Onko junrtia juoda ravintolassa ruoankanssa maitoa
Kommentit (33)
Mitä sen on väliä, onko se junttia. Varmaan se silti käy missä vaan.
-70 lukua 🤣🤣🤣🤣🤣 ei kukaan VOI olla noin surkea kirjoittamaan!!!!
Minä juon milbonan maitua kotona salaa 😍 se on herkkuain!!
Esim intialaisen ruoan jälkiruokana voi olla maitomainen juoma lassi, joka tasapainottaa tulisuutta.
Kokeilkaas vahvasti maustetun esim chili päälle lasi maitoa. Se ikäänkuin viimeistelee aterian.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt henkilöstöravintolassa vaikka kuinka monen juovan maitoa ruoan kanssa. Ei siellä edes käy syömässä muita kuin aikuisia. Työpaikka on Helsingissä, kun se nyt oli joidenkin kuvitelmissa mukamas ratkaiseva tekijä.
Itse asiassa nyt kun mietin, maidonjuojat ovat yleensä hyvännäköisiä, urheilullisia miehiä. :)
Minä juon piimää. Ei turkkilainen meinannu edes tajuta mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt henkilöstöravintolassa vaikka kuinka monen juovan maitoa ruoan kanssa. Ei siellä edes käy syömässä muita kuin aikuisia. Työpaikka on Helsingissä, kun se nyt oli joidenkin kuvitelmissa mukamas ratkaiseva tekijä.
Itse asiassa nyt kun mietin, maidonjuojat ovat yleensä hyvännäköisiä, urheilullisia miehiä. :)
Tai sitten ylipainoisia aknesta kärsiviä pullaposkia.
Hahhah, meni väärään ketjuun. Anteeksi.
Ottaisin piimää mutta eihän sitä kehtaa joten juon vain vettä.
Raskausaikana yhdessä vaiheessa vain närästi ja elin rasvattomalla maidolla ja piimällä. Kyllä tarjoilija mulkaisi aika pahasti kun tilasin lounaalle tulleen kaverini seurana vain tuopillisen rasvatonta maitoa.
En jaksanut alkaa selittää tarjoilijalle raskaudesta ja närästyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain lounasmestassa varmaan menee.
En kyllä tajua aikuisia jotka juo ruokajuomana maitoa.Mikset tajua? Maitohan on hyvää ja paljon parempi ruokajuoma kuin joku viininhörötti joka tuhoaa maun ruuastakin.
Jos ihan vaan vettä? Jos viini on höröttiä niin sitten se on väärin valittu. Oikeanlainen viini kyllä täydentää sen ruoankin maun.
Maito kyllä pilaa minkä tahansa ruoan maun.
Mikä on ruoa?
Jos ihan vaan vettä? Jos viini on höröttiä niin sitten se on väärin valittu. Oikeanlainen viini kyllä täydentää sen ruoankin maun.
Maito kyllä pilaa minkä tahansa ruoan maun.