olleet oikealla tasolla, vaikka yritin, tosi kovasti yritin. Toimistopuolella olin elementissäni. Sittemmin kouluttauduin lisää ja nyt olen omalla alalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuta väitetään niin naiset ei ole yhtään tarkempia kuin miehet. Ei vaadi mitään poikkeuksellista lahjakkuutta tuolle alalle miltään sukupuolelta.

Naisten hitsaamia saumoja äijät syynää aina vaikka kuvissa menisi läpi.

Vanha sanonta on että koirat haistelee toistensa peffoja ja hitsarit kyttää toisten saumoja.

Vierailija
24/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea. Taidan heti toteuttaa.

Eikun ai niin. Yritin aikoinaan kouluttautua alalle mutta olin liian huono enkä pärjännyt

Vierailija
25/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka muuta väitetään niin naiset ei ole yhtään tarkempia kuin miehet. Ei vaadi mitään poikkeuksellista lahjakkuutta tuolle alalle miltään sukupuolelta.
Naisten hitsaamia saumoja äijät syynää aina vaikka kuvissa menisi läpi.

Vanha sanonta on että koirat haistelee toistensa peffoja ja hitsarit kyttää toisten saumoja.

Tämä tummennettu lause varmasti pitää paikkansa. Samoin naisen tekemä koodi syynätään paljon tarkemmin kuin miehen tekemä koodi. Naisen tekemät sähkökytkennät syynätään tarkemmin kuin miehen tekemät. Jne. Jotta nainen pärjäisi perinteisellä miesten alalla, hänen pitää olla merkittävästi parempi kuin keskiverto mies.