Missä ihmeessä lesbo tapaa toisen lesbon?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä biseksuaali nainen, mutta olen löytänyt naisystäviä harrastuksen parista, työn kautta ja deittipalstalta. En oikein jaksa pyöriä homobaareissa.
Mikä on hyvä deittipalsta? Juuri poistin e-kontaktin, sillä antoi hakuun lähinnä naisia, jotka etsivät miehiä..
Iltahämärissähän ne lepakot lentelee.
En pysty käsittämään tuollaista negatiivista leimaamista mitä tässäkin ketjussa on huudeltu, onko ne heteromiehiä kaikki, sillä ainakaan omalla kohdalla naisena ei aiheuta niin minkäänmoista jos joku kokee olevansa, mahtuuhan ne tänne olemaan.
Terve hetero. Itsellä krapulas yöllä kiimassa voi tulla toinen mies mieleen.. mutta en ala leikkiin sen himon kanssa. Olen siis terve hetero valintojeni tähden. Pienestå asti tehnyt valintoja. Näin se on homo jutuissa. Ihminen itse ja ympäristö alkaa vaikuttaa ja jopa tyrkyttää että on muotia olla hiukan bi.. ;) mutta itse valitset alatko ja haluatko olla homoseksuaali... pienet valinnat jne.. Enään ei ole ees moraali kasvatusta. Raamatunkin selkeä opetus on sivuun heitetty... Tunteella mennään minne mennäänkään pää pussissa median ja feministien opetusta himoja seuraten. Saan tehdä mitä haluan. Olen terveenä syntynyt heteroksi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutka näyttää. Lesbot ja homot ovat herkkiä näkemään kuka on samaa maata.
No ei ainakaan musta lesbot tiedä että olen lesbo. Näytän täysin heterolta ja luulevat että valehtelen :/
Leikkaa siilitukka ja liho vähän 👍
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin femmelesbon kumppanikseni.
T. toinen femme
täältä sais
40+ ja en ole vuosiin suudellut mieheni kanssa.
Naisista tykkäämisen on alkanut kunnolla aikalailla vasta. Mutta kun näin naisen jota olisin kovasti halunnut suudella, oli se minulle järkyttävä hetki.
Itkin viikon ja sitten tulin kaapista ulos miehelleni.
Palo naisia kohtaan oli kyllä kytenyt jo kauemmin, mutta vasta kun näin naisen joka oli mielestäni kiehtova, tajusin missä mennään. Missityyppi ja kaunottaret eivät aiheuta minulle tuntemuksia, mutta poikamaiset tai neutraalit naiset kyllä. Kun kaunottaret eivät kiinnostaneet, niin ajattelin että en sitten ole lesbo. Tai bi, kuten mies nyt väen vängällä väittää.
Toki tämä selittää että miksi en ole oikeastaan kiinnostunut miehistä. Saatan kyllä skannata komean miehen. Mutta heissä katson feminiinisiä piirteitä.
Naisissa rakastan taas poikamaisia piirteitä naisellisuuteen sekoitettuna.
Menossa on nyt helvet1llinen kriisin, eikä mies päästä minua lähtemään. En ole ikinä nähnyt häntä noin surkeana ja ymmärrän sen. Mutta tämä kortti minun on käännettävä.
Minusta tuntuu, että lesbot ovat bonganneet minusta fibat jo ennen kuin minä asian ymmärsin. Sen verran kuitenkin olen huomiota saanut, vaikka olen jo tämän ikäinen. Itse olen varmasti maskuliininen jollain tasolla. Mekot ja muut vastaavat heitin kierrätykseen. En enää yritä olla jotain mitä en ole
Deittailu mullakin olisi mielessä. Mutta miten kaiken tämän sotkun keskelle toisi vielä uuden ihmisen 🤷🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder ja HER on parhaimpia sovelluksia lesboille. Varo ”biseksuaaleja” naisia. Myös ihan baareissa voi tavata kunhan laitat jotain pride vaatetusta, niin muut näkee että olet lesbo tai bi.
Millaista pride-vaatetus on?
Sateenkaarilippuun kietoutuminen.
Maskun kunnan lippusalosta noita saa loputtomasti, kannattaa vaan olla päivittäin hyvissä ajoin paikalla ennenkuin joku polttaa ne. Jos näin käy niin seuraavana päivänä sitten uudelleen.
Tyhmä kysymys! Missä nyt ihminen yleensä tapaa toisia ihmisiä. Kyllä lesbo lesbon tietää.
Tänään kun aamulla pukeuduin ja meinasin aloittaa taas moittimaan tseäni epänaisellisuudesta ja siitä kun ei vaan voi sopia joukkoon.
Sen sijaan olinkin, että jes! Näytän ihan lesbolta!
Nyt olen aivan totaalisesti naisten lumoissa. Saa nähdä tasaantuuko tämä sitten bi-puolelle tämän alun huuman jälkeen.
Itse olen kyllä biseksuaali nainen, mutta olen löytänyt naisystäviä harrastuksen parista, työn kautta ja deittipalstalta. En oikein jaksa pyöriä homobaareissa.